Špatná zkušenost se servisem!!
Napsal: 13 kvě 2017, 15:09
Horimex Cars Olomouc, který je autoriz. servis vozů BMW, Mitsubishi a nově i Hyundai,
- měli mi měnit přední a zadní - ty jen preventivně uložení předního ramene a že jak to bude
hotové, zavolají, nezavolali.
- až jsem přišel a viděl auto venku, tak se ptám, vidím, že už je to hotové a technik: ano je, ale jen z
poloviny
ptám se ho, jaktože jen z poloviny, odpověď byla, že nemají přípravek na vylis. a nalis. zadních silentbloků
tohle mi mohl hned zavolat!! a že prý jestli si je vemu a nechám dodělat případně někde jinde v Hyundai
nevzal jsem je
- za další mi měli dát protokol o geometrii a že ho nemá, že je prý mechanik již doma, protože jde do práce
v sobotu a v pátek dřív skončil, že ho nebude o volno otravovat, že to prý taky nemá rád!!! že mi
protokol (jestli ho vůbec
vytiskl), pošlou poštou.
- potom jsem se dožadoval servisní knížky, kterou jsem jim dával s klíčama, technik se mě zeptal, jestli
jsem jim jí dával, říkám ano, dával jste si jí do složky i s klíčama - opět nechtěl volat mechanikovi!!
tak jí šel hledat po cca 5-8 minutách se vrátil, že jí našel a že byla na druhém ponku!!
- aby toho nebylo málo, tak jsem si nechal změřit baterku zátěž. regulátorem, to mi dal lístek -
protokol s tím, že se na to ještě nedíval a že ho tohle moc nezajímá!!
opravdu, sehnat v dnešní době dobrého automechanika, tak i řemeslníka je téměř nad lidské síly! už to není ta stará dobrá škola opravářů, kdy se opravovalo a né jen měnilo atp!
Toť moje zkušenosti se servisem Hyundai v Olomouci
- měli mi měnit přední a zadní - ty jen preventivně uložení předního ramene a že jak to bude
hotové, zavolají, nezavolali.
- až jsem přišel a viděl auto venku, tak se ptám, vidím, že už je to hotové a technik: ano je, ale jen z
poloviny
ptám se ho, jaktože jen z poloviny, odpověď byla, že nemají přípravek na vylis. a nalis. zadních silentbloků
tohle mi mohl hned zavolat!! a že prý jestli si je vemu a nechám dodělat případně někde jinde v Hyundai
nevzal jsem je
- za další mi měli dát protokol o geometrii a že ho nemá, že je prý mechanik již doma, protože jde do práce
v sobotu a v pátek dřív skončil, že ho nebude o volno otravovat, že to prý taky nemá rád!!! že mi
protokol (jestli ho vůbec
vytiskl), pošlou poštou.
- potom jsem se dožadoval servisní knížky, kterou jsem jim dával s klíčama, technik se mě zeptal, jestli
jsem jim jí dával, říkám ano, dával jste si jí do složky i s klíčama - opět nechtěl volat mechanikovi!!
tak jí šel hledat po cca 5-8 minutách se vrátil, že jí našel a že byla na druhém ponku!!
- aby toho nebylo málo, tak jsem si nechal změřit baterku zátěž. regulátorem, to mi dal lístek -
protokol s tím, že se na to ještě nedíval a že ho tohle moc nezajímá!!
opravdu, sehnat v dnešní době dobrého automechanika, tak i řemeslníka je téměř nad lidské síly! už to není ta stará dobrá škola opravářů, kdy se opravovalo a né jen měnilo atp!
Toť moje zkušenosti se servisem Hyundai v Olomouci