Hjondééé GSF alias korejská amerika panapetra
Napsal: 29 bře 2017, 18:10
Sice jsem si mazla nadělil už v listopadu, k založení vlákna tady byl čas až dnes. (tuto recenzi jsem si jinde psal 12.ledna )
Je to splněný sen a ještě nadělen k ježíšku tak možná budu někdy při popisu přehánět.
Hyundai Grand Santa Fe Executive s paketem Technology
r.v. 7/2016 modelový rok 2017 tedy facelift SF ale spíše je to pokračovatel IX55 resp. americké verze Veracruz ,
vyroben v Soulu v Jižní Korei
motor 2,2 CRDi 147Kw 440Nm Euro 6
převodovka automatická šestirychlostní
4x4 řízená elektronicky , připojuje se kdykoliv je třeba, není omezena max. rychlostí(systém řízení trakce při průjezdu zatáčkou)
hnědá metalíza (TAN BROWN)
Zatím jezdím za 9,5 l/100km, ale netrápí mne to , DPF se krmí bohatší směsí nikoliv nějakým Adblue ,Eloys apod.
Jinak dle VTP je spotřeba dána takto : 8,3/6,3/7,0 ale to jsem klidnej viz např. spritmonitor.de a jiní uživatelé
Výbava :
7 airbagů+aktivní kapota,ESP,ASR,EBD,BAS,TCS, ROP ochrana proti převrácení,VDM, systém varování před čelním nárazem , detekuje i chodce, v případě nehody vůz informuje IZS se zasláním lokace vozu
natáčecí bixenony s automatickými dálkami , chvilku jsem si zvykal ,vypínaj fakt těsně před auty ale zatím mě nikdo nevytroubil ani nevyblikal
LED přední mlhovky, boční blinkry, obrysovky a denní svícení
zadní lampy jsou kombinované ale pracuje se už na tom aby auto bylo FULLLED
7 místné , ALARM,přední a zadní park asistent a kamery všude ,kožený vyhřívaný volant, kožené sedačky , přední v elektrice včetně beder,vyhřívané a chlazené a hlavové opěrky nastavitelné ve čtyřech směrech, řidičova navíc s pamětí a s automatickým odšoupnutím a přišoupnutím před a po startu, zadní sedačky jsou také vyhřívané ,posunovací a opěradlo polohovatelné, člověk v třetí řadě má spoustu místa jen má nezvykle kolena vejš
klimatizace je dvouzonová s ionizérem plus jedna zóna navíc sólo pro třetí řadu sedaček
navigace 8" (tomtom) přehraje za jízdy i video , 12 repro včetně subwooferu vše od Infinity (fakt nádherný zvuk)
solární přední okna, vyhřívané čelní sklo pod stěrači, dešťový senzor s nastavitelnou citlivostí 5 stupni přímo na páčce),světelný senzor, hlídání mrtvého úhlu, sledování jízdy v pruhu,hlídání průjezdu aut za vámi když vyjíždíte z řady či garáže,vůz varuje na nenadálou situaci před vámi , dovede i zastavit a znovu se sám rozjet, omezovač rychlosti, adaptabilní tempomat-když si člověk zvykne tak na dalnici či do kolony supr věc, 360stupňová kamera, poloautomatické parkování zatím jen vyzkoušeno pro zvědavost , samostmívací zrcátko s kompasem , bezklíčkové odemykání a startování,v případě silného prudkého brždění rozbliká brzdové světla, automatické otevírání a zavírání kufru i bez pomoci dotyku, plnohodnotná rezerva, protisluneční clony v druhé řadě, usb,aux ipod vstupy, mapy na sd kartě s aktualizací jednou ročně vždy gratis po dobu deseti let, vše na mne mluví česky, trojblik , ten se dá nastavit na pětiblik či sedmiblik , hlídací ventilky, BT handsfree, elektronická park. brzda, startstop, uzávěrka diferenciálu, pomoc pro rozjezd z a do kopce, zrcátka se sklápěním a při přepnutí nastavovacího tlačítka doleva se sklápějí při zařazení zpátečky na zadní kola, satelitní vyhledávání včetně hlídání stylu jízd, funkce el. knihy jízd, funkce vítání (osvětlení kliky zvenku a rozsvícení nástupního prostoru při detekci klíče v blízkosti vozu, tři jíydní režimy kde se mění odezva převodovky a citlivost řízení (NORMAL-ECO-SPORT) ,ve předu před šajtrem jsou dvě 12V zásuvky , další je zeyadu loketní opěrky, v třetí řadě mají k dispozici nabíjecí USB zásuvku a v kufru je ještě jedna 12V zásuvka + navíc zásuvka na 220V . pod kufrem je uložný prostor kam se dá krásně uložit roleta, ta má dokonce dvě polohy umístění v třetí řadě , v závislosti jak moc chtějí ti v druhé řadě ležet , auto je obuto na 235/55 R19 Kumho CRUGEN PREMIUM což jsou pneu celoroční a už jsem snima teď o víkendu dal Jizerky a dalo se to v pohodě i tam kde někdo dával řetězy, ale zas je to 4x4 což se dá pochopit, každopádně mě překvapují a doufám že to vydrží ten pocit ještě dlouho.
