Proč jen ty originální pneumatiky na mokru moc nefungují...
Napsal: 14 lis 2017, 17:34
Ahoj,
jelikož mám problém s adhezí na mokru na seriově montovaných letních pneumatikách Hankook Kinergy ECO k425 195/65 R15, tak jsem se začal pídit po nových jiných a přitom jsem zjistil, že tyto pneumatiky se oficiálně vyrábějí ve dvou různých směsích v tomto rozměru s indexem zátěžě a rychlosti 91H. Na stránkách výrobce najdete buď s parametry na energetickém štítku: B/B nebo C/C...napsal jsem dealerovi, jelikož člověk není schopný sám na pneumatice najít co je konkétně zač, a ten dotaz přeposlal výrobci (jestli auta nebo pneumatik nevím...), dostal jsem odpověď a naši miláčci dostali nějakou spešl várku z Maďarska E/C, která na stránkách výrobce vůbec nefiguruje...hlučnost 71 / W2...takže tady se šetřilo...takže spotřeba E a hlavně, že vyhrotili ty motorový oleje, že by jsme tam měli lít řídkou A5, to mě vážně přijde postavený na hlavu. Samotné pneumatiky s touto třídou totiž oproti Áčkům mohou zvyšovat spotřebu až o 0,36L/100km, což je mnohem více než co by měl ušetřit olej...
zdroj:
http://www.chara.cz/radce/energeticke-s ... matik.html
P.S. např. zimní Continental TS860 mají C / B a na mokru jsou sakra lepší...když člověk jede pomalu na mokré vozovce na jedničku a pak dá plný plyn, tak se to nerozhrabe a neskáče přitom auto, na rozdíl od těch výše uvedených...stejně mi přijde, že na GDH to ASR moc nefunguje, u nového modelu mk3 turbo zas funguje až moc
jelikož mám problém s adhezí na mokru na seriově montovaných letních pneumatikách Hankook Kinergy ECO k425 195/65 R15, tak jsem se začal pídit po nových jiných a přitom jsem zjistil, že tyto pneumatiky se oficiálně vyrábějí ve dvou různých směsích v tomto rozměru s indexem zátěžě a rychlosti 91H. Na stránkách výrobce najdete buď s parametry na energetickém štítku: B/B nebo C/C...napsal jsem dealerovi, jelikož člověk není schopný sám na pneumatice najít co je konkétně zač, a ten dotaz přeposlal výrobci (jestli auta nebo pneumatik nevím...), dostal jsem odpověď a naši miláčci dostali nějakou spešl várku z Maďarska E/C, která na stránkách výrobce vůbec nefiguruje...hlučnost 71 / W2...takže tady se šetřilo...takže spotřeba E a hlavně, že vyhrotili ty motorový oleje, že by jsme tam měli lít řídkou A5, to mě vážně přijde postavený na hlavu. Samotné pneumatiky s touto třídou totiž oproti Áčkům mohou zvyšovat spotřebu až o 0,36L/100km, což je mnohem více než co by měl ušetřit olej...
zdroj:
http://www.chara.cz/radce/energeticke-s ... matik.html
P.S. např. zimní Continental TS860 mají C / B a na mokru jsou sakra lepší...když člověk jede pomalu na mokré vozovce na jedničku a pak dá plný plyn, tak se to nerozhrabe a neskáče přitom auto, na rozdíl od těch výše uvedených...stejně mi přijde, že na GDH to ASR moc nefunguje, u nového modelu mk3 turbo zas funguje až moc