BuddhaMobil 2.0 - 1.4TGDI StyleTechnology M6 WhiteSand kombi
Napsal: 14 říj 2017, 10:42
Tak velka chvile nastala a novy kombicek je doma. Vymena za necele 2 roky starou I30 druhe generace po faceliftu, taky kombi s 1.6 GDI 99kw ve vybave tricolor comfort
Tento mazlik je klasicky Style + technology 1.4T-GDI, M6, WhiteSand, tudiz je zde kombinace kterou jsem predtim v zadnem salonu nevidel tj. prostredni 5" dotykovy displej. Vypada podobne jako monochromaticke radio k videni u akcnich vybav v salonech, UI na radio ci streamovani blueTooth muziky z mobilu se mi zda hezci nez u vetsicho 8", a to ceho jsem se bal je parkovaci kamera. Nakonec 5" na ni bohate staci. Dalsi veci, kterou jsem doposud nevidel je cerno-sedy interier, jednim slovem pecka.
A ted nekolik prvnich dojmu, zda melo smysl vymenit jedno prakticky nove auto za druhe Za me urcite ano.
Co se tyce interieru a exterieru tak se mi tehda moc libil, ale pomerne rychle se okoukal, tento stridmy + horizontalni by mel byt vuci tomu o neco vic imuni. Co se tyce draveho predku, tak za me pecka, pripomina mi trochu mazdu, co se tyce zadku tak ten se mi u kratke verze moc nelibi, ale u kombi, kde je splyvava zad, to vypada docela zdarile. Hlavni a puvodni motivaci byl prave motor 1.4T-GDI, ktery ackoliv ma jen 4kw vic tak pocitove je po vyjeti z mesta NASOBNE zivejsi a zabavnejsi a to jsem ani v ramci zajizdeni neprekracoval 3500ot. Kdo ma/mel 1.6 MPI/GDI vi ze i prez naloz papirovych kw se do techto otacek nic nedelo, u turba ovsem ano. Na druhou stranu ve meste je atmosfera o fousek lepsi, zvlaste GDI neuveritelne pruzny a zadne turbo diry a nasledne turbo kopance. Nicmene zadna katastrofa a po vyjeti z mesta se karta obraci mnohem mnohem vyrazneji. Co jsem ale predtim nevedel do prvniho testovani je, jak neuveritelne dobre teto dynamice sekunduje podvozek a rizeni .... minimalne o tridu lepsi nez u druhe generace, naprosta radost s tim jet ziveji a na zakroucenych okreskach. Co se technologii a vybavy tyce, tak jsem jeste nevyzkousel vse. Ceho jsem si vsimnul je, ze dotykovy displej pracuje s mobilem na BT mnohem rychleji (pripojovani), celkove veskera grafika na displeji i na clusteru u volantu je o tisicileti dal Co se pokrocileho nastaveni tyce, tak se da nastavit chovani centralniho zamykani, ze jakmile ridic otevre dvere, odemkne se cele auto. Na toto chovani jsem byl zvykly a dost me novy system stval (u testovanych novych generaci, nebo i u posledni generace i20 u molade), kdyz jsem nevyndal klicek ze zapalovani (ani nezmackl odemykaci tlacitko na palubce) a sel sem otevrit kufr Co jsem take zkousel bylo prepinani dalkovych svetel. Na prvni ceste fungovalo bezchybne az jsem se divil. Co se tyce pokrocilych radarovych bezpecnostnich systemu tak jsem je (bohuzel) otestoval pri mych predchozich testech a opravdu funguji (antikolizni system, mrtvy uhel, krizeni provozu za vozidlem) akorat chodec mi jeste pod auto nevlitnul, takze tento system jsem zatim nastesti netestoval
Co se auta jako celku tyce, za me perfektne odvedena prace, velky posun dopredu a koupe rozhodne nelituju. S predchozi generaci ma toto auto spolecne opravdu jen stejny nazev a ze taky to jezdi na benzin, jinak od podlahy jine a mnohem lepsi.
Tento mazlik je klasicky Style + technology 1.4T-GDI, M6, WhiteSand, tudiz je zde kombinace kterou jsem predtim v zadnem salonu nevidel tj. prostredni 5" dotykovy displej. Vypada podobne jako monochromaticke radio k videni u akcnich vybav v salonech, UI na radio ci streamovani blueTooth muziky z mobilu se mi zda hezci nez u vetsicho 8", a to ceho jsem se bal je parkovaci kamera. Nakonec 5" na ni bohate staci. Dalsi veci, kterou jsem doposud nevidel je cerno-sedy interier, jednim slovem pecka.
A ted nekolik prvnich dojmu, zda melo smysl vymenit jedno prakticky nove auto za druhe Za me urcite ano.
Co se tyce interieru a exterieru tak se mi tehda moc libil, ale pomerne rychle se okoukal, tento stridmy + horizontalni by mel byt vuci tomu o neco vic imuni. Co se tyce draveho predku, tak za me pecka, pripomina mi trochu mazdu, co se tyce zadku tak ten se mi u kratke verze moc nelibi, ale u kombi, kde je splyvava zad, to vypada docela zdarile. Hlavni a puvodni motivaci byl prave motor 1.4T-GDI, ktery ackoliv ma jen 4kw vic tak pocitove je po vyjeti z mesta NASOBNE zivejsi a zabavnejsi a to jsem ani v ramci zajizdeni neprekracoval 3500ot. Kdo ma/mel 1.6 MPI/GDI vi ze i prez naloz papirovych kw se do techto otacek nic nedelo, u turba ovsem ano. Na druhou stranu ve meste je atmosfera o fousek lepsi, zvlaste GDI neuveritelne pruzny a zadne turbo diry a nasledne turbo kopance. Nicmene zadna katastrofa a po vyjeti z mesta se karta obraci mnohem mnohem vyrazneji. Co jsem ale predtim nevedel do prvniho testovani je, jak neuveritelne dobre teto dynamice sekunduje podvozek a rizeni .... minimalne o tridu lepsi nez u druhe generace, naprosta radost s tim jet ziveji a na zakroucenych okreskach. Co se technologii a vybavy tyce, tak jsem jeste nevyzkousel vse. Ceho jsem si vsimnul je, ze dotykovy displej pracuje s mobilem na BT mnohem rychleji (pripojovani), celkove veskera grafika na displeji i na clusteru u volantu je o tisicileti dal Co se pokrocileho nastaveni tyce, tak se da nastavit chovani centralniho zamykani, ze jakmile ridic otevre dvere, odemkne se cele auto. Na toto chovani jsem byl zvykly a dost me novy system stval (u testovanych novych generaci, nebo i u posledni generace i20 u molade), kdyz jsem nevyndal klicek ze zapalovani (ani nezmackl odemykaci tlacitko na palubce) a sel sem otevrit kufr Co jsem take zkousel bylo prepinani dalkovych svetel. Na prvni ceste fungovalo bezchybne az jsem se divil. Co se tyce pokrocilych radarovych bezpecnostnich systemu tak jsem je (bohuzel) otestoval pri mych predchozich testech a opravdu funguji (antikolizni system, mrtvy uhel, krizeni provozu za vozidlem) akorat chodec mi jeste pod auto nevlitnul, takze tento system jsem zatim nastesti netestoval
Co se auta jako celku tyce, za me perfektne odvedena prace, velky posun dopredu a koupe rozhodne nelituju. S predchozi generaci ma toto auto spolecne opravdu jen stejny nazev a ze taky to jezdi na benzin, jinak od podlahy jine a mnohem lepsi.