Stránka 1 z 4
i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 07 srp 2017, 19:02
od luke91
Zdravím klubáky!
Po několika silných (především finančně silných
) zážitcích s na věčnost odcházejícím dehtovým Bavorákem jsme se rozhodli, že se nebudeme dál trápit a koupíme něco novějšího. Po delším rozhodování o tom, do čeho s naším finančním limitem skočíme, padla volba na novou i30 - především kvůli velmi solidní výbavě (v tom jsem nechtěl moc slevovat), 5-leté záruce a designu do kterého jsme se, po tom co jsme auto viděli poprvé na živo, zamilovali. Motor byl tak trochu kompromisem, nicméně jezdíme povětšinou jen po městě nebo trasy do 100km, a na to určitě stačí... teď po prvním měsíci ježdění (necelých 2tkm) bych to hodnotil tak, že když se s ním člověk naučí, jede slušně...
Představuji tedy našeho "Coopra":
T-GDI 120 88 KW (95 NAT)
6 ST. MAN
Intense Copper
Výbava - Symbol Plus: (ve zkratce - automatické Full LED přední světlomety (světelný senzor + AHB), zadní LED světla, 8'' displej, automatická 2-zónová klima, výhřev sedaček, výhřev volantu, zadní kamera, samozatmavovací zrcátko, tempomat, tónovaná skla,...)
Koupeno jako referenční - s nájezdem 8tis km.
- Ještě autosalonová..
- E.jpg (51.12 KiB) Zobrazeno 5105 x
- Z cesty domů..
- 20170704_185320-compressor.jpg (74.07 KiB) Zobrazeno 5105 x
Dnes už je bez polepů, víc fotek ale pořád nemám - přes léto nějak není čas to pořádně umýt a nafotit...ale udělám si brzy čas abych ho zachytil ještě bez městských šrámů...
.
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 07 srp 2017, 19:36
od Vendelín
Blahopřeji,tak ať slouží a přeji hodně pohodových kilometrů.Koukám že jsi kupoval v Říčanech.
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 07 srp 2017, 20:35
od milda h
Gratulace a hooodně spokojených km.
i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 07 srp 2017, 20:44
od bony
Jsi si jist ze ti jeste stoji pred domem? Jak se tak divam tak uz stoji u nas
odeslano z telefonu
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 07 srp 2017, 20:49
od vorlajz
Hh .. dobře ty Bony
Jinak gratz k autu
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 07 srp 2017, 21:59
od petzl62
Gratulace a ať jezdí k plné spokojenosti
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 07 srp 2017, 22:07
od idam.i
Gratulujem k autu a prajem veľa spokojných kilometrov.
P.S.Tie nápisy ti tam ostanú?
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 08 srp 2017, 18:23
od luke91
Díky všem!!
@Vendelín - jojo, kupovali jsme v Lenner Motors Říčany
Sice jsme se kvůli tomu 2x (1. koupě, 2. sundávání polepů) projeli přes půl republiky, ale.. byli ochotní, všechno vysvětlili... nemůžu si stěžovat, zažil jsem horší - třeba BMW Stratos Auto Hradec Králové a jejich legendární odpověď na můj dotaz jestli mi na mé předchozí auto můžou prodat olej do převodovky - "To máte támhle na tu vránu?"
@Bony - haha
lekl jsem se a projistotu to zkontroloval - je tam!
- 20170808_180159.jpg (108.91 KiB) Zobrazeno 4981 x
@idam.i - polepy už jsou dole... je to ale pořád trochu vidět, hlavně na slunci... takže mám dilema jestli čekat až a jestli to zmizí, nebo to zkusit nějak opatrně rozleštit...
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 08 srp 2017, 18:57
od Mr. HYUNDAI
Vítej v klubu kafemlejnkařů
!
Jsem moc zvědavý jak se Ti s touhle motorizací bude jezdit, jestli se najde taky někdo další, komu ten motůrek vyhovuje
.
