Stránka 1 z 1

MOTOR

Napsal: 28 zář 2017, 08:39
od Richard999
Dobrý den mam hyundai getz 1.5 crdi, mám problém při jízdě chcípne motor a po vypnutí klíčku motor zase nastartuju, podtlak v nádrži se nevytváří naft filtr je nový tankuji běžně u čerpací stanice nevíte někdo co by to mohlo být ? děkuji.

Re: MOTOR

Napsal: 28 zář 2017, 08:52
od Richard555
Tak podobný problém nyní řeším u synova Santy. Pokud to žudláš tak do 2500 ot. jede to v poho. jakmile přidáš a chceš třeba předjet, nebo zrychlit do kopce, auto chcípne, žádná kontrolka nesvítí. když znovu nastartuješ zas to jede. Porucha je ve špatném tlaku v railu.
Zatím jsme jen zjistili,že to nezpůsobuje : sensor tlaku paliva v railu, regulátor tlaku paliva v railu, filtr (nový), vysokotlaké čerpadlo. Vše se postupně měnilo z jiného bezproblémového auta. Příští týden se bude pokračovat....
:roll: :roll:
Vypadá to, že asi při větší zátěži se sníží tlak v railu (místo aby se zvýšil) a ř.j. motor odstaví ...... už zbývají jen vstřiky a samotný rail.....

Re: MOTOR

Napsal: 28 zář 2017, 09:03
od mikodim
Niečo podobne sme už riešili ,a po výmene takmer všetkeho a dlhých hodinach hladania poruchy bola nakoniec chyba v tom, ze na vstrekovacej liste /rail/ bola malá mikroprasklina , volným okom takmer neviditeľná a tá spôsobovala take iste problemy ake mate aj vy..

Re: MOTOR

Napsal: 28 zář 2017, 11:00
od Richard555
mikodim píše:Niečo podobne sme už riešili ,a po výmene takmer všetkeho a dlhých hodinach hladania poruchy bola nakoniec chyba v tom, ze na vstrekovacej liste /rail/ bola malá mikroprasklina , volným okom takmer neviditeľná a tá spôsobovala take iste problemy ake mate aj vy..
¨

Tohle mě zajímá i z mého pohledu. Nedovedu si představit, kde by měla ta mikrotrhlina být, aby způsobovala tyhle problémy? Nic tam neteče, to by musela ta trhlina být někde u regulátoru tlaku a propouštět bez regulace nějakou část paliva? Bylo to tak ? Ten rail je vlastně jen trubka s vývody a jedině u toho regulátoru to může být nějak spojený s obtokem..... tak že by tam ? V každých dalších trhlinách by muselo palivo z railu unikat a bylo by to vidět, ne ?

Re: MOTOR

Napsal: 28 zář 2017, 13:22
od mikodim
Bolo to uz asi pred 3rokmi tak uz nepametam presné miesto , ale nafta netiekla a preto sme vobec neriesil rail..a predca take problémy dokaze narobit taka prasklinka.. Ak mas moznost ,skus prehodit z ineho auta a vyskusat.. My sme pomenili komplet vsetko , od cerpadla, trysky, turbo, vsetky cidla atd , investicia niekolko 1000eur a nakoniec taka "malickost".. auto malo najazdene cca 270tis km ..

Re: MOTOR

Napsal: 28 zář 2017, 15:32
od tempest
mikodim píše:Niečo podobne sme už riešili ,a po výmene takmer všetkeho a dlhých hodinach hladania poruchy bola nakoniec chyba v tom, ze na vstrekovacej liste /rail/ bola malá mikroprasklina , volným okom takmer neviditeľná a tá spôsobovala take iste problemy ake mate aj vy..
Prasklý rail? Praskne trubka, ale rail? A kdyby praskl, tak je to paprsek, který je vidět.
Jinak změřit přepady na injektorech a hned bude vidět, jestli jsou KO. Jde to udělat přímo na motoru v autě.