Stránka 1 z 3

2.Garančka

Napsal: 14 čer 2017, 19:18
od Time
Ahoj,

tak jsem byl na druhé garančce. Nájezd 60tis.km cena 7193Kč

Dle servisního plánu proběhla výměna oleje, všech filtrů, ošetření karoserie vozu.

Re: 2.Garančka

Napsal: 16 čer 2017, 20:53
od Axel.Foley
Nechybí ti tam něco? :-k Měnil se i palivový filtr? Kde jsi byl?

Re: 2.Garančka

Napsal: 21 čer 2017, 15:48
od Time
Axel.Foley píše:Nechybí ti tam něco? :-k Měnil se i palivový filtr? Kde jsi byl?
Ano měnil se, píšu výměna všech filtrů. Také doplnění brzdové kapaliny atd.

Byl jsem v Aspektě Plzeň

Re: 2.Garančka

Napsal: 28 čer 2017, 10:07
od bijok.michal
Ahoj, já absolvoval 2. garanční prohlídku před dvěma týdny a můžu říct, že jsem byl dost překvapený, bohužel nemile. Hlavní zklamání bylo, že mi při cca 45.000 najetých kilometrech zjistili, že je nutné vyměnit kulový čep ramene. Jedná se však o garanční opravu, tudíž nový čep objednají a vymění zdarma. Z důvodu této závady však v rámi garanční prohlídky nedělali geometrii, že je to zbytečné, že to udělají až po výměně čepu a že proto mám tu garanční prohlídku levnější, geometrii budu platit až po výměně čepu. Tomu trochu nerozumím, proč bych to měl platit, ale budiž (budu rád za váš názor). Jinak mi v rámci garanční prohlídky provedli výměnu oleje (měl jsem vlastní), výměnu olej. filtru, vzduch. filtru, prohlídku karoserie a kontrolu promazání a očištění pohyblivých částí vozu.
Chci se zeptat co všechno ještě měli udělat, je toho nějak málo, ne? Někteří z vás tady píšete, že i ošetřili karoserii (jak?). Navíc ani neaktualizovali mapové podklady, nebo tedy o tom alespoň neprovedli zápis v Servisní knížce. Uvažuji o změně servisu, přístup dosavadního mě trochu irituje..
Díky za vaše rady a postřehy.

Jinak servisuji v RELY Ostrava

Re: 2.Garančka

Napsal: 28 čer 2017, 11:22
od Axel.Foley
Servisní úkony viz manuál k autu.

Re: 2.Garančka

Napsal: 28 čer 2017, 13:44
od sarin007
Podle mě je geometrie normální seřízení auta při běžném opotřebení, na to záruka být nemůže, proto placená záležitost. Asi stejné, jako vyvážení kol. To taky nemůžeš chtít zdarma. Jinak můžeš být rád, že ti ten čep vyměnili v rámci záruky, taky mohli tvrdit, že jsi vlítnul do nějaký díry nebo podobně a že to na záruku nedají. To by pak byl blbej servis. Takhle čep na záruku, olej dovolili vlastní (to taky všude nejde), úkony dle mě všechny a to že nenaleštili karoserii, to bych neřešil. To je věc, kterou člověk zvládne sám a mnohdy líp. A nemusíš kvůli tomu tvrdnou dýl v servisu. Ohledně aktualizace map - myslim si, že je to věc, o kterou si musí člověk říct, automaticky se do toho asi nehrnou. Třeba se najdou i tací, kteří to aktualizovat ani nechtěj. Možná ... :-k

