Stránka 1 z 1
klesání otáček a následovné chcípání motoru
Napsal: 11 pro 2006, 08:52
od nežeta
Chci se zeptat jestli někdo nemá nebo neměl stejný problém jako mám já.Máme Lantru r.v.96, 1,6 při nastarování auto cuká,otáčky se dostanou pod 1 skoro až k nule a při jízdě při podřazování klesnou otáčky k nule a motor chcípne.V servise nám řekli,že neví čím to je jelikož jim ukazuje,že je vše v pořádku.Už se nám to stalo jednou a zkusili jsme vyměnit vzduchový filtr,váleček,svíčky na kable,čidlo klikového hřídele (toto ze začátku ukazovalo jako chybu mechanikovi).Až když jsme vyměnili váleček a vzduchový filtr tak to přestalo ale jen na 2 měsíce a teď to začalo znovu.
Neví někdo čím to může být?
Napsal: 31 led 2007, 18:58
od shadak
Me se delo presne to same pred rokem (mam stejny model), byl sem s tim v servisu, na nic neprisli, pan vyndal a zandal svicky a kabely... a pak se celej rok nic nestalo, ani cuk... a ted z nicehoz nic to zacalo zas delat. Vi nekdo co to muze zpusobovat ?
Napsal: 31 led 2007, 20:19
od Mates
Mám stejný model a měl jsem podobný problém na který byla diagnostika krátká. Měl jsem zeslabenej kabel od alternátoru k baterce. Když uhnil a auto nejelo tak jsem ho opravila od té doby je po cukání.
Napsal: 01 úno 2007, 09:51
od kopir
Aj ja som mal podobný problém a diagnostika bola ok. Všade kde som sa mohol dostať som čidla, koncovky, kontakty na striekal WD-čkom, rozobral a vyčistil som sanie vzduchu (klapku) a od tej doby to už nerobí, je možná príčina závady spôsobená saním vzduchu, alebo krokový motorek.
Ale sú tu i super fachmani, ktorý môžu poradiť ak to nebude týmto
Napsal: 01 úno 2007, 15:18
od Zbyněk
Ahoj.Taky bych to viděl na snímač polohy škrtící klapky.Zkusit opatrně otevřít krabičku snímače a vyčistit i s klapkou kompletně.Mě to pomohlo,od té doby dobré.
Lantra 1,6 GLS kombi
Napsal: 01 úno 2007, 22:50
od psmuraj1
hm.. mam celkem podobny problem (POZOR - jsem total amater!) ..kdyz mam benalu v nadrzi 1/4 a mene, tak mi zacne auto prudce skubat, jako by mlelo z posledni kapky... kdyz slapnu vic na plyn, tak otacky klesnou uplne a zacne to jakoby strilet (takovy pocit, jakoby do valcu sel vzduch misto benzinu) a nejlip to tahne na "samochod" - kdyz mam zarazeno a nohu mimo pedal... staci s tim pohoupat (prudce otacet voalntem L-P) a ono se to chytne.
po startu se to chova, jak popisujete - naskoci, otacky klesnou, stoupnou, klesnou a chcipne.... a to i za tepla... (clovek se pak vylozene boji, ze neodjede z krizovatky!!)
v bazaru se dusovali, ze vymenili paliv. filtr, svicky, kabely ke svickam a remeny (..jo a olej s filtrem) a ze by to snad mohlo bejt uz jenom paliv.cerpadlo
... nazor odborniku a fora? diky. honza
Napsal: 02 úno 2007, 07:46
od Tommas33
Mates píše:Mám stejný model a měl jsem podobný problém na který byla diagnostika krátká. Měl jsem zeslabenej kabel od alternátoru k baterce. Když uhnil a auto nejelo tak jsem ho opravila od té doby je po cukání.
Mates a co ten snímač kliky?Myslím,že jsi ho taky tenkrát čistil?
Napsal: 02 úno 2007, 08:39
od ryba
psm: to je celkem pekne popsana zavada pal. cerpadla, jak pohupujes s hladinou tak si cucne a pak zas cucne vzduch...vypada to dost pravdepodobne.