Stránka 1 z 2
Lantra Combi 1.9D/50kW r.v.1998 TEN MOTOR PROSTĚ NEJEDE !
Napsal: 10 pro 2006, 19:58
od v.Parnik6045
Mám v Lantře výše uvedený motor.Předtím jsem měl Peugeota 405 s identickým motorem,jen měl o 3 kW míň,tedy 47kW.Ale Lantra proti Peugeotovi prostě nejede,každej kopec musím podřazovat až do trojky a vytáčet motor na 3500ot/min,ale když zařadím čtyřku,motor zvadne a netáhne.A to u diesela není normální.Je to tím,že Korejci montovali k francouzským motorům svoje převodovky,nebo je problém v motoru - čerpadlo nebo vstřiky ?
Napsal: 10 pro 2006, 20:03
od Hardcam
No, segra mela 206 1.9D s 47kW a taky to vubec nejelo..max 170. Lantra by na tom mela byt stejne.
Napsal: 10 pro 2006, 20:05
od v.Parnik6045
Hardcam píše:No, segra mela 206 1.9D s 47kW a taky to vubec nejelo..max 170. Lantra by na tom mela byt stejne.
No jo,jenže ta 405 byla proti Lantře stíhačka...
Napsal: 10 pro 2006, 20:09
od Felotron
A kolik to ma najeto? Tech duvodu by se naslo urcite vic...
Kouri se z toho? Co teplota? Spotreba? A jine projevy...?
Napsal: 10 pro 2006, 20:09
od Hardcam
Mel jsem cest jet i v naftovy Lantre a jelo to normalne, nebranil bych se ji...a ze mam vkus od 100kW vys...chtelo by to turbo.
Napsal: 10 pro 2006, 20:16
od v.Parnik6045
Felotron píše:A kolik to ma najeto? Tech duvodu by se naslo urcite vic...
Kouri se z toho? Co teplota? Spotreba? A jine projevy...?
Najeto má poctivejch 118tis.,nekouří,spotřeba kolem 5.5 litru,nežere olej.Teplota normální,veškerý filtry po výměně,čerstvě udělaný rozvody.Fakt mě nic nenapadá,ledaže by ten motor byl "utahanej" od předešlýho majitele nebo přiškrcený čerpadlo.
Napsal: 10 pro 2006, 20:19
od Felotron
Ja nejsu zadny odbornik... Ale az si to precte nekdo chytrejsi, at vi vic
A palivovej filtr je na tom jak? Napadly mne jeste pistni krouzky... Treba ze by to predchozi majitel tyral studeny...
Napsal: 10 pro 2006, 20:52
od Hardcam
Tu spotrebu mas dost peknou, vetsina tehle Lanter jedzi za 6-7,i Pazout jezdil za 7.
Napsal: 10 pro 2006, 21:12
od v.Parnik6045
Hardcam píše:Tu spotrebu mas dost peknou, vetsina tehle Lanter jedzi za 6-7,i Pazout jezdil za 7.
Nevim,jak Ty,ale já jsem se s 405 vešel do pěti litrů
Napsal: 10 pro 2006, 21:24
od Hardcam
Ja mam benzinak dvoulitr..zere 7...a s diesel jsem spotrebu nemeril..jen s Getzem (kdyz ma Sonata garancku) - zral 3,9:)
Napsal: 11 pro 2006, 20:21
od Dastin
Téměř se v dieslech nevyznám, ale nechal bych zkontrolovat tlaky jednotlivých válců, vstřikovače a vysokotlaké čerpadlo jestli je dobře nastaveno. Třeba při výměně rozvodů mohli něco zanedbat. Časování je sviňa.Pokud je zde váha vzduchu i tam může být problém.Zkus ji vyfoukat stlačeným vzduchem.
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kW 1997 LPG
Napsal: 12 pro 2006, 09:07
od macháček
Zkontrolovat to nech to je jasný, ale bacha je to jen diesel 50kW bez turba a to je na kombíka Lantru dost málo, je to přeci jenom težší auto. Mám zkušenost, že felda kombík 40 nebo 50 kW v benzínu byla taky dost líná (jelo to až s 1,6 kou s 55kW), oktávka v 55kW je taky bída.
Napsal: 13 pro 2006, 18:18
od v.Parnik6045
macháček píše:Zkontrolovat to nech to je jasný, ale bacha je to jen diesel 50kW bez turba a to je na kombíka Lantru dost málo, je to přeci jenom težší auto. Mám zkušenost, že felda kombík 40 nebo 50 kW v benzínu byla taky dost líná (jelo to až s 1,6 kou s 55kW), oktávka v 55kW je taky bída.
Mám možnost srovnání - měl jsem Peugeota 405 s týmž motorem,taky bez turba a navíc jen 47kW.A můžu ti říct,že oproti Lantře to byla fakt stíhačka.A to je Peugeot bez diskuze těžší.Ještě mě napadlo,jestli třeba není vysypanej katalyzátor,ten by to mohl taky dusit.
Napsal: 13 pro 2006, 19:12
od kopir
Ja len viem, že keď som si kedysi chcel kúpit hyundai diesel, tak mi kamarát z Hyundai servisu povidal, že dízlaky sa im moc nevydarili abych ho nekupoval, že sú lenivé od novoty
Tak asi....
Napsal: 13 pro 2006, 19:57
od ivan
kopir píše:Ja len viem, že keď som si kedysi chcel kúpit hyundai diesel, tak mi kamarát z Hyundai servisu povidal, že dízlaky sa im moc nevydarili abych ho nekupoval, že sú lenivé od novoty
Tak asi....
Jde o to,co si pod tím pojmem lenivé představujete???
v.Parnik6045,předpokládám ,že má ve svém autě namontován motor s typovým označením DJZ alias předělaná 162 (staré značení u Psa-áček)
Tyhle motory se začaly montovat na začátku 1990-tých a výše,motor prošel malým faceliftem!!
Ale existuje ještě jedna verze těchto motorů a to s blokem D9B,jediný rozdíl včem se lišily mají širší ojnice a silnější pístní čepy a většinou se dávaly do dodávek a tak,ale i sem tam to daly do osobáků,to jsou frantící no!!!
To jen tak pro zajímavost a teď k Tvému problému!!
Pokud Hyundai montoval motory DJZ,tak zákonitě to má mít katalyzátor a dvojité spalování výfukových plynů(ERG.ventil-řízený podtlakem)
Ve většině případech tahle věcička snižuje výkon motoru a to ukrutně!!
Pokud auto chytá v těchto chladných dnech bez problému,jak se říká na žehnutí,tak motoru nic není!! Viděl bych to na právě zmiňovaný ERG-ventil!
Hardcam tady zmiňoval 1.9d z P 206,ale to jsou úplně jiné motory,jde o tzv. DW8 alias WJZ a to je úplně jiný motor a za druhé ty se vůbec nepovedly!!
P.s Doufám,že je tam Hyundai nemontoval