Stránka 1 z 1
Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 20 srp 2017, 12:35
od Milena Z.
Musela jsem použít při cestě Hyundai Rýmařov a byla jsem velice nespokojená s přístupem přijímacího technika a potom i s prací mechanika.Už bych do takového servisu nejela.A to je značkový servis.Raději použít obyčejný servis s dobrým přístupem a kvalitní prací.Já bych ho nikomu neporadila.
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 20 srp 2017, 13:37
od lys
Milena Z. píše:Musela jsem použít při cestě Hyundai Rýmařov a byla jsem velice nespokojená s přístupem přijímacího technika a potom i s prací mechanika.Už bych do takového servisu nejela.A to je značkový servis.Raději použít obyčejný servis s dobrým přístupem a kvalitní prací.Já bych ho nikomu neporadila.
Ještě napiš v čem byl problém, takto to může napsat kdokoliv cokoliv...
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 20 srp 2017, 14:11
od shawt
Presne tak, chtelo by to lepe popsat. Jestli byli jen neprijemni a namachrovani, tak to je bohuzel vetsina, ikdyz jsou take samozrejme vyjimky, viz. ma posledni zkusenost v Lenner Ricany.
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 20 srp 2017, 20:06
od Axel.Foley
milena: Prosím bližší info, takhle si každý může myslet cokoliv.
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 20 srp 2017, 22:40
od soban
Mě tam spravovaly dveře a bez problémů....
Pouze trošku komplikovaná domluva....
Asi by bylo dobré popsat co se konkrétně stalo, protože napsat že je člověk nespokojen je sice pěkné ale z toho nepoznáme zda je problém s servisem nebo přístup jednoho zaměstnance atd.....
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 21 srp 2017, 06:14
od paboz
asi to byl od Mileny nejaky zkrat.Podle data registrace to bylo vcera v poledne.A konec dostala to ze sebe a asi nic vic se nedozvime
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 21 srp 2017, 11:31
od Axel.Foley
Takže výpovědná hodnota příspevku nulová
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 21 srp 2017, 13:57
od shawt
Takze admini, close topic
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 21 srp 2017, 19:02
od Milena Z.
Nebyl to zkrat,jak tam někdo píše,ale nesedím u PC pořád,jak někteří.Musím chodit do práce a mám také jiné povinnosti.K tomu servisu:arogance,vůbec žádná ochota vyřešit problém ,hlavně se zbavit zákazníka a zkasírovat ho a kvalita práce na dílně je na úrovni autoškoly.Mechanik neznal ani věci okolo auta,co nás učili v autoškole.Používám auto denně a troufnu si tvrdit,že bych něco jako zákl.věci věděla lépe jak specializovaný MECHANIK. A to jsem jak někteří říkají, ženská za volantem.Nikomu nebráním kam má chodit,ať si každý dělá,co chce.Jen si myslím,že kdo chce do takového servisu jet,tak ať si veme skrytý záznamník a kameru a má to pořád zapnuté.Na jejich pozdější reakce,že tamto a toto není pravda, že to by jste musela dokázat a to je tvrzení proti tvrzení a na takové dohadování musí mít člověk povahu.Tak jak to v dnešní době chodí.Já ji ale nemám.Ještě si myslím,že by bylo namístě vůbec neodcházet od auta a mít ho pořád na očích a kontrolovat, co a jak dělají.V některých servisech to bývá automaticky.Když mechanik vyvezl auto hotové na dvůr,tak jsem se ho ptala na jednu z těch závad,kvůli které jsem se tam stavěla, že nám něco klepe na podvozku,tak mě řekl,že tam nemá co klepat!To je jak kdyby třeba v převodovce, ve spojce nebo v motoru taky nemělo co klepat
:D:D.Ještě tady někdo píše,že to může napsat kde kdo a kde co. Vy by jste napsal kritiku na někoho,která by se nestala? Já teda URČIĚ NE !!Jinak Vám všem přeji pěkný den a spokojenost se servisákama.