Jinak po necelých ujetých 3000km jsem z auta stále nadšen , na silnici krásně drží, podvozek je i na 19" a při ohledu na to že je to SUV na běžném ne vzduchovém podvozku velmi komfortní, odezva na plyn je hned takže předjíždění pohoda ,auto má přes 2,2 tuny ale motor s ním cvičí opravdu hezky, Sezení za volantem je bezproblémové a při mé velikosti 198cm do ničeho nebouchám nohama o nic a za mnou je místa habaděj a nademnou samo taky, navíc tím že si mohu hlavovou opěrku posunout dopředu je sezení za volantem opravdu příjemné a cesta v neděli Neratovice-Ostrava-Neratovice proběhla uplně napohodu a bez nutnosti nějakých protahovacích zastávek a ani spolujezdci neměli tu potřebu se protahovat.
Následuje klasická poznámka....ne vůz se nebude rozhodně upravovat
teda krom toho FULL LED , chci teda dát LEDky i do stropních lamp a pak se uvidí jestli půjdu do origo doplňků v podobě podsvícení prostoru nohou pro první a druhou řadu sedadel bílýma ledkama, ta origo zástavba je vkusná, jen si nejsem jist jestli to nebude zbytečné když budou ledky ve stropě.
Uvidíme...
pár fotek po přijetí ze salónu (to bylo ještě čisté) a pak další s detaily , foceno dnes u práce
Je to splněný sen a ještě nadělen k ježíšku tak možná budu někdy při popisu přehánět.
Hyundai Grand Santa Fe Executive s paketem Technology
r.v. 7/2016 modelový rok 2017 tedy facelift SF ale spíše je to pokračovatel IX55 resp. americké verze Veracruz ,
vyroben v Soulu v Jižní Korei
motor 2,2 CRDi 147Kw 440Nm Euro 6
převodovka automatická šestirychlostní
4x4 řízená elektronicky , připojuje se kdykoliv je třeba, není omezena max. rychlostí(systém řízení trakce při průjezdu zatáčkou)
hnědá metalíza (TAN BROWN)
Zatím jezdím za 9,5 l/100km, ale netrápí mne to , DPF se krmí bohatší směsí nikoliv nějakým Adblue ,Eloys apod.
