Tak opět nikdo nic. Mezi tím jsem si obstaral OBD 2 Bluetooth diagnostiku, aby zjistil důvod rozsícení kontrolky motoru. Napětí na první lambdě, které bylo od 0,1 do 0,6V mi ovšem nesouhlasilo se bohatostí směsi. Lambdu jsem dal univerzální
http://wrc-autodily.cz/lambda-sondy/207 ... 24-e4.html
Motor šel už od dotyku pedálu plynu, což bylo docela nepříjemné. ŘJ si zřejmě nastavila bohatší směs, protože to žralo docela hodně. Podle počítače 16 L/100 km.
Diagnostickou lambdu - zadní - jsem chtěl Bosch 025986602, ale nebyla, byla náhrada 0258010029. Zhruba za 580 Kč. To bylo dobré.
Průběh napětí na zadní bylo 0,1 - 0,9 V.
Dnes jsem lambdy přehodil, konektory jsem samozřejmě musel také přehodit a spoje jsem provedl spojovacími trubičkami, které se v příslušných kleštích slisují a každý drát se opatří smršťovací bužírkou, přičemž se celý spoj také zatáhne větší smršťovačkou.
Podle očekávání motor chvilku poskakoval, po několika km se ale ŘJ adaptovala na nové údaje a pedál plynu zabírá až po několika cm po stlačení, rozjezdy už jsou v pohodě. Na první lambdě je očekávané napětí 0,1 - 0,9 V, na zadní 0,5 V.
Jsem v očekávání, jaká bude spotřeba. Měla by být podle továrních údajů. Doufám....