čištění škrticí klapky-a regulator volnoběhu
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- maruskamichalek
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 28 črc 2016, 17:13
- Bydliště: Československo
čištění škrticí klapky-a regulator volnoběhu
davam jsem návod první si odpoj baterku,a pak si odpoj ten konektor na tom regulator volnoběhu a konektor na snimač polohy,první si sundej škrticí klapku,tak že vyšroubuj ty šrouby dva nahoře a dva dole,pak pekně trošku vytahni ven,pak dole jsou dvě hadičky přivod vody do škrticí klapky,ty sundej dolu a pak ješte plynové lanko sundej ,uplně na konci lanka je hlavička tu otočíš tak aby ti to lanko šlo krásně dolu a maš to celé venku,pak si vem technicky benzin a tu škrticí klapku a okolo pěkne vyčisti aby tam prostě nezůstali usazeniny,a utři to hadrem nic na tom není ale davej si pozor na těsnění jinak to těsnení je dost pevné tak se neboj,a ten regulator --vyšroubuj ty dva šrouby a hned jde krasně ven,vem si ho do ruky a do tech otvoru nalej benzin technický a nejlepe štětečkem vyčistit aby ty černé usazeniny byli prostě pryč a proplachuj ty otvory stim benzinem vůbec se neboj neda se to porušit,snad jsem vám trošku pomohl
- Přílohy
-
- DSC_0025 (5)_LI.jpg (145.7 KiB) Zobrazeno 2166 x
Hyundai Accent elegance 2006,1,4,71,kw najeto 100.000 km+ BORBET CW 4 7x17 4x100 ET38 Priemer disku: 17-Barum - BRAVURIS 3 HM 84Y XL FR 205-40-17,hudba Mac Audio APM 2.0 400w-moje vyroba subwooferu 300 mm,Objem ozvučnice 60 l podle parametru-700w
- Reklama
Re: čištění škrticí klapky-a regulator volnoběhu
Ja som dal do!e hadicu sania a vycistil celkom bez problemov.... Po 200000km to nebolo velmi zanesene...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: čištění škrticí klapky-a regulator volnoběhu
Jj, hadice sání dolů a pro lepší přístup i ten stříbrnej kryt motoru. Klapku jsem po 82k čekal horší, ale je fakt, že za těch 10k co ho mám ho při každé druhé jízdě vytočím něco málo přes těch 6k ot/min (plně zahřátý motor v jednom kopci), tak třeba se přitom aspoň trochu čistí.. spíš mě překvapilo poměrně dost oleje oleje u ní a v tý hadici sání, hold odvětrávání klikovky dělá své
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic