Stránka 1 z 3
Vykon motoru
Napsal: 14 lis 2006, 08:44
od pindras
mam Lantru 1.6i a na to, ze ma nakych 114 koni mi prijde, ze nijak zvlast "nelita". Mam ji teprve asi 3 tydny a jeste jsem nemenil svicky. Muze to mit zasadni vliv na vykon? Mozna jste to nepoznali, ale pres auta nejsem velkym odornikem
Napsal: 14 lis 2006, 10:02
od pindras
Napsal: 14 lis 2006, 11:52
od Petr HC
No divný by spíš bylo, kdyby to s timhle motorem a výkonem lítalo, ne?
Napsal: 14 lis 2006, 11:57
od pindras
tak nemyslel jsem, ze to bude nejaka super pecka, ale i tak se mi nezda ten soucasnej vykon adekvatni k tem 84Kw
Napsal: 14 lis 2006, 12:15
od Petr HC
Jasný...ale rejpnout jsem si prostě musel, že jo
Musíš brát v potaz, že to auto je taky poměrně těžký.
Napsal: 14 lis 2006, 14:22
od zaludnikrs
Petr HC:tezky podle toho s cim to prirovnavas,kdyz to vezmu s tvoji vahou je to o hodne tezsi ale mezi auty stejne tridy patri k tem nejlehcim,teda podle me ;)16v
Napsal: 14 lis 2006, 14:34
od pindras
ja si taky myslim, za zase tak tezky neni. kazdopadne objednal jsem si svicky, ktery jsem stejne planoval vymenit a uvidim.
Napsal: 14 lis 2006, 19:40
od kopir
Je hoooodne moc vecí, ktoré ti ten výkon uberú, alebo pridajú. Mal som 1.5 a rozdiel po kúpe terajšej 1,6 16V som pocítil. Na tomto fóre nájdeš všetko čo sa týka našich miláčikov
Napsal: 14 lis 2006, 19:44
od Hardcam
Ja teda nevim, ale na muj vkus nase Lantra litala docela dost...srovnatelne s mym dvoulitrem...
Napsal: 14 lis 2006, 20:02
od Pajk
Napsal: 15 lis 2006, 18:04
od kokroff
Ahoj, no me se taky zdalo ze zacatku ze to nema takovy vykon.Jednak- neni to sportak coupe takze od toho nemuzes cekat nejake zavodni parametry. Ale svicky delaji hodne, koukni na foru BOSCH jsou dobre, mam je.Dalsi vec - kolik mas nalitano skutecny stav? Ja jsem mel rozdelany motor kvuli simeringum na ventilech a pritom se i odkarbonoval motor. Jak jsem si do toho sedl potom, bylo to uplne neco jineho. Jinac, skus si sednout po jizde ve tvem aute treba do feldy a uvidis rozdil
A je fakt ze nad 3000ot/min zacne mit Lantra zajimavy chute a peknej zvuk.Tak se koukni na svicky a jeste jestli si chces uzit sportovni vykon SHELL V-Power Racing
a vyhnat brouky z vyfuku
Napsal: 15 lis 2006, 18:08
od Petr HC
zaludnikrs píše:Petr HC:tezky podle toho s cim to prirovnavas,kdyz to vezmu s tvoji vahou je to o hodne tezsi ale mezi auty stejne tridy patri k tem nejlehcim,teda podle me ;)16v
S ničim to neporovnávam....je to těžký k dannému výkonu
Napsal: 19 lis 2006, 18:24
od Sparrow
Teda nevím jak ostatní majitelé 1,6 ale myslím že kromě BMW 116i a Hondy Civic 1,6 není mezi ostatníma 1,6 pro Lantru konkurence mám Kombi žádná uprava a většinou když se mnou někdo závodí dostane na prdel
Napsal: 19 lis 2006, 18:51
od Nightmaster
Mám stejný motor jako ty, a taky se mi nezdá že by Lantra nějak zvlášť lítala. Ale asi to bude otáčkami, jak píšou kolegové. Jezdím většinou na 2500 - 3000 ot. kvůli spotřebě, ale když se podřadí a šlápne na plyn, docela to jede.
A ještě jedna věc, řešilo se to už tady na fóru: Lantry dovezené z Německa mají zúžené sací potrubí, aby měly menší výkon. V Německu se povinné ručení platí podle výkonu a ne podle obsahu, jako u nás. Já mám taky v techničáku napsáno 66KW, což je blbost, když mám 1.6 16V G4GR. Auto pochází z Německa. Někdo to tady popisoval i s fotkama, tak na to mrkni, jestli nemáš v potrubí to zúžení.
Napsal: 19 lis 2006, 19:08
od Pitras
Souhlasím s kolegou já to taky držím mezi 2500-3000 otáčkami kvůli spotřebě 8-9l/100,ale když podřadím a šlápnu na to tak mě to i trochu zamáčkne do sedadla
.Akorát nevím o tom zúžení potrubí, také to mám z Německa a nevšiml jsem si toho.