DPF
Napsal: 30 zář 2017, 19:06
Ahoj, mám dvojkovýho santu v automatu a jezdil jsem si bez starostí do doby,než jsem jednoho dne nenatočil dusící-se motor.Diagnóza - ucpaný DPF.No nic,sehnal jsem nový,za rozumnou cenu a nastaly problémy.Nový snímač teploty výfukových plynů v DPF za 3 500 Kč beru.Jezdím 2 dny a auto bez výkonu,jen bílý kouř z výfuků.Nastala návštěva originálního servisu Hyundai a výměna čidla teploty výfukových plynů před turbem také za 3 500 Kč.Po dvou dnech jízdy,kdy v plném zátahu kolaboval výkon opět nanastartuju a opětovná návštěva Hyundai servisu.Diagnostika stále čistá,jako minule.Diagnóza - podtlakový regulátor tlaku turba.Ultrazvukem vyčištěn,pro jistotu objednán nový.Po projetí servisním technikem ztráta výkonu během jízdy.Ultrazvukové čištění mechanické části EGR,objednání elektromagnetického ventilu EGR.(Poslední návštěvu Hyundai servisu vzdáleného cca 50 km by se mi nepodařilo ani uskutečnit bez odpojení EGR-Ale pozor!Po odpojení žádná porucha na palubce ani v diagnostice!!!
Myslel jsem,že vyměním DPF a budu mít klid.Místo toho už nemám mýho Santíka 2 měsíce!!!!
NEMÁ NĚKDO PODOBNOU ZKUŠENOST,ABYCH ALESPOŇ VĚDĚL JAKÝM SMĚREM SE VYDAT???Opravy mě už vyšly na 30 000 a auto pořád nejezdí!
Myslel jsem,že vyměním DPF a budu mít klid.Místo toho už nemám mýho Santíka 2 měsíce!!!!
NEMÁ NĚKDO PODOBNOU ZKUŠENOST,ABYCH ALESPOŇ VĚDĚL JAKÝM SMĚREM SE VYDAT???Opravy mě už vyšly na 30 000 a auto pořád nejezdí!