Samé pohodové kilometry a minimum blbců na silnicích!
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 09 srp 2017, 10:00
od vorlajz
ty polepy, to jsou zbytky lepidla? to můžeš přeci vzít benzínovým čističem... nebo bych to zkusil clayem a pak leštěnku
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 09 srp 2017, 10:32
od luke91
@Mr Hyundai - Díky
pár delších cest už jsme absolvovali a zatím malý motorek mile překvapuje - na ten výkon jede řekl bych slušně
@Vorlajz - Nene, lepidlo je všechno pryč... ale lak má v místech kde byly polepy jakoby jiný odstín. Bude to tím, že na tom ty polepy byly skoro 7 měsíců, takže jak na ten lak svítilo slunce, pršelo, auto taky určitě myli, tak je to kolem polepů takové nesjednocené. Odpoledne to vyfotím.
Někdo říká 2x - 3x to prohnat kartáčovou myčkou a že se to vizuálně slyje dohromady...ale to se mi s novým autem zrovna moc nechce.
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 09 srp 2017, 11:19
od Mirus30
Staci i rucni myti nebo bezkontakt, proste to parkrat umyt a ono to zmizi, mel jsem to taky tak na prvni i30 a zmizelo to.
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 09 srp 2017, 11:44
od Axel.Foley
luke91: Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 09 srp 2017, 22:59
od robil
Ahoj.
Mam čerstvou zkušenost s tímto motorem a jsem z něj pořádně zklamaný!
Dostal jsem jej jako náhradní vozidlo.Je úplně nové najeto 350 km.Motor je dobrý na dálnice méně na okresní silnice do města se vůbec nehodí!Na okreskách je nemožné udržet 6st. spíše se jezdí na 5st. Motor je do 2500 ot. úplně mrtvý bez tahu a s zvukovým projevem podtočeného motoru.V městě to je úplná katastrofa,jezdím na 3st ,vjíždět na hlavní silnici na 2st je velký risk jestli se nečekaně objeví rychlý jezdec není k dispozici žádný výkon.Start stop mně dvakrát vypekl.Při zmačknutí spojky nenastartoval nebo nastartoval ale za dlouho.Spotřeba je přibližně stejná jako u mého auta.
Nevidím jedinou výhodu v porovnání s GDičkem.
Abych jen nekritizoval až na čelní pohled (hlavně kapota se mi auto líbí.Pracoviště řidiče je lepší hezčí a více propracované.Auto se dobře ovládá jen by to chtělo 16 kola.
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Napsal: 10 srp 2017, 08:49
od Mr. HYUNDAI
Už jsem to zmiňoval ve svém vláknu, motory 1,6 GDi a 1,0 T-GDi jsou naprosto odlišné a potřebují zcela odlišné zacházení. Atmosféra má mnohem větší pásmo použitelných otáček, ta naše po 12.000 km krásně zatahuje už od 1.200 otáček bez problémů a lineárně táhne až k omezovači. Kafemlejnek je typické maloobjemové turbo, stále se musí držet otáčky v pásmu, kde má turbo dostatečný tlak, moje auto dnes přesáhne 10.000 km a tohle použitelné pásmo začíná na cca 1.800 otáčkách a má smysl to efektivně točit tak do 4.500, pak už dech drobet ztrácí. Převody má ještě delší než mělo GDi, takže se řadí výrazně později (ve vztahu k rychlosti), na nápovědu kašlat. Ekoterorismus v podobě start-stopu nutno hned vypnout
a rozjíždět vždy na jedničku a motor trochu předtočit, aby chytl tlak. A pokud je zapnutá klima, tak to platí dvojnásob. Je to prostě o zvyku, já tyhle dva motory střídám neustále a nemám problém se jim přizpůsobit, ale kdo je zvyklý na atmosféru, ten musí být z nutnosti maloobjemovému turbu více vyhovět, úplně na prášky.