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 21 srp 2017, 20:13
od Vendelín
To Milena:Jako slohová práce je to napsáno hezky. Chybí však ta hlavní myšlenka.Co vlastně bylo u toho
servisu špatně?Přístup servisáka,nebo provedená práce?? Nebo nezájem odstranit závadu??A pokud tedy- jakou??
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 21 srp 2017, 20:47
od Borek
Já mám také velice špatnou zkušenost s
Rýmařov.Zvláště pan majitel VLašák
je největší namyšlený pablb,jakého jsem měl možnost zatím poznat.Začátkem roku prodával černý
Genesis 2.generace r.v.2013.Jel jsem přes 100km-že prý "leštěnka"
.Na místě čekalo hodně fušersky a viditelně opravované auto,s nastříkaným zadkem a pomačkaným,vařeným prahem.Vnitřek také vypadal,jak po 160000km a ne po 16000km.Když jsem na to poukázal,tak se začal čertit a arogantně napadat,že prý co bych chtěl za 600 000,-Kč
a čím jsem přijel a že ať koupím a nezdržuji ho .Říkám,že jsem čekal podle fotek a řečí,že si jedu pro auto,které nebudu muset hned opravovat,přestříkávat....Ale koupit za 600 tisíc a dalších desítky tisíc dát do oprav a laku
.Když viděl,že auto nekoupím,tak se jeho uražené ego začalo předvádět v plné parádě.Představa,že bych si u takového arogantního a prolhaného blba koupil auto nebo tam servisoval......tak v tom mám jasno
.Ani náhodou.
Plus musím dát prodavači,který se do doby,než přijel sám pan veliký Vlašák,choval korektně a poskytoval odpovídající informace.Škoda tak dobrého prodejce u takové nafoukané bubliny.
V průběhu obhlídky auta,jsem měl možnost mluvit i asi s nějakým vedoucím této prodejny/servisu.Ten měl chování takového menšího Vlašáka.Přesně jak popisuje paní-udělat z kupce hlupáka.
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 22 srp 2017, 11:10
od soban
No dobře, ale jak vidíte prodavač byl korektní a je vaše volba koupit auto nebo nekoupit od toho jste tam jel aby jste nekoupil zajíce v pytli.
Ať si budeme povídat co chceme v inzerátech a na fotkách to vždy bude vypadat lépe než když si ho osobně půjdete prohlédnout, brácha když kupoval auto tak mu taky tvrdily že nebylo bourané - přitom já jsem tvrdil že bylo a pravdu jsem měl za několik let se to projevilo - prostě dveře zrezavěly v místě opravy - uprostřed plechu kde to asi rovnaly - a po nějakém čase bylo poznat že barva bledne jinou rychlostí jak zbytek karoserie.
Jinak od paní jsme se zase nic konkrétního nedozvěděly - hlavně že napsala slohové cvičení jak jsou špatní.
Proč nenapíšete co rachotí jak se to projevuje atd.......jinak na podvozku fakt celkem nemá co rachotit a kdyby tam bylo něco vážného tak by se to mělo projevit na jzdních vlastnostech.
Tím samozřejmě netvrdím že nic nerachotí, na mé i20 stačí něco nechat položené někde a už to rachotí protože je ošizené tlumení tak je tam hned všechno slyšet a rozléhá se a kolikrát je problém přijít na to co to dělá.....co se uvolnilo....
Jinak přece není problém si najít svého mechanika ke kterému budete jezdit nemusíte jezdit do
servisu, já se svoji i20 jezdím k soukromníkovi pouze na reklamaci dveří jsem byl v Rýmařově.....
Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.
Napsal: 22 srp 2017, 11:40
od Axel.Foley
tak nevím... jezdil jsem k nim na servis s i30 a vše v pohodě...
milena: Co vlastně bylo autu, že muselo tak narychlo do servisu?