Prostě se to sype..
Napsal: 17 čer 2017, 03:02
Ahoj,
začínám být docela nasraný, má i30CW 1.6 88Kw z roku 2014 se začíná sypat a to pořádně - nejhorší je, že v servise ze mě mají asi prdel:-) (to mám za ten vlastní olej)
Takže začnu:
(6/2014) Vyjedu ze salónu z novým autem, po 100km déšť - stěrače pískají jako kdyby ten zvuk pouštěli zvlášť do reproduktoru (nikdy jsem v servise nerešil)
(6/2015) 1. garančka - rez na zadních dveří, očividně puklina která šla "zespoda" z laku - 1. servis výsměch - vyřešeno za půl roku v jiném servise na reklamaci
-auto při rozjezdu (pokud stálo pár hodin) škube jako kdyby neměl kyslík - servis výsměch s hláškou "Umíte řadit?"
-vrže mě palubovka - reklamace neuznána - vše je cajk, je to přece z plastu, tak to "trochu" vrže
Cena cca 5200 Kč
Je jasné, že tento servis jsem už nenavštívil.
-Mezitím "Do It Yourself" vyřešení cvakání ze zadních sedadel - elektrikářská lepící páska aplikováná na zámky sedadel
(6/2016) 2. garančka - Vrže mě palubovka jako prase - reklamace - uznáno - půl roku to bylo ticho, potom sem si zvyk...
-Výměna půlky spojky - málem jsem se zabil na dálnici když mě to při sešlápnutí plynu vyhodilo rychlost - prý "výrobní vada" - reklamace uznána
Cena cca 6500 Kč
Ve dréhé gar. prohlídce jsem si nechal - pro jistotu - udělat geometrii kol...výsledek? Jezdí to nakřivo (předtím v pohodě). Dál nechci problém se servisem řešit, jelikož jim nelze dokázat kvalitu práce.
(6/2017) 3. garančka - FURT to škube v chladném počasí při rozjezdu - reklamace zamítnuta - diagnostika OK (wtf?)
-Kovový zvuk z výfuku na volnoběh /1-2 stupěň/ (prostě katalyzator v pr..) - reklamace zamítnuta - diagnostika OK
-Cvakání roletky v kufru při rychlosti 100km a více. - reklamace zamítnuta - nic necvaká (zajímalo by mě jak to zkoušli uprostřed Prahy)
-Řadící páka vypadá jako kdyby ji někdo sežvýkal a potom vrátil na původní místo - reklamace - wait for it - uznána! (tu vadu jsem řek aby řeč nestála)
Cena 1700 Kč - vlastní olej (500kč), pylový/vzduchový filtr jsem měnil sám, na kola nesměli sahat - viz výše.
Za dva týdny si jdu pro řadící páku, nevím jestli ten benzín (a 2 hoďky volna z práce) za to stojí, ale tak je to zadara, ne?
Abych nebyl za úplného šmoulu, tak jsem si nahrál video - spíše zvuk výfuku co je "OK" https://www.youtube.com/watch?v=bOYqBpO1DZE - rovnou zavolám, že na stejný termín chci dát znova auto k reklamaci - ať mají nachystanou náhradní jebku (ta poslední psala nějaké errory na rádiu).
Před týdnem když jsem si kupoval motorový olej, tak jsem se podíval na fakturu z minula - že tam chytře naliju ten stejný (to jsem ale filuta) - po objednání toho stejného jsem si pro klid duše otevřel manuál - to co dle faktury nalili do motoru je pro dieslové motory, tak jsem objednávku stornoval a koupil ten "doporučený" manuálem. Nejsem z oboru a nedokážu říct jestli to bylo špatně, ale když mě manuál řekne, dej tam 6tku šroubek, tak tam dám 6tku šroubek. Potom se nemůžu divit, že někdo dá ve fabrice do spojky menší těsnění.
Co je na tom nejsmutnější? Že všechny problémy tady na fóru nepopisuju je já, né 3, né 5, ale rovnou desítky uživatelů - a to je jen zlomek reálných čísel.
Jo koupil jsem si socka káru, ale není normální, že se mi to vysere dřív než baterka ve smartfonu...fuj du blít
Edit:
Řadička vyměněna - ale při předávání mě zapomněli dovřít kapotu motoru (všiml jsem si až večer, když to dělalo nějaké divné věci se zamykáním), o nutnosti odpojení baterie při výměně hlavice řadící páky nechám rozhodnou odborníky.
Pustil jsem jim video se rachocením katalyzátoru a dali mě termín za 3 týdny (lol)
Ošoupaný volant neuznali (dle toho kdo to sepisoval to vada byla, ale reklamační technik to zamítl, že prý to mám zkusit za rok
Edit: 6/2018 (4. garančka za 9k :/ )
Vyměněn věnec volantu (ošoupané), vyměněny rozvody a vodící kladky (rachocení) vše záruka.
Odlepuje se plast u čelního okna (venku vedle kapoty) - pry bude řešeno někdy jindy..
začínám být docela nasraný, má i30CW 1.6 88Kw z roku 2014 se začíná sypat a to pořádně - nejhorší je, že v servise ze mě mají asi prdel:-) (to mám za ten vlastní olej)
Takže začnu:
(6/2014) Vyjedu ze salónu z novým autem, po 100km déšť - stěrače pískají jako kdyby ten zvuk pouštěli zvlášť do reproduktoru (nikdy jsem v servise nerešil)
(6/2015) 1. garančka - rez na zadních dveří, očividně puklina která šla "zespoda" z laku - 1. servis výsměch - vyřešeno za půl roku v jiném servise na reklamaci
-auto při rozjezdu (pokud stálo pár hodin) škube jako kdyby neměl kyslík - servis výsměch s hláškou "Umíte řadit?"
-vrže mě palubovka - reklamace neuznána - vše je cajk, je to přece z plastu, tak to "trochu" vrže
Cena cca 5200 Kč
Je jasné, že tento servis jsem už nenavštívil.
-Mezitím "Do It Yourself" vyřešení cvakání ze zadních sedadel - elektrikářská lepící páska aplikováná na zámky sedadel
(6/2016) 2. garančka - Vrže mě palubovka jako prase - reklamace - uznáno - půl roku to bylo ticho, potom sem si zvyk...
-Výměna půlky spojky - málem jsem se zabil na dálnici když mě to při sešlápnutí plynu vyhodilo rychlost - prý "výrobní vada" - reklamace uznána
Cena cca 6500 Kč
Ve dréhé gar. prohlídce jsem si nechal - pro jistotu - udělat geometrii kol...výsledek? Jezdí to nakřivo (předtím v pohodě). Dál nechci problém se servisem řešit, jelikož jim nelze dokázat kvalitu práce.
(6/2017) 3. garančka - FURT to škube v chladném počasí při rozjezdu - reklamace zamítnuta - diagnostika OK (wtf?)
-Kovový zvuk z výfuku na volnoběh /1-2 stupěň/ (prostě katalyzator v pr..) - reklamace zamítnuta - diagnostika OK
-Cvakání roletky v kufru při rychlosti 100km a více. - reklamace zamítnuta - nic necvaká (zajímalo by mě jak to zkoušli uprostřed Prahy)
-Řadící páka vypadá jako kdyby ji někdo sežvýkal a potom vrátil na původní místo - reklamace - wait for it - uznána! (tu vadu jsem řek aby řeč nestála)
Cena 1700 Kč - vlastní olej (500kč), pylový/vzduchový filtr jsem měnil sám, na kola nesměli sahat - viz výše.
Za dva týdny si jdu pro řadící páku, nevím jestli ten benzín (a 2 hoďky volna z práce) za to stojí, ale tak je to zadara, ne?
Abych nebyl za úplného šmoulu, tak jsem si nahrál video - spíše zvuk výfuku co je "OK" https://www.youtube.com/watch?v=bOYqBpO1DZE - rovnou zavolám, že na stejný termín chci dát znova auto k reklamaci - ať mají nachystanou náhradní jebku (ta poslední psala nějaké errory na rádiu).
Před týdnem když jsem si kupoval motorový olej, tak jsem se podíval na fakturu z minula - že tam chytře naliju ten stejný (to jsem ale filuta) - po objednání toho stejného jsem si pro klid duše otevřel manuál - to co dle faktury nalili do motoru je pro dieslové motory, tak jsem objednávku stornoval a koupil ten "doporučený" manuálem. Nejsem z oboru a nedokážu říct jestli to bylo špatně, ale když mě manuál řekne, dej tam 6tku šroubek, tak tam dám 6tku šroubek. Potom se nemůžu divit, že někdo dá ve fabrice do spojky menší těsnění.
Co je na tom nejsmutnější? Že všechny problémy tady na fóru nepopisuju je já, né 3, né 5, ale rovnou desítky uživatelů - a to je jen zlomek reálných čísel.
Jo koupil jsem si socka káru, ale není normální, že se mi to vysere dřív než baterka ve smartfonu...fuj du blít
Edit:
Řadička vyměněna - ale při předávání mě zapomněli dovřít kapotu motoru (všiml jsem si až večer, když to dělalo nějaké divné věci se zamykáním), o nutnosti odpojení baterie při výměně hlavice řadící páky nechám rozhodnou odborníky.
Pustil jsem jim video se rachocením katalyzátoru a dali mě termín za 3 týdny (lol)
Ošoupaný volant neuznali (dle toho kdo to sepisoval to vada byla, ale reklamační technik to zamítl, že prý to mám zkusit za rok
Edit: 6/2018 (4. garančka za 9k :/ )
Vyměněn věnec volantu (ošoupané), vyměněny rozvody a vodící kladky (rachocení) vše záruka.
Odlepuje se plast u čelního okna (venku vedle kapoty) - pry bude řešeno někdy jindy..