Stránka 1 z 1

Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 20 srp 2017, 12:35
od Milena Z.
Musela jsem použít při cestě Hyundai Rýmařov a byla jsem velice nespokojená s přístupem přijímacího technika a potom i s prací mechanika.Už bych do takového servisu nejela.A to je značkový servis.Raději použít obyčejný servis s dobrým přístupem a kvalitní prací.Já bych ho nikomu neporadila.

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 20 srp 2017, 13:37
od lys
Milena Z. píše:Musela jsem použít při cestě Hyundai Rýmařov a byla jsem velice nespokojená s přístupem přijímacího technika a potom i s prací mechanika.Už bych do takového servisu nejela.A to je značkový servis.Raději použít obyčejný servis s dobrým přístupem a kvalitní prací.Já bych ho nikomu neporadila.
Ještě napiš v čem byl problém, takto to může napsat kdokoliv cokoliv...

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 20 srp 2017, 14:11
od shawt
Presne tak, chtelo by to lepe popsat. Jestli byli jen neprijemni a namachrovani, tak to je bohuzel vetsina, ikdyz jsou take samozrejme vyjimky, viz. ma posledni zkusenost v Lenner Ricany.

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 20 srp 2017, 20:06
od Axel.Foley
milena: Prosím bližší info, takhle si každý může myslet cokoliv.

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 20 srp 2017, 22:40
od soban
Mě tam spravovaly dveře a bez problémů....

Pouze trošku komplikovaná domluva....

Asi by bylo dobré popsat co se konkrétně stalo, protože napsat že je člověk nespokojen je sice pěkné ale z toho nepoznáme zda je problém s servisem nebo přístup jednoho zaměstnance atd.....

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 21 srp 2017, 06:14
od paboz
asi to byl od Mileny nejaky zkrat.Podle data registrace to bylo vcera v poledne.A konec dostala to ze sebe a asi nic vic se nedozvime

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 21 srp 2017, 11:31
od Axel.Foley
Takže výpovědná hodnota příspevku nulová :?

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 21 srp 2017, 13:57
od shawt
Takze admini, close topic :)

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 21 srp 2017, 19:02
od Milena Z.
Nebyl to zkrat,jak tam někdo píše,ale nesedím u PC pořád,jak někteří.Musím chodit do práce a mám také jiné povinnosti.K tomu servisu:arogance,vůbec žádná ochota vyřešit problém ,hlavně se zbavit zákazníka a zkasírovat ho a kvalita práce na dílně je na úrovni autoškoly.Mechanik neznal ani věci okolo auta,co nás učili v autoškole.Používám auto denně a troufnu si tvrdit,že bych něco jako zákl.věci věděla lépe jak specializovaný MECHANIK. A to jsem jak někteří říkají, ženská za volantem.Nikomu nebráním kam má chodit,ať si každý dělá,co chce.Jen si myslím,že kdo chce do takového servisu jet,tak ať si veme skrytý záznamník a kameru a má to pořád zapnuté.Na jejich pozdější reakce,že tamto a toto není pravda, že to by jste musela dokázat a to je tvrzení proti tvrzení a na takové dohadování musí mít člověk povahu.Tak jak to v dnešní době chodí.Já ji ale nemám.Ještě si myslím,že by bylo namístě vůbec neodcházet od auta a mít ho pořád na očích a kontrolovat, co a jak dělají.V některých servisech to bývá automaticky.Když mechanik vyvezl auto hotové na dvůr,tak jsem se ho ptala na jednu z těch závad,kvůli které jsem se tam stavěla, že nám něco klepe na podvozku,tak mě řekl,že tam nemá co klepat!To je jak kdyby třeba v převodovce, ve spojce nebo v motoru taky nemělo co klepat :D:D:D.Ještě tady někdo píše,že to může napsat kde kdo a kde co. Vy by jste napsal kritiku na někoho,která by se nestala? Já teda URČIĚ NE !!Jinak Vám všem přeji pěkný den a spokojenost se servisákama.

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 21 srp 2017, 20:13
od Vendelín
To Milena:Jako slohová práce je to napsáno hezky. Chybí však ta hlavní myšlenka.Co vlastně bylo u toho :hyu: servisu špatně?Přístup servisáka,nebo provedená práce?? Nebo nezájem odstranit závadu??A pokud tedy- jakou??

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 21 srp 2017, 20:47
od Borek
Já mám také velice špatnou zkušenost s :hyu: Rýmařov.Zvláště pan majitel VLašák :mrgreen: je největší namyšlený pablb,jakého jsem měl možnost zatím poznat.Začátkem roku prodával černý :hyu: Genesis 2.generace r.v.2013.Jel jsem přes 100km-že prý "leštěnka" 8) .Na místě čekalo hodně fušersky a viditelně opravované auto,s nastříkaným zadkem a pomačkaným,vařeným prahem.Vnitřek také vypadal,jak po 160000km a ne po 16000km.Když jsem na to poukázal,tak se začal čertit a arogantně napadat,že prý co bych chtěl za 600 000,-Kč :roll: :D a čím jsem přijel a že ať koupím a nezdržuji ho .Říkám,že jsem čekal podle fotek a řečí,že si jedu pro auto,které nebudu muset hned opravovat,přestříkávat....Ale koupit za 600 tisíc a dalších desítky tisíc dát do oprav a laku #-o :? .Když viděl,že auto nekoupím,tak se jeho uražené ego začalo předvádět v plné parádě.Představa,že bych si u takového arogantního a prolhaného blba koupil auto nebo tam servisoval......tak v tom mám jasno [-o< :D .Ani náhodou.
Plus musím dát prodavači,který se do doby,než přijel sám pan veliký Vlašák,choval korektně a poskytoval odpovídající informace.Škoda tak dobrého prodejce u takové nafoukané bubliny.
V průběhu obhlídky auta,jsem měl možnost mluvit i asi s nějakým vedoucím této prodejny/servisu.Ten měl chování takového menšího Vlašáka.Přesně jak popisuje paní-udělat z kupce hlupáka.

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 22 srp 2017, 11:10
od soban
No dobře, ale jak vidíte prodavač byl korektní a je vaše volba koupit auto nebo nekoupit od toho jste tam jel aby jste nekoupil zajíce v pytli.

Ať si budeme povídat co chceme v inzerátech a na fotkách to vždy bude vypadat lépe než když si ho osobně půjdete prohlédnout, brácha když kupoval auto tak mu taky tvrdily že nebylo bourané - přitom já jsem tvrdil že bylo a pravdu jsem měl za několik let se to projevilo - prostě dveře zrezavěly v místě opravy - uprostřed plechu kde to asi rovnaly - a po nějakém čase bylo poznat že barva bledne jinou rychlostí jak zbytek karoserie.

Jinak od paní jsme se zase nic konkrétního nedozvěděly - hlavně že napsala slohové cvičení jak jsou špatní.

Proč nenapíšete co rachotí jak se to projevuje atd.......jinak na podvozku fakt celkem nemá co rachotit a kdyby tam bylo něco vážného tak by se to mělo projevit na jzdních vlastnostech.

Tím samozřejmě netvrdím že nic nerachotí, na mé i20 stačí něco nechat položené někde a už to rachotí protože je ošizené tlumení tak je tam hned všechno slyšet a rozléhá se a kolikrát je problém přijít na to co to dělá.....co se uvolnilo....

Jinak přece není problém si najít svého mechanika ke kterému budete jezdit nemusíte jezdit do :hyu: servisu, já se svoji i20 jezdím k soukromníkovi pouze na reklamaci dveří jsem byl v Rýmařově.....

Re: Nespokojenost v Hyundai Rýmařov.

Napsal: 22 srp 2017, 11:40
od Axel.Foley
:-k tak nevím... jezdil jsem k nim na servis s i30 a vše v pohodě...

milena: Co vlastně bylo autu, že muselo tak narychlo do servisu?