I30 III 1,6 CRDi man. 100kw - Ultimate - Frenky
Napsal: 20 lis 2017, 23:46
Ahoj Všem,
po 5 letech nadešel čas obměnit I30 II za novou variantu. Musím pochválit generační poskok. Ať už se jedná o odhlučnění, tak technologie. Příjemně mně nadchla funkčnost jako celek, systémy asistentů jsou plně funkční a dobře se doplňují. Zatím mám 550Km tedy prdky, ale první dojmy už se rýsují. Průměrnou rychlostí 78 Km/h (10% dálnice, 30% II. třída a 60% I. třída) jsem na syrovém motoru na 5,8 a to motor točím neustále nad 2000 a užívám si výkon.
Budu se snažit přidávat další informace průběžně, aby jste měly reálné info o motoru a funkčnosti výbavy. Klidně pište co Vás trápí nebo co chcete zjistit.
Ohledně FULL led - mého modelu se problém s mezerou mezi dál. a tlum. netýká světla plynule navazují - kufr naložený, dva vepředu a pohoda takže asik aktualizace nastavení světel...
Dveřní záslepky - klasika - vyndané jsou z předních dveří pouze první a poslední, dvě prostřední záslepky zůstaly, zadní dveře jsou komplet vyndané. Proberu na servisu proč ty dvě zůstaly.
Kožené sedačky jsem prvně nechtěl - výbava rozhodla, takže jsem překvapivě nadšený, boční držení velmi dobré, pohodlnost je velmi dobrá elektrika v sedadle potěší a pobaví ... Uvidíme po pořádné štrece...
Jinak ještě příjde doplňková výbava - ENZO B na zimu (TPMS- Ebay ze slovenka 100 USD vč. pošty)
(nevyzkoušeno zatím na cestě)
- originál tažného hyundai sundávačka
- hagusy na střechu - hliníkové - opět origo.
Jinak na laku už je ručně nanesen vosk - COLLINITE - SUPER DOUBLECOAT AUTO WAX #476S zatím jen v jedné vrstvě (nebyl čas), ale i tak po cestě cca 150km, stačilo opláchnout wapkou a auto jako nové, tedy můžu doporučit. Ale chce to 2 vrstvy komplet auto a předek, za koly 3 vrstvy potom bude ochrana maximální. Uvidíme po zimě.
První fotky:
po 5 letech nadešel čas obměnit I30 II za novou variantu. Musím pochválit generační poskok. Ať už se jedná o odhlučnění, tak technologie. Příjemně mně nadchla funkčnost jako celek, systémy asistentů jsou plně funkční a dobře se doplňují. Zatím mám 550Km tedy prdky, ale první dojmy už se rýsují. Průměrnou rychlostí 78 Km/h (10% dálnice, 30% II. třída a 60% I. třída) jsem na syrovém motoru na 5,8 a to motor točím neustále nad 2000 a užívám si výkon.
Budu se snažit přidávat další informace průběžně, aby jste měly reálné info o motoru a funkčnosti výbavy. Klidně pište co Vás trápí nebo co chcete zjistit.
Ohledně FULL led - mého modelu se problém s mezerou mezi dál. a tlum. netýká světla plynule navazují - kufr naložený, dva vepředu a pohoda takže asik aktualizace nastavení světel...
Dveřní záslepky - klasika - vyndané jsou z předních dveří pouze první a poslední, dvě prostřední záslepky zůstaly, zadní dveře jsou komplet vyndané. Proberu na servisu proč ty dvě zůstaly.
Kožené sedačky jsem prvně nechtěl - výbava rozhodla, takže jsem překvapivě nadšený, boční držení velmi dobré, pohodlnost je velmi dobrá elektrika v sedadle potěší a pobaví ... Uvidíme po pořádné štrece...
Jinak ještě příjde doplňková výbava - ENZO B na zimu (TPMS- Ebay ze slovenka 100 USD vč. pošty)
(nevyzkoušeno zatím na cestě)
- originál tažného hyundai sundávačka
- hagusy na střechu - hliníkové - opět origo.
Jinak na laku už je ručně nanesen vosk - COLLINITE - SUPER DOUBLECOAT AUTO WAX #476S zatím jen v jedné vrstvě (nebyl čas), ale i tak po cestě cca 150km, stačilo opláchnout wapkou a auto jako nové, tedy můžu doporučit. Ale chce to 2 vrstvy komplet auto a předek, za koly 3 vrstvy potom bude ochrana maximální. Uvidíme po zimě.
První fotky: