Testovací jízda
Napsal: 12 čer 2017, 18:53
Právě probíhá akce Testovací jízda. Tak jsem si to půjčil, ne na dva dny, ale na pár hodin - na cestu Kyjov - Kuřim 2x67 km, kterou jezdívám nejčastěji - abych mohl porovnávat.
Dali mi i30 T-GDI 140 103 KW 7 ST. DCT. Měla aut. klimu, takže asi Style. S automatem jsem asi před dvaceti lety ujel cca 2km po městě, ale základ jsem věděl. A rychle jsem si zvykl. I převodovka na mne - prvních pár km bylo cítit slabé cuknutí při řazení (asi jsem na plyn šlapal jinak, než předchůdce), pak dobrý. Motor - síla a zvuk - výborný, to se mi líbilo (ale vidíte, co mám a s čím srovnávám).
Kladně hodnotím palubní počítač - hlavně že už má šipky nahoru / dolů, a kromě nesmyslného sloupce ukazuje spotřebu i číslem. Za celkem 140 km (2x přes vnější okruh Brna) ukázal spotřebu 7 l/100km, podle doplnění benzínu 7,3 (ale kdoví, kolikrát si před mojí jízdou někdo zajel po městě pro sváču...).
Zajímavý je zobrazení dopravních značek, funguje. Ale když jsem na opravované D1 od Slavkova do Brna míjel dvě značky umístěné vedle sebe - vpravo 80 pro můj pruh a vlevo na svodidlech 100 pro levý pruh (ten jede protisměrem), bralo to tu stovku.
Zklamáním ale pro mne byl hluk od kol, to evidentně od minulé (naší) generace neřešili, nebo to nezvládli. A taky se mi podvozek zdál tvrdší, než na mojem, jaksi jsem víc cítil příčné nerovnosti. Ale mělo to jen 5000 km a nějaké nízké pneu, zatímco já mám 50 tkm a obyčejné "15", třeba je to tím.
Můj závěr: jede to dobře, ale za 550t Kč (ale i za základních 370t) bych asi koukal po něčem jiným. Asi jsem podlehl reklamě, a čekal jsem, že nová i30 bude výrazně lepší ve všech směrech .
Dali mi i30 T-GDI 140 103 KW 7 ST. DCT. Měla aut. klimu, takže asi Style. S automatem jsem asi před dvaceti lety ujel cca 2km po městě, ale základ jsem věděl. A rychle jsem si zvykl. I převodovka na mne - prvních pár km bylo cítit slabé cuknutí při řazení (asi jsem na plyn šlapal jinak, než předchůdce), pak dobrý. Motor - síla a zvuk - výborný, to se mi líbilo (ale vidíte, co mám a s čím srovnávám).
Kladně hodnotím palubní počítač - hlavně že už má šipky nahoru / dolů, a kromě nesmyslného sloupce ukazuje spotřebu i číslem. Za celkem 140 km (2x přes vnější okruh Brna) ukázal spotřebu 7 l/100km, podle doplnění benzínu 7,3 (ale kdoví, kolikrát si před mojí jízdou někdo zajel po městě pro sváču...).
Zajímavý je zobrazení dopravních značek, funguje. Ale když jsem na opravované D1 od Slavkova do Brna míjel dvě značky umístěné vedle sebe - vpravo 80 pro můj pruh a vlevo na svodidlech 100 pro levý pruh (ten jede protisměrem), bralo to tu stovku.
Zklamáním ale pro mne byl hluk od kol, to evidentně od minulé (naší) generace neřešili, nebo to nezvládli. A taky se mi podvozek zdál tvrdší, než na mojem, jaksi jsem víc cítil příčné nerovnosti. Ale mělo to jen 5000 km a nějaké nízké pneu, zatímco já mám 50 tkm a obyčejné "15", třeba je to tím.
Můj závěr: jede to dobře, ale za 550t Kč (ale i za základních 370t) bych asi koukal po něčem jiným. Asi jsem podlehl reklamě, a čekal jsem, že nová i30 bude výrazně lepší ve všech směrech .