Zdravím všechny,
rád bych se s Vámi podělil o zážitky z druhé garančky - Tucson 2.0CRDI 136KW AT. najeto 42tis km. Koupeno a servisováno (zatím) ve Zlíně.
Při objednání jsem technikovi řekl že mimo standardní servisní úkony bych potřeboval udělat geometrii,protože mi to sjíždí vnitřní hrany předních pneu, že bych potřeboval na zadním sedadle vyndat ze zapínání pásů vodítko na psa které tam zacvakla dcera, že bych chtěl zjistit proč když třeba stojím na semaforu se zařazeným D, tak někdy auto cuká vpřed, a že mám pocit že je nějaký pazvuk od přední nápravy.
Auto přistaveno k servisu v 7:30, přejímací technik měl vše napsáno a s poznámkou ,, když to nejde vycvaknou mě,tak on to nevycvakne určitě,, a že pokud mi to sjíždí vnitřky pneu tak jsem musel ,,chytit,, nějaký kanál nebo ,,obrubník,,
Ze servisu mi volali 14:50 že auto mám připravené a můžu si přijet, cena s geometrií 11.200,-
Po příjezdu to teprve začalo, za největší úspěch servisu považuji to že dokázali vycvaknout vodítko z pásu,
geometrie byla naprosto v pořádku a na otázku proč mám tedy sjeté vnitřky pneu mi řekl že na to mi nedokáže odpovědět, ale že zjistil že málo stojím na brzdovém pedálu když jsem na světlech, proto mi to někdy cuká vpřed, mám páté auto s automatem a asi se budu muset víc zapřít do sedadla nebo pak posilovna,
nakonec to nejlepší, ten pazvuk od nápravy jsou zvlněné přední kotouče - prý musel ,,někdo,, probrzdit na doraz, nebo dlouhodobý styl jízdy ,,brzda-plyn,, a prý jestli to chci řešit tak objednat nové kotouče. Ale destičky prý ne , ty jsou jako nové , ty ještě hodně vydrží, o to to prý bude levnější, ...... to už jsem nevydržel, řekl jsem mu ať si všimne že dlouhodobou spotřebu mám 7,0L - je to za celý rok od posledního servisu, nikde jsem neprobrzdil , dle spotřeby a opotřebení destiček jsem stylem brzda plyn taky nejezdi, tak jen pokrčil rameny, a řekl že to v pondělí probere s reklamačním technikem , ale že tomu moc nedává..... a že mi dají vědět, ...... asi tak jak mi dávají vědět (už to byl rok a pořád nic) ohledně rozdílného spárování dílů karoserie, ...... odpověď = nula
Jak je možné, že u auta za 850 je spára nárazníku pod jedním světlem 2mm a pod druhým 8mm, to samé i víko kufru, spáry blatníků ..............
Ale dnes mě to docela dostalo
Hezký večer Všem
Stanley