Stránka 1 z 2
i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 24 říj 2017, 21:29
od PanzerMarduk
Zdravim
Chcem kupit i30 alebo Cee'd ale niesom si isty do ktoreho motoru ist.
1.4 CVVT, 1.4 MPI, 1.6 MPI, 1.6 GDI
Mam natocene 60-tisic na hrdzavej felicii 70% mesto, 30% okresky bez dialnic
Kupou jazdeneho by som sa uz nebal ist dalej ako do Prahy (co som isiel s feliciou a pomaly odpadavali plechy na useku za brnom
) ...bez strachu ze by ma to niekde nechalo
Zaujimaju ma Vase poznatky z praxe:
1. v tabulkach uvadzaju ze 1.4 a 1.6 maju priblizne rovnaku spotrebu. Aku mate priemerku po meste ?
2. Aka dynamicka je jazda s 1.4 na dialnici ?
Podla toho co som precital po nete je 1.4ka vhodna do mesta a na dialnici proste straca dych ..je to pravda ?
Diky
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 24 říj 2017, 23:49
od shawt
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 24 říj 2017, 23:59
od Chasnik
S dynamikou jízdou po dálnici s 1.4 cvvt moc nepočítej. Já jezdil jenom s prázdou (sám řidič bez zavazadel) a při ježdění do 100 km/h pohodové, tiché a relativně pružné auto.
S 1.6 MPI jsem najezdil 140 tkm a s 1.6 GDI 100 tkm a s oběma motory jsem byl spokojený. GDI je o trošku úspornější, alespoň v mém případě (MPI 6,8, GDI 6,4 l/100 km).
Při častější jízdě po dálnici vol 1.6. Pokud kupuješ nové auto, tak KIA má pouze GDI a Hyundai doprodej kombíků II. generace (MPI i GDI). Nová generace i30 atmosférické 1.6 motory nemá v nabídce.
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2017, 21:23
od PanzerMarduk
Chasnik píše:S dynamikou jízdou po dálnici s 1.4 cvvt moc nepočítej. Já jezdil jenom s prázdou (sám řidič bez zavazadel) a při ježdění do 100 km/h pohodové, tiché a relativně pružné auto.
S 1.6 MPI jsem najezdil 140 tkm a s 1.6 GDI 100 tkm a s oběma motory jsem byl spokojený. GDI je o trošku úspornější, alespoň v mém případě (MPI 6,8, GDI 6,4 l/100 km).
Při častější jízdě po dálnici vol 1.6. Pokud kupuješ nové auto, tak KIA má pouze GDI a Hyundai doprodej kombíků II. generace (MPI i GDI). Nová generace i30 atmosférické 1.6 motory nemá v nabídce.
Na dialnici mam radsej skor plynulu jazdu pekne konstantnou rychlostou ale nerad by som keby nastala takato situacia - idem tak 130, pride mierny kopcek a auto proste zacne spomalovat na poslednom prevodovom stupni
..musel som ist do 4-ky a hnat motor do otaciek co rvalo jak dinosaurus
(felicia so 4mi pasaziermi)
Diky za odpoved, asi bude lepsie sa plesknut po vacku a najst daku 1.6ku
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2017, 21:53
od vorlajz
to, co popisuješ se ti může stát i s tou 1.6
ale jestli jezdíš 70 % město a zbytek mimo, tak vol určitě CVVT... GDI do města není vhodné...
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2017, 21:54
od vorlajz
chceš kombi nebo 5HB a kolik máš limit?
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2017, 21:54
od vorlajz
chceš kombi nebo 5HB a kolik máš limit?
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2017, 22:09
od shawt
vorlajz píše:to, co popisuješ se ti může stát i s tou 1.6
ale jestli jezdíš 70 % město a zbytek mimo, tak vol určitě CVVT... GDI do města není vhodné...
GDI do mesta neni vhodne?
Duvod?
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2017, 22:17
od vorlajz
Že by přímé vstřikování? :O :O :O
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2017, 22:26
od shawt
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2017, 23:01
od vorlajz
Karbon
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2017, 23:04
od shawt
Verva 100?
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 26 říj 2017, 08:18
od vorlajz
když myslíš...
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 26 říj 2017, 08:20
od Gunmaker
Tak verva 100 se sice na sací ventily nedostane, ale neviděl bych to tak dramaticky s tím karbonem...
Re: i30 II - 1.4 CVVT vs 1.4 MPI vs 1.6 GDI
Napsal: 26 říj 2017, 08:24
od vorlajz