Otazy ohledne 1.4 T-GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Otazy ohledne 1.4 T-GDI
Ahoj, toto (snad) nejsou problemy vylozene, spise bych rad potvrzeni ci vas nazor
1) Silnejsi 1.4rka je citelne hlucnejsi nez 1.0 ? Ne hlucnejsi nez 1.6 GDI predchozi generace ale o poznani hlucnejsi nez litr
2) V obou pripadech 1.4 i 1.0 jsme si vsiml, dokud rucicka teploty nedosahne provoznich skoro 90st jede turbo na pul plynu. Po dosazeni teto teploty tak znatelne ozije ale trva to peknych par km. Vypada to jako ochrana studenenho motoru coz by byla dobra vec, ale precijen sem nic podobneho jeste nevidel u zadneho auta/motoru
3) Turbo lag, kazdy turbomotor nejaky ma a neni to uplne super prijemne Neni mozne ze se se zajetim zmensi ? (Nebo si spise clovek vic zvykne )
4) 1.4 se pomerne dost pomalu ohriva obecne, skoro bych i rekl ze pomaleji nez mensi litr, ale mam autoklimu tak kdo vi jak si to reguluje.
1) Silnejsi 1.4rka je citelne hlucnejsi nez 1.0 ? Ne hlucnejsi nez 1.6 GDI predchozi generace ale o poznani hlucnejsi nez litr
2) V obou pripadech 1.4 i 1.0 jsme si vsiml, dokud rucicka teploty nedosahne provoznich skoro 90st jede turbo na pul plynu. Po dosazeni teto teploty tak znatelne ozije ale trva to peknych par km. Vypada to jako ochrana studenenho motoru coz by byla dobra vec, ale precijen sem nic podobneho jeste nevidel u zadneho auta/motoru
3) Turbo lag, kazdy turbomotor nejaky ma a neni to uplne super prijemne Neni mozne ze se se zajetim zmensi ? (Nebo si spise clovek vic zvykne )
4) 1.4 se pomerne dost pomalu ohriva obecne, skoro bych i rekl ze pomaleji nez mensi litr, ale mam autoklimu tak kdo vi jak si to reguluje.
Naposledy upravil(a) buddha666 dne 23 říj 2017, 10:49, celkem upraveno 1 x.
I30 kombi 1.4T-GDI M6 Style-technology, white sand
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
- Reklama
Re: Otazyk ohledne 1.4 T-GDI
Mam objednanou tu 1.4T a vsude pisou,ze v podstate neni slyset a je mene slyset nez litr.Ostatne jsem si vyzkousel oba motory a musim dat za pravdu.Ale ani ten litr neni hlucny ,jen je pri seslapnuti slyset takovy jadrnejsi zvuk.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: Otazyk ohledne 1.4 T-GDI
To teda koukam s litrem vim ze sem se tetelil jak je tichoucky a slyset zacal byt az 4K+ otacek a celkove teda i takovy prijemny zvuk, libil se mi. 1.4 ma zvuk velmi podobny atmosfere predtim, i kdyz celkove tissi resp. tim jak taha. Pomer hluku a tahu je mnohonasobne lepsi, ale slyset se zda ze je urcite vic nez litr, a tedy od urcitych otacek je slyset hvizd turba Tak jakoby zvuk tryskace ci jak to popsat. To se mi docela libi, snad to neukazuje na nejaky problem.asd111 píše:Mam objednanou tu 1.4T a vsude pisou,ze v podstate neni slyset a je mene slyset nez litr.Ostatne jsem si vyzkousel oba motory a musim dat za pravdu.Ale ani ten litr neni hlucny ,jen je pri seslapnuti slyset takovy jadrnejsi zvuk.
I30 kombi 1.4T-GDI M6 Style-technology, white sand
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI
Turba jsou slyset i u jinych motoru a me se ten zvuk i libi.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI
Ahoj, mám 14 dní nové auto v manuálu. Mám zatím najeto 500 km. Jaké máte řazení? Jde vám hladce, tiše bez nějakých zvuků? Když řadím 2,3 a 4 tak cítím v kulise takový jako cvakání. Není to hladký a tichý řazení. 5 a 6 už je lepší. Jinak na auto nemám další negativní poznatek. Motor je tichý jede hladce a turbo zabírá zvolna. Žádná turbo díra. Díky za vaše poznatky.
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI
Dobry den, co se razeni tyce tak me jdou stejne hladce radit vsechny stupne takze by to mohlo ukazovat nejaky problem u tveho kusu, ale co musim podotknout je, ze turbodira je tu opravdu velka a je temer nemozne aby to byla vada jen meho kusu. Potom co je motor ohraty a turbo tedy pracuje na plno coz je treba az po 20km od studeneho startu. Tak zcela jasne je videt ze treba na dvojku zmacknu pedal na podlahu, auto acceleruje cca jako atmosfera gdi ... a po minimalne sekunde a mozna kousek zapracuje turbo a zatahne me do sedacek. Ta prodleva je ale velmi znatelna a defakto u vsech rychlosti. A jak rikam motor je tichy ale 1.0tgdi se mi zdal jeste radove vic ve vyssich otackach.giuseppep píše:Ahoj, mám 14 dní nové auto v manuálu. Mám zatím najeto 500 km. Jaké máte řazení? Jde vám hladce, tiše bez nějakých zvuků? Když řadím 2,3 a 4 tak cítím v kulise takový jako cvakání. Není to hladký a tichý řazení. 5 a 6 už je lepší. Jinak na auto nemám další negativní poznatek. Motor je tichý jede hladce a turbo zabírá zvolna. Žádná turbo díra. Díky za vaše poznatky.
I30 kombi 1.4T-GDI M6 Style-technology, white sand
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI
buddha666 píše:Dobry den, co se razeni tyce tak me jdou stejne hladce radit vsechny stupne takze by to mohlo ukazovat nejaky problem u tveho kusu, ale co musim podotknout je, ze turbodira je tu opravdu velka a je temer nemozne aby to byla vada jen meho kusu. Potom co je motor ohraty a turbo tedy pracuje na plno coz je treba az po 20km od studeneho startu. Tak zcela jasne je videt ze treba na dvojku zmacknu pedal na podlahu, auto acceleruje cca jako atmosfera gdi ... a po minimalne sekunde a mozna kousek zapracuje turbo a zatahne me do sedacek. Ta prodleva je ale velmi znatelna a defakto u vsech rychlosti. A jak rikam motor je tichy ale 1.0tgdi se mi zdal jeste radove vic ve vyssich otackach.giuseppep píše:Ahoj, mám 14 dní nové auto v manuálu. Mám zatím najeto 500 km. Jaké máte řazení? Jde vám hladce, tiše bez nějakých zvuků? Když řadím 2,3 a 4 tak cítím v kulise takový jako cvakání. Není to hladký a tichý řazení. 5 a 6 už je lepší. Jinak na auto nemám další negativní poznatek. Motor je tichý jede hladce a turbo zabírá zvolna. Žádná turbo díra. Díky za vaše poznatky.
No zatím mam 500km najeto, takže jsem ještě na to nešlápl pořádně až na podlahu. Zatím si to lehce zajíždím
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI
Diskuse ns tema 1.4 tgdi zde jiz existuje
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=190&t=32952
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=190&t=32952
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI
Uzavreno.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT