EGR ventil ? nouzový chod
Napsal: 04 zář 2017, 08:54
Zdravím všechny,
Mám i40 1.7 crdi 100 kw r.v 2012 najezd 60 tis.
Motor mi sem tam skáče do nouzového režimu= snížený výkon max 3 tis otáček jak v záběru na rychlost tak i na neutrál..nevím kdy a proč co je příčinou, žádná kontrolka nesvítí, necuká starty o.k spotřeba taky sem tam to jede at studené nebo zahřáté o.k pak najednou nevím proč to skočí do nouzáku..vypnu motor nastartuji a jede zase jako by nic, po nějaké době třeba i po hodině jízdy, opět skočí do nouzáku. V servisech neorigo co mají diagnostiky na nic nepřišli. Pokud to nenapíchnou v době nouzového režimu tak jim to ani neukáže že tam před minutou než jsem vypl motor nějaký problém byl. V Hyundai mi řekli EGR ventil jistě...tak jsem je se známým rozebrali a vyčistili..nebyly nějak moc zanesené jak vídám z fotek, po vyčištění EGR jak nový...výsledek pořád stejné.
Pokud to je elektrické ovládání egru ? tak proč to padá do nouzáku jen někdy? za nevysvětlitelných okolností? proč mi nevyskočí kontrolka motoru porucha ?po vypnutí se to resetuje jede a pak zas do nouzáku ? nechce se mi měnit egr za 18 tis + práce když nevím jistě zda je to tím..nevěřím že to co řekli v Hyundaii že je tutovka. Mám zkušenosti že mi v servisech napovídali tolik pohádek vymněte to a tamto a bylo to vše uuuplně v něčem jiném.
Aby to nebylo turbo...? ale dle mě laika by buď šlo nebo nešlo ale sání podtlak akcelerace je v normálu diagnostika nic nevyhazuje.
Dá se opravit elektrická část EGRU ? aneb kde se dá koupit celý EGR levněji.. nebo repas apd. Děkuji za každou radu....
Mám i40 1.7 crdi 100 kw r.v 2012 najezd 60 tis.
Motor mi sem tam skáče do nouzového režimu= snížený výkon max 3 tis otáček jak v záběru na rychlost tak i na neutrál..nevím kdy a proč co je příčinou, žádná kontrolka nesvítí, necuká starty o.k spotřeba taky sem tam to jede at studené nebo zahřáté o.k pak najednou nevím proč to skočí do nouzáku..vypnu motor nastartuji a jede zase jako by nic, po nějaké době třeba i po hodině jízdy, opět skočí do nouzáku. V servisech neorigo co mají diagnostiky na nic nepřišli. Pokud to nenapíchnou v době nouzového režimu tak jim to ani neukáže že tam před minutou než jsem vypl motor nějaký problém byl. V Hyundai mi řekli EGR ventil jistě...tak jsem je se známým rozebrali a vyčistili..nebyly nějak moc zanesené jak vídám z fotek, po vyčištění EGR jak nový...výsledek pořád stejné.
Pokud to je elektrické ovládání egru ? tak proč to padá do nouzáku jen někdy? za nevysvětlitelných okolností? proč mi nevyskočí kontrolka motoru porucha ?po vypnutí se to resetuje jede a pak zas do nouzáku ? nechce se mi měnit egr za 18 tis + práce když nevím jistě zda je to tím..nevěřím že to co řekli v Hyundaii že je tutovka. Mám zkušenosti že mi v servisech napovídali tolik pohádek vymněte to a tamto a bylo to vše uuuplně v něčem jiném.
Aby to nebylo turbo...? ale dle mě laika by buď šlo nebo nešlo ale sání podtlak akcelerace je v normálu diagnostika nic nevyhazuje.
Dá se opravit elektrická část EGRU ? aneb kde se dá koupit celý EGR levněji.. nebo repas apd. Děkuji za každou radu....