Tuning
Napsal: 12 pro 2006, 07:31
Tohle je reakce na (bohužel už zamčenou) debatu o tuningu v sekci prodám...prostě nemůžu nereagovat
Naprosto nesouhlasim s názorem, že hliníkové křídlo je stylingová záležitost (tedy věc pouze estetického charakteru). Již při rychlosti okolo 120 km/h může mít dost značný přítlak (při extrémě špatném nastavení dokonce až několik set kg ), což v tomto případě (a v případě kterékoli předokolky) je věc naprosto nechtěná, protože dojde k zatížení zadní nápravy a odlehčení té přední (hnané), čímž dojde k výraznému zhoršení jízdních vlastností. ...to je tuning panečku
Tuning neznamená "odlišit se" ale "ladit" popřípadě přizpůsobit auto svím potřebám a požadavkům, to znamená, že pokud jsem si například jistý, že s Coupe nebudu jezdit po poli, tak na něj s klidným svědomím dám sportovní podvozek, který mi sice sníží světlou výšku auta, ale zlepší jízdní vlastnosti.
Potom taky nechápu, jak někdo může příšerně oplastovat káru (teď nenarážím na žádné konkrétní auto) a vymlouvá se na to, že na nějaký alespoň trochu padnoucí nárazníky a prahy nemá peníze, protože neni zasranej synáček bohatejch rodičů. Pokud dám na auto pěkný a dostatečně velký kola, trošku ho snížim, případně dám na okna fólie, tak mám auto 100x hezčí než když na něj narvu nějaký nesmyslný plasty, který mi pak navíc ani nedovolej se v tom autu svézt. Pochopitelně nejdřív ze všeho to chce mít auto v kupě, bez koroze a s (alespoň trochu) slušnym lakem, ale to beru jako samozřejmost.
Pro mě osobně je u auta nejdůležitější právě to svezení, nebudu nikomu tvrdit, že vždycky dodržuju rychlostní limity, ale mezi tím "užívat si jízdu" a "jezdit jako prase" je určitě rozdíl.
Naprosto nesouhlasim s názorem, že hliníkové křídlo je stylingová záležitost (tedy věc pouze estetického charakteru). Již při rychlosti okolo 120 km/h může mít dost značný přítlak (při extrémě špatném nastavení dokonce až několik set kg ), což v tomto případě (a v případě kterékoli předokolky) je věc naprosto nechtěná, protože dojde k zatížení zadní nápravy a odlehčení té přední (hnané), čímž dojde k výraznému zhoršení jízdních vlastností. ...to je tuning panečku
Tuning neznamená "odlišit se" ale "ladit" popřípadě přizpůsobit auto svím potřebám a požadavkům, to znamená, že pokud jsem si například jistý, že s Coupe nebudu jezdit po poli, tak na něj s klidným svědomím dám sportovní podvozek, který mi sice sníží světlou výšku auta, ale zlepší jízdní vlastnosti.
Potom taky nechápu, jak někdo může příšerně oplastovat káru (teď nenarážím na žádné konkrétní auto) a vymlouvá se na to, že na nějaký alespoň trochu padnoucí nárazníky a prahy nemá peníze, protože neni zasranej synáček bohatejch rodičů. Pokud dám na auto pěkný a dostatečně velký kola, trošku ho snížim, případně dám na okna fólie, tak mám auto 100x hezčí než když na něj narvu nějaký nesmyslný plasty, který mi pak navíc ani nedovolej se v tom autu svézt. Pochopitelně nejdřív ze všeho to chce mít auto v kupě, bez koroze a s (alespoň trochu) slušnym lakem, ale to beru jako samozřejmost.
Pro mě osobně je u auta nejdůležitější právě to svezení, nebudu nikomu tvrdit, že vždycky dodržuju rychlostní limity, ale mezi tím "užívat si jízdu" a "jezdit jako prase" je určitě rozdíl.