Stránka 1 z 3
Problem s motorem
Napsal: 18 pro 2006, 12:22
od hlobilp
Ahoj vsichni. Vyskytl se mi nasledujici problem. V utery vecer jedu z Prahy dom, valim si to v poklidu 180-200. No a kdyz jsem na konci dalnice zpomalil na tech 80-100, tak auto zacalo pri pridani plynu neprijemne cukat. Dojel jsem s tim jeste dom a druhy den do servisu. Ten s tim nic nezjistil, jen zkontroloval svicky, kabely a pry dobre. Zajel sem s tim do Ceske Trebove do dali na tester a po chvili pry, ze to asi bude 4 kabel ke svicce. Je divny, