Ztráta tahu - Co by to tak mohlo...
Napsal: 20 črc 2017, 10:33
Dobrý den všem, chci se optat zda někdo netuší co by to tak mohlo být za závadu. Odjížděl jsem na dovolenou, a na pumpě mi natankovali 3,5 litru benzínu místo nafty, OK bral jsem plnou nádrž nafty takže benzín se naředil více jak 50 litry nafty.
200 km jsem se modlil co bude a bylo, ale závada mi příjde spíše na automat. Auto za jízdy nechtělo přidávat do plynu, v podstatě jako by nereagovalo na plynový pedál, paradoxně v režimu tempomatu normálně řadilo. Problém nastal při předjíždění a prudkém sešlápnutí plynu, kdy se téměř nic nedělo a pak hodně opožděně tam vřadil automat trojku, ale zpátky zas řadil normálně. Definitivní konec nastal v mírném stoupání, kdy automat zařadil 1 stupeň, ale motor se začal dusit až chcípl (úplně stejně jako kdyby v manuálu místo jedničky zařadil 2 nebo 3 rychlostní stupeň a dusil motor).
Auto jsem dotlačil na parkoviště (naštěstí bylo hned dva metry vedle) a párkrát zkusil nastartovat a nic, vždy se vřadila jednička, ale motor se zadusil. Jel okolo nějaký auto mechanik s dcerou a říkal ať zkusím vřadit zpátečku a pak zase jedničku. Na zpátečku auto normálně couvalo, ale na jedničku se zase zadusilo. Zavolal jsem odtah a auto nechal odtáhnout domů. Jak přijela odtahovka, zhruba za necelé dvě hodiny, tak jsem normálně nastartoval a na plošinu jsem úplně normálně najel sám ???, mechanik v servisu mi pak volal, že dva dny auto zajíždí a jezdí normálně. Zkoušel jsem jej, jezdí, ale občas zlobí při prudkém sešlápnutí plynu (předjíždění) kickdown. Tak nevím jestli závadu hledat, v poloze plynového pedálu, palivové soustavě, nebo jestli se už sype automat. Jinak jsem s autem naprosto spokojený. Umíte někdo poradit ?
díky
Tech. info : Hyundai Santa Fe II ; 2,2 114 kw CM automat 5 rychlostí
200 km jsem se modlil co bude a bylo, ale závada mi příjde spíše na automat. Auto za jízdy nechtělo přidávat do plynu, v podstatě jako by nereagovalo na plynový pedál, paradoxně v režimu tempomatu normálně řadilo. Problém nastal při předjíždění a prudkém sešlápnutí plynu, kdy se téměř nic nedělo a pak hodně opožděně tam vřadil automat trojku, ale zpátky zas řadil normálně. Definitivní konec nastal v mírném stoupání, kdy automat zařadil 1 stupeň, ale motor se začal dusit až chcípl (úplně stejně jako kdyby v manuálu místo jedničky zařadil 2 nebo 3 rychlostní stupeň a dusil motor).
Auto jsem dotlačil na parkoviště (naštěstí bylo hned dva metry vedle) a párkrát zkusil nastartovat a nic, vždy se vřadila jednička, ale motor se zadusil. Jel okolo nějaký auto mechanik s dcerou a říkal ať zkusím vřadit zpátečku a pak zase jedničku. Na zpátečku auto normálně couvalo, ale na jedničku se zase zadusilo. Zavolal jsem odtah a auto nechal odtáhnout domů. Jak přijela odtahovka, zhruba za necelé dvě hodiny, tak jsem normálně nastartoval a na plošinu jsem úplně normálně najel sám ???, mechanik v servisu mi pak volal, že dva dny auto zajíždí a jezdí normálně. Zkoušel jsem jej, jezdí, ale občas zlobí při prudkém sešlápnutí plynu (předjíždění) kickdown. Tak nevím jestli závadu hledat, v poloze plynového pedálu, palivové soustavě, nebo jestli se už sype automat. Jinak jsem s autem naprosto spokojený. Umíte někdo poradit ?
díky
Tech. info : Hyundai Santa Fe II ; 2,2 114 kw CM automat 5 rychlostí