Re: 2.Garančka

Napsal: 10 říj 2017, 12:40
od pepego
Včera som sa chcel objednať na 2 garančku v Portas BB. Videli ma tam posledný raz. Prijímací technik je tam podľa mňa omylom ](*,) . Potrebovali sme si dohodnúť termín, keď je moja pani s autom na SK. Absolútna neochota ,v deň keď by to vyhovovalo nám mali údajne plný -chápem ,ale pri pokuse o nájdenie iného termínu žiadna odozva. Nebol schopný ani odlepiť oči od monitora (asi by mu ušla hra). Keď som zisťoval, či by bol teda problém ,keby sa prišlo neskoršie a mali natočené cca 2-3 tisíc kilometrov viac, odpovedal s očami prilepenými na monitore niečo v tom zmysle že mu je to jedno. Pri prvej garančke to bolo podobné ,pritom som neriešil náplne a filtre, všetko som nechal na nich. Tak som išiel do :hyu: vo Zvolene a tam to je iný svet -" samozrejme nájdeme termín ,odvezieme Vás, privezieme Vás, vyčistíme auto ,máte nejaké vlastné požiadavky ,chcete vlastné náplne ?". Takto by to malo podľa mňa fungovať. Max spokojnosť.

Re: 2.Garančka

Napsal: 11 říj 2017, 03:31
od Gucci13
Môžem len a len súhlasiť. BB :hyu: otras. (pritom jedna firma BB-ZV Portas) Chcel som ešte
z i40 ísť na garančku a žiadni termín nevedel ten tupec nájsť. Ochota žiadna!!! Preto len :hyu: ZV.

Re: 2.Garančka

Napsal: 11 říj 2017, 11:15
od Axel.Foley
Taky přístup ](*,) ](*,) ](*,) Bohužel...

Re: 2.Garančka

Napsal: 11 říj 2017, 22:06
od Samo01
Je to o žiaľ o ľuďoch...

Re: 2.Garančka

Napsal: 12 říj 2017, 06:23
od milan74ma
jj :hyu: ZV a SE su podla mojich dlhorocnych skusenosti s 3-mi :hyu: autami NAJLEPSIMI servismi na zapadnom a strednom Slovensku.

Re: 2.Garančka

Napsal: 23 úno 2018, 18:28
od stan
Zdravím všechny,
rád bych se s Vámi podělil o zážitky z druhé garančky - Tucson 2.0CRDI 136KW AT. najeto 42tis km. Koupeno a servisováno (zatím) ve Zlíně.
Při objednání jsem technikovi řekl že mimo standardní servisní úkony bych potřeboval udělat geometrii,protože mi to sjíždí vnitřní hrany předních pneu, že bych potřeboval na zadním sedadle vyndat ze zapínání pásů vodítko na psa které tam zacvakla dcera, že bych chtěl zjistit proč když třeba stojím na semaforu se zařazeným D, tak někdy auto cuká vpřed, a že mám pocit že je nějaký pazvuk od přední nápravy.
Auto přistaveno k servisu v 7:30, přejímací technik měl vše napsáno a s poznámkou ,, když to nejde vycvaknou mě,tak on to nevycvakne určitě,, a že pokud mi to sjíždí vnitřky pneu tak jsem musel ,,chytit,, nějaký kanál nebo ,,obrubník,,
Ze servisu mi volali 14:50 že auto mám připravené a můžu si přijet, cena s geometrií 11.200,-
Po příjezdu to teprve začalo, za největší úspěch servisu považuji to že dokázali vycvaknout vodítko z pásu,
geometrie byla naprosto v pořádku a na otázku proč mám tedy sjeté vnitřky pneu mi řekl že na to mi nedokáže odpovědět, ale že zjistil že málo stojím na brzdovém pedálu když jsem na světlech, proto mi to někdy cuká vpřed, mám páté auto s automatem a asi se budu muset víc zapřít do sedadla nebo pak posilovna,
nakonec to nejlepší, ten pazvuk od nápravy jsou zvlněné přední kotouče - prý musel ,,někdo,, probrzdit na doraz, nebo dlouhodobý styl jízdy ,,brzda-plyn,, a prý jestli to chci řešit tak objednat nové kotouče. Ale destičky prý ne , ty jsou jako nové , ty ještě hodně vydrží, o to to prý bude levnější, ...... to už jsem nevydržel, řekl jsem mu ať si všimne že dlouhodobou spotřebu mám 7,0L - je to za celý rok od posledního servisu, nikde jsem neprobrzdil , dle spotřeby a opotřebení destiček jsem stylem brzda plyn taky nejezdi, tak jen pokrčil rameny, a řekl že to v pondělí probere s reklamačním technikem , ale že tomu moc nedává..... a že mi dají vědět, ...... asi tak jak mi dávají vědět (už to byl rok a pořád nic) ohledně rozdílného spárování dílů karoserie, ...... odpověď = nula
Jak je možné, že u auta za 850 je spára nárazníku pod jedním světlem 2mm a pod druhým 8mm, to samé i víko kufru, spáry blatníků ..............
Ale dnes mě to docela dostalo :x
Hezký večer Všem
Stanley

