Hardcam - i20 Premium
Napsal: 14 lis 2017, 10:25
Hard je zpet, protoze obmenil flotilu
S prichodem dcery na svet jsem letos na jare zacal resit vysoky najezdy nasich dvou aut (Citroen C3, Ceed SW) a jelikoz Ceed pokoril 120tkm, brzo by byl po zaruce, ikdyz je dvoulety a navic uz neocekavam tolik jezdeni jako driv. Potreboval jsem to vyresit tak, abych mensi vozidlo uzival tri roky na cesty do prace (50-60km denne) a potom ho predal zene, ktera jej bude uzivat po matersky do prace a vetsi auto zustalo vyhradne pro potreby rodiny po dobu tri let, pak budeme jezdit oba +- stejne. Dulezita byla vybava a motor. Prvni varianta mensiho vozu, ktera uz prakticky dosla k podpisu byla VW Golf Maraton Edition 1.4 TSI s Navi na operak, jelikoz mam ve VW kamarada a vzal by to na sebe. Pak me ale zacalo stvat, ze budu platit neco, co nebude moje a cetl jsem mnoho zkusenosti ze zavrecnyho predavani auta, kdy se hledaj poskozeni. Ale mrzi me to, masazni sedacky byly fajn. Dalsi varianta byla i30 1.4 T-GDI Symbol Plus. Z ty jsem ale vycouval pomerne rychle, protoze na me nova i30 nepusobi dobre, neni proverena (vzdy mam auto az tak po dvou-trech letech na trhu) a ma na muj vkus dost much. 1.0 T-GDI nepripadalo v uvahu, to si radsi koupim tuk-tuk. Tahle varianta me ale taky mrzi, protoze byla skvela nabidka na cenu. No a tak se zrodila i20 velikostne mi staci - v pripade nouze uz kocarek odvezla (mame klasicky s velkymi koly a velkou korbou), motor je overena docela pruzna 1.4 a hlavne, takovou jen tak nepotkam a to me na ni bavi nejvic.
Jakou vybavou momentalne disponuje - panorama, celokuze a kozeny paket - vyhrivana sedadla a volant, sledovani jizdnich pruhu, bixenony + cely zadek LED, Android Auto navi s manualnim staznim AA app, dvojity kufr, tempomat, kompletni vymena ozvuceni a vytlumeni.
Nicmene se tesim, az pani pujde do prace a probehne vymena za obludu
S prichodem dcery na svet jsem letos na jare zacal resit vysoky najezdy nasich dvou aut (Citroen C3, Ceed SW) a jelikoz Ceed pokoril 120tkm, brzo by byl po zaruce, ikdyz je dvoulety a navic uz neocekavam tolik jezdeni jako driv. Potreboval jsem to vyresit tak, abych mensi vozidlo uzival tri roky na cesty do prace (50-60km denne) a potom ho predal zene, ktera jej bude uzivat po matersky do prace a vetsi auto zustalo vyhradne pro potreby rodiny po dobu tri let, pak budeme jezdit oba +- stejne. Dulezita byla vybava a motor. Prvni varianta mensiho vozu, ktera uz prakticky dosla k podpisu byla VW Golf Maraton Edition 1.4 TSI s Navi na operak, jelikoz mam ve VW kamarada a vzal by to na sebe. Pak me ale zacalo stvat, ze budu platit neco, co nebude moje a cetl jsem mnoho zkusenosti ze zavrecnyho predavani auta, kdy se hledaj poskozeni. Ale mrzi me to, masazni sedacky byly fajn. Dalsi varianta byla i30 1.4 T-GDI Symbol Plus. Z ty jsem ale vycouval pomerne rychle, protoze na me nova i30 nepusobi dobre, neni proverena (vzdy mam auto az tak po dvou-trech letech na trhu) a ma na muj vkus dost much. 1.0 T-GDI nepripadalo v uvahu, to si radsi koupim tuk-tuk. Tahle varianta me ale taky mrzi, protoze byla skvela nabidka na cenu. No a tak se zrodila i20 velikostne mi staci - v pripade nouze uz kocarek odvezla (mame klasicky s velkymi koly a velkou korbou), motor je overena docela pruzna 1.4 a hlavne, takovou jen tak nepotkam a to me na ni bavi nejvic.
Jakou vybavou momentalne disponuje - panorama, celokuze a kozeny paket - vyhrivana sedadla a volant, sledovani jizdnich pruhu, bixenony + cely zadek LED, Android Auto navi s manualnim staznim AA app, dvojity kufr, tempomat, kompletni vymena ozvuceni a vytlumeni.
Nicmene se tesim, az pani pujde do prace a probehne vymena za obludu