Jinak dle VTP je spotřeba dána takto : 8,3/6,3/7,0 ale to jsem klidnej viz např. spritmonitor.de a jiní uživatelé
Výbava :
7 airbagů+aktivní kapota,ESP,ASR,EBD,BAS,TCS, ROP ochrana proti převrácení,VDM, systém varování před čelním nárazem , detekuje i chodce, v případě nehody vůz informuje IZS se zasláním lokace vozu
natáčecí bixenony s automatickými dálkami , chvilku jsem si zvykal ,vypínaj fakt těsně před auty ale zatím mě nikdo nevytroubil ani nevyblikal
LED přední mlhovky, boční blinkry, obrysovky a denní svícení
zadní lampy jsou kombinované ale pracuje se už na tom aby auto bylo FULLLED
7 místné , ALARM,přední a zadní park asistent a kamery všude ,kožený vyhřívaný volant, kožené sedačky , přední v elektrice včetně beder,vyhřívané a chlazené a hlavové opěrky nastavitelné ve čtyřech směrech, řidičova navíc s pamětí a s automatickým odšoupnutím a přišoupnutím před a po startu, zadní sedačky jsou také vyhřívané ,posunovací a opěradlo polohovatelné, člověk v třetí řadě má spoustu místa jen má nezvykle kolena vejš
klimatizace je dvouzonová s ionizérem plus jedna zóna navíc sólo pro třetí řadu sedaček
navigace 8" (tomtom) přehraje za jízdy i video , 12 repro včetně subwooferu vše od Infinity (fakt nádherný zvuk)
solární přední okna, vyhřívané čelní sklo pod stěrači, dešťový senzor s nastavitelnou citlivostí 5 stupni přímo na páčce),světelný senzor, hlídání mrtvého úhlu, sledování jízdy v pruhu,hlídání průjezdu aut za vámi když vyjíždíte z řady či garáže,vůz varuje na nenadálou situaci před vámi , dovede i zastavit a znovu se sám rozjet, omezovač rychlosti, adaptabilní tempomat-když si člověk zvykne tak na dalnici či do kolony supr věc, 360stupňová kamera, poloautomatické parkování zatím jen vyzkoušeno pro zvědavost , samostmívací zrcátko s kompasem , bezklíčkové odemykání a startování,v případě silného prudkého brždění rozbliká brzdové světla, automatické otevírání a zavírání kufru i bez pomoci dotyku, plnohodnotná rezerva, protisluneční clony v druhé řadě, usb,aux ipod vstupy, mapy na sd kartě s aktualizací jednou ročně vždy gratis po dobu deseti let, vše na mne mluví česky, trojblik , ten se dá nastavit na pětiblik či sedmiblik , hlídací ventilky, BT handsfree, elektronická park. brzda, startstop, uzávěrka diferenciálu, pomoc pro rozjezd z a do kopce, zrcátka se sklápěním a při přepnutí nastavovacího tlačítka doleva se sklápějí při zařazení zpátečky na zadní kola, satelitní vyhledávání včetně hlídání stylu jízd, funkce el. knihy jízd, funkce vítání (osvětlení kliky zvenku a rozsvícení nástupního prostoru při detekci klíče v blízkosti vozu, tři jíydní režimy kde se mění odezva převodovky a citlivost řízení (NORMAL-ECO-SPORT) ,ve předu před šajtrem jsou dvě 12V zásuvky , další je zeyadu loketní opěrky, v třetí řadě mají k dispozici nabíjecí USB zásuvku a v kufru je ještě jedna 12V zásuvka + navíc zásuvka na 220V . pod kufrem je uložný prostor kam se dá krásně uložit roleta, ta má dokonce dvě polohy umístění v třetí řadě , v závislosti jak moc chtějí ti v druhé řadě ležet , auto je obuto na 235/55 R19 Kumho CRUGEN PREMIUM což jsou pneu celoroční a už jsem snima teď o víkendu dal Jizerky a dalo se to v pohodě i tam kde někdo dával řetězy, ale zas je to 4x4 což se dá pochopit, každopádně mě překvapují a doufám že to vydrží ten pocit ještě dlouho.
Jinak po necelých ujetých 3000km jsem z auta stále nadšen , na silnici krásně drží, podvozek je i na 19" a při ohledu na to že je to SUV na běžném ne vzduchovém podvozku velmi komfortní, odezva na plyn je hned takže předjíždění pohoda ,auto má přes 2,2 tuny ale motor s ním cvičí opravdu hezky, Sezení za volantem je bezproblémové a při mé velikosti 198cm do ničeho nebouchám nohama o nic a za mnou je místa habaděj a nademnou samo taky, navíc tím že si mohu hlavovou opěrku posunout dopředu je sezení za volantem opravdu příjemné a cesta v neděli Neratovice-Ostrava-Neratovice proběhla uplně napohodu a bez nutnosti nějakých protahovacích zastávek a ani spolujezdci neměli tu potřebu se protahovat.
Následuje klasická poznámka....ne vůz se nebude rozhodně upravovat
teda krom toho FULL LED , chci teda dát LEDky i do stropních lamp a pak se uvidí jestli půjdu do origo doplňků v podobě podsvícení prostoru nohou pro první a druhou řadu sedadel bílýma ledkama, ta origo zástavba je vkusná, jen si nejsem jist jestli to nebude zbytečné když budou ledky ve stropě.
Uvidíme...
pár fotek po přijetí ze salónu (to bylo ještě čisté) a pak další s detaily , foceno dnes u práce