i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
i30 1.4t-gdi dct - JoKo
ako uz asi vacsina ucastnikov fora vie, tak v stredu som si prevzal i30 1.4t-gdi s dct vo vybave now! a s paketom premium. nebudem pisat co to vsetko ma, lebo to by bolo na dlho, napisem, ze co to nema nema to kozu a panoramu. na slovensku nemame vo vybave ani na objednavku este dab a cierne spatne zrkadla. dab by som si objednal, cierne nie
preco opat i30tka? pretoze som nenasiel nic, co by splnalo moje podmienky na vybavu a bolo by za podobnu cenu. na zaciatku som sa nevedel rozhodnut, ze ci ist do nizsej strednej triedy, alebo do suv. suvcko nepotrebujem, ale pocas servisnej prehliadky po dvoch rokoch s predchadzajucou i30tkou som mal pozicaneho tucsona a ten vyssi posed mi celkom sadol, taktiez na autosalone v nitre som suvckam prichadzal na chut. vedel som, ze dalsie auto musi byt s automatom, aspon tak vykonnym motorom ako som mal {gdi}, a kopec bezpecnostnych asistenov {aktivne drzanie v pruhu, automaticke brzdenie, kontrola mrtveho uhla...}. samozrejmostou mala byt ostatna komfortna vybava minimalne na urovni "dosluhujuceho" auta a navyse xenony/ledky.
na prelome rokov som si urobil nejake predbezne kolecko po autosalonoch a pozeral ako hatchbacky/sedany nizsej strednej triedy, tak aj ich ekvivalenty v podobe suv. pri normalnych autach ma zaujali renault megane grand coupe {sedan} a najma veci ako hud, tvar, ledky... ale nevedel som si predstavit ovladanie ventilacie cez dotykovy displej a to ho diskvalifikovalo spolu s tym, ze nemal aktivne zasahovanie do riadenia. toyota corolla mala nedostatky vo vybave, mazda 3 bola interierovo mala, octavia s golfom uz boli na cene tucsona... takze asi relativne jedinym konkurentom pre i30tku mi zostala astra. na nej sa mi pacili led matrix svetla a ochota predajkyne. ale odradzali ma zname problemy s 1.4t motormi. jednak vynechavania motora a aj praskanie piestov a aj to, ze oproti i30tke vychadzala o cca 15% drahsie {porovnavam fleet ceny v oboch pripadoch}. v hre boli este suvcka ako tucson a ateca. ale priplacat si viacej ako 30% oproti i30tke, ktora mala lepsiu {v pripade atecu porovnatelnu} vybavu sa mi nezdalo logicke a ani potrebne. takze nakoniec to vyhrala vyssie spomenuta i30tka. a kedze v bj mi ponukli akceptovatelnu "vykupnu" cenu za moje stare auto a aj dobre skusenosti s kupou a servisom inych hyu u nich som sa s predajcom na konci februara dohodol, aby mi objednal auto, kedze volne auto v mojej vybave sa skladom nenachadzalo dodacia doba bola cca 2,5 mesiaca.
zatial mam na aute nabehanych 700km, takze skoro hodnotit. 1.4tgdi ide ako som ocakaval vela ludi sa ma pytalo, ze ci to je atmosfera, ze zrychlovanie je plynule bez turbokopanca a ako laici nepocitovali ani turbolag. prevodovka radi slusne, zda sa mi, ze ovela lepsie ako napriklad v sluzobnej {dieslovej} rapidke, pri kludnej jazde takmer nepostrehnutelne. velmi dobre su predne ledkove svetla, asistent dialkovych svetiel pracuje na okreskach asi na 95% spravne, na dialnici to vidim na cca 80%. niekedy ma problem rozoznat kamion v protismere. adaptivny tempomat je perfektny, len v meste nechava podla mna niekedy zbytocne velku medzeru pri stani {niekedy necha na cca pol auta, co je povedzme ok, ale niekedy dlzku jedneho auta}. podvozok je tvrdsi, ale este mnou akceptovalny a je hlavne tichsi oproti predchadzajucej generacii. sedadla su ovela tvrdsie oproti predchodcovi, ale dobre tvarovane na moju postavu. vadi mi plastove oblozenie dveri, neviem preco nenechali vyplne ako to mala druha generacia. nie je komfortne mat odlozenu lavu ruku na madle. taktiez je vzadu menej miesta na nohy oproti druhej generacii, tipujem o take 2-3cm a samozrejmostou je nekryta parkovacia kamera tiez skoda, ze to nenechali ako to bolo v predchodcovi, ze sa skryvala pod znak {plati pre hb}, alebo nie je spolu s ostrekovacom, ktory by ju po jazde v nepriaznivych podmienkach ocistil.
pacia sa mi drobnosti ako palubny pocitac, ktory ma viacej funkcii, sklapanie spatnych zrkadiel pri zaradeni spiatocky, signalizacia otvorenych okien, bezkablove nabijanie telefonu, alebo navigacia umiestnena tak, ze clovek nemusi odvadzat velmi zrak z cesty. klucik vyzera krajsie ako predchadzajuci {predfaceliftovy}, ale klavirny lak na tlacidlach je hned spinavy a vidno na nom okamzite mikroskrabance
prvu nadrz som vyjazdil za 6,8l/100km podla vypoctov, ale palubny pisal 7,0 islo o jazdu vacsinou po dialnici a 2x cez zapchany presov a raz cez zapchanu bratislavu a kosice
a zopar fotiek, ako to auto vlastne vyzera
preco opat i30tka? pretoze som nenasiel nic, co by splnalo moje podmienky na vybavu a bolo by za podobnu cenu. na zaciatku som sa nevedel rozhodnut, ze ci ist do nizsej strednej triedy, alebo do suv. suvcko nepotrebujem, ale pocas servisnej prehliadky po dvoch rokoch s predchadzajucou i30tkou som mal pozicaneho tucsona a ten vyssi posed mi celkom sadol, taktiez na autosalone v nitre som suvckam prichadzal na chut. vedel som, ze dalsie auto musi byt s automatom, aspon tak vykonnym motorom ako som mal {gdi}, a kopec bezpecnostnych asistenov {aktivne drzanie v pruhu, automaticke brzdenie, kontrola mrtveho uhla...}. samozrejmostou mala byt ostatna komfortna vybava minimalne na urovni "dosluhujuceho" auta a navyse xenony/ledky.
na prelome rokov som si urobil nejake predbezne kolecko po autosalonoch a pozeral ako hatchbacky/sedany nizsej strednej triedy, tak aj ich ekvivalenty v podobe suv. pri normalnych autach ma zaujali renault megane grand coupe {sedan} a najma veci ako hud, tvar, ledky... ale nevedel som si predstavit ovladanie ventilacie cez dotykovy displej a to ho diskvalifikovalo spolu s tym, ze nemal aktivne zasahovanie do riadenia. toyota corolla mala nedostatky vo vybave, mazda 3 bola interierovo mala, octavia s golfom uz boli na cene tucsona... takze asi relativne jedinym konkurentom pre i30tku mi zostala astra. na nej sa mi pacili led matrix svetla a ochota predajkyne. ale odradzali ma zname problemy s 1.4t motormi. jednak vynechavania motora a aj praskanie piestov a aj to, ze oproti i30tke vychadzala o cca 15% drahsie {porovnavam fleet ceny v oboch pripadoch}. v hre boli este suvcka ako tucson a ateca. ale priplacat si viacej ako 30% oproti i30tke, ktora mala lepsiu {v pripade atecu porovnatelnu} vybavu sa mi nezdalo logicke a ani potrebne. takze nakoniec to vyhrala vyssie spomenuta i30tka. a kedze v bj mi ponukli akceptovatelnu "vykupnu" cenu za moje stare auto a aj dobre skusenosti s kupou a servisom inych hyu u nich som sa s predajcom na konci februara dohodol, aby mi objednal auto, kedze volne auto v mojej vybave sa skladom nenachadzalo dodacia doba bola cca 2,5 mesiaca.
zatial mam na aute nabehanych 700km, takze skoro hodnotit. 1.4tgdi ide ako som ocakaval vela ludi sa ma pytalo, ze ci to je atmosfera, ze zrychlovanie je plynule bez turbokopanca a ako laici nepocitovali ani turbolag. prevodovka radi slusne, zda sa mi, ze ovela lepsie ako napriklad v sluzobnej {dieslovej} rapidke, pri kludnej jazde takmer nepostrehnutelne. velmi dobre su predne ledkove svetla, asistent dialkovych svetiel pracuje na okreskach asi na 95% spravne, na dialnici to vidim na cca 80%. niekedy ma problem rozoznat kamion v protismere. adaptivny tempomat je perfektny, len v meste nechava podla mna niekedy zbytocne velku medzeru pri stani {niekedy necha na cca pol auta, co je povedzme ok, ale niekedy dlzku jedneho auta}. podvozok je tvrdsi, ale este mnou akceptovalny a je hlavne tichsi oproti predchadzajucej generacii. sedadla su ovela tvrdsie oproti predchodcovi, ale dobre tvarovane na moju postavu. vadi mi plastove oblozenie dveri, neviem preco nenechali vyplne ako to mala druha generacia. nie je komfortne mat odlozenu lavu ruku na madle. taktiez je vzadu menej miesta na nohy oproti druhej generacii, tipujem o take 2-3cm a samozrejmostou je nekryta parkovacia kamera tiez skoda, ze to nenechali ako to bolo v predchodcovi, ze sa skryvala pod znak {plati pre hb}, alebo nie je spolu s ostrekovacom, ktory by ju po jazde v nepriaznivych podmienkach ocistil.
pacia sa mi drobnosti ako palubny pocitac, ktory ma viacej funkcii, sklapanie spatnych zrkadiel pri zaradeni spiatocky, signalizacia otvorenych okien, bezkablove nabijanie telefonu, alebo navigacia umiestnena tak, ze clovek nemusi odvadzat velmi zrak z cesty. klucik vyzera krajsie ako predchadzajuci {predfaceliftovy}, ale klavirny lak na tlacidlach je hned spinavy a vidno na nom okamzite mikroskrabance
prvu nadrz som vyjazdil za 6,8l/100km podla vypoctov, ale palubny pisal 7,0 islo o jazdu vacsinou po dialnici a 2x cez zapchany presov a raz cez zapchanu bratislavu a kosice
a zopar fotiek, ako to auto vlastne vyzera
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- Reklama
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Moc pěkné, ať slouží! Cítíš velký rozdíl ve výkonu motoru 1.6 GDi a 1.4 t-GDi?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
vdaka
necitim velky narast vykonu, skor by som povedal, ze taky aky som ocakaval ak sa bavime o absolutnom zrychleni. pravda, este motor uplne nevytacam, predsalne je surovy.
co sa tyka bezneho jazdenia, dole je o nieco pruznejsi, to je citit, ze mu pomaha turbo.
necitim velky narast vykonu, skor by som povedal, ze taky aky som ocakaval ak sa bavime o absolutnom zrychleni. pravda, este motor uplne nevytacam, predsalne je surovy.
co sa tyka bezneho jazdenia, dole je o nieco pruznejsi, to je citit, ze mu pomaha turbo.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Gratulujem a prajem veľa šťastných kilometrov bez porúch. Môžeš prezradiť cenu a kolko si dostal zľavu?
i30 kombi 2018 1,4T-GDI-7DCT,Ara Blue,Style,Safety Pack+,Style Pack, Panoráma
I30 kombi 1,4MPi aqua blue comfort+Smart pack 2013 - predaná
I30 kombi 1,4MPi aqua blue comfort+Smart pack 2013 - predaná
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
dakujem cena bola klasicka, fleetova
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Paráda, tak ať slouží a jsi spokojený
Hyundai i30 fastback 1.5 t-gdi Mild hybrid, Family Smart, sunset red 2021
Hyundai i30 combi, 1,6, 88 kW 2014 - protiúčet
Peugeot 306, 1,9 TD -prodáno
Renault Megane, 1,4 -sešrotováno
2x Renault 19 -prodáno
Ford Escort 1,6 - sešrotováno
Hyundai i30 combi, 1,6, 88 kW 2014 - protiúčet
Peugeot 306, 1,9 TD -prodáno
Renault Megane, 1,4 -sešrotováno
2x Renault 19 -prodáno
Ford Escort 1,6 - sešrotováno
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Parádní.... ať to slouží gratulace
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Připojuju se k Pavlovi, gratulace.vorlajz píše:Parádní.... ať to slouží gratulace
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
congrats a preji spokojenost s oturbenym benzinem
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Nech slúži aspoň tak dobre,ako prechádzajúca i30.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Přidávám se ke gratulantům a také přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
dakujem chalani
pridam este jednu nostalgicku, ako to vyzeralo, ked som sa s bratom a rodicmi stretol na jednom parkovisku... a mozno aj vysvetlenie preco to vyhrala biela farba
pridam este jednu nostalgicku, ako to vyzeralo, ked som sa s bratom a rodicmi stretol na jednom parkovisku... a mozno aj vysvetlenie preco to vyhrala biela farba
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Tebe by mali dať Superfleet zľavu.
U vás doma sa hovorí kórejsky?
U vás doma sa hovorí kórejsky?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Bravo! Ať slouží,drží a dělá jenom radost
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.