Re: 2.Garančka

Napsal: 23 úno 2018, 18:28
od stan
Zdravím všechny,
rád bych se s Vámi podělil o zážitky z druhé garančky - Tucson 2.0CRDI 136KW AT. najeto 42tis km. Koupeno a servisováno (zatím) ve Zlíně.
Při objednání jsem technikovi řekl že mimo standardní servisní úkony bych potřeboval udělat geometrii,protože mi to sjíždí vnitřní hrany předních pneu, že bych potřeboval na zadním sedadle vyndat ze zapínání pásů vodítko na psa které tam zacvakla dcera, že bych chtěl zjistit proč když třeba stojím na semaforu se zařazeným D, tak někdy auto cuká vpřed, a že mám pocit že je nějaký pazvuk od přední nápravy.
Auto přistaveno k servisu v 7:30, přejímací technik měl vše napsáno a s poznámkou ,, když to nejde vycvaknou mě,tak on to nevycvakne určitě,, a že pokud mi to sjíždí vnitřky pneu tak jsem musel ,,chytit,, nějaký kanál nebo ,,obrubník,,
Ze servisu mi volali 14:50 že auto mám připravené a můžu si přijet, cena s geometrií 11.200,-
Po příjezdu to teprve začalo, za největší úspěch servisu považuji to že dokázali vycvaknout vodítko z pásu,
geometrie byla naprosto v pořádku a na otázku proč mám tedy sjeté vnitřky pneu mi řekl že na to mi nedokáže odpovědět, ale že zjistil že málo stojím na brzdovém pedálu když jsem na světlech, proto mi to někdy cuká vpřed, mám páté auto s automatem a asi se budu muset víc zapřít do sedadla nebo pak posilovna,
nakonec to nejlepší, ten pazvuk od nápravy jsou zvlněné přední kotouče - prý musel ,,někdo,, probrzdit na doraz, nebo dlouhodobý styl jízdy ,,brzda-plyn,, a prý jestli to chci řešit tak objednat nové kotouče. Ale destičky prý ne , ty jsou jako nové , ty ještě hodně vydrží, o to to prý bude levnější, ...... to už jsem nevydržel, řekl jsem mu ať si všimne že dlouhodobou spotřebu mám 7,0L - je to za celý rok od posledního servisu, nikde jsem neprobrzdil , dle spotřeby a opotřebení destiček jsem stylem brzda plyn taky nejezdi, tak jen pokrčil rameny, a řekl že to v pondělí probere s reklamačním technikem , ale že tomu moc nedává..... a že mi dají vědět, ...... asi tak jak mi dávají vědět (už to byl rok a pořád nic) ohledně rozdílného spárování dílů karoserie, ...... odpověď = nula
Jak je možné, že u auta za 850 je spára nárazníku pod jedním světlem 2mm a pod druhým 8mm, to samé i víko kufru, spáry blatníků ..............
Ale dnes mě to docela dostalo :x
Hezký večer Všem
Stanley

Re: 2.Garančka

Napsal: 23 úno 2018, 20:54
od Axel.Foley
Smutné :(

Re: 2.Garančka

Napsal: 24 úno 2018, 21:42
od Petrss
To tedy hodně,já mám spáry na autě stejné.