Rozhodl jsem se udělat vlastní vlákno. Po dnešní projížďce už mám najeto necelých 1400 km. V kuse opět 300 km se spotřebou 6.8. Už jsem i zkoušel sešlápnout plyn až na podlahu. Pokud máte přepnutý PP na ukazatele teploty oleje, kroutícího momentu a tlaku turba, tak u tlaku turba se v takovém případě objeví zelená ikonka turba. To znamená, že je aktivován Overboost a je zvýšen max. plnící tlak turba až na 1.2 baru. Bez overboostu je to "jen" 1.0 baru. Je to další krásná vychytávka Nka. Nezkoušel jsem to ale nijak dlouho, vlastně jen na šestku z 2000 do 2500 ot/min. Mimochodem podle N modu se přesně při 2500 ot/min dostal ukazatel maximálního výkonu k hodnotě 140 koní

Ovšem s Overboostem. Člověk ani neví, co dříve sledovat. Krouťák se dostal až na max 400Nm, i když výrobce deklaruje při Overboostu max 378 Nm. Ale něco podobného jsem měl i u Ceeda GT, kdy výrobce deklaroval 265Nm, ale běžně ty motory mají přes 290Nm a i ukazatele šplhaly až na těch maximálních 300Nm. Mít při 2500 ot/min to samé, co ma 1.4 T-GDI při 6000 je až nechutně bláznivé, jak to asi pojede při 6000 ot/min

Při předjíždění díky tomu Overboostu nebude nutné vůbec podřazovat.
Mimochodem Overboost je u verze performance k dispozici v rozmezí od 1450-4700 ot/min a to po dobu jen několik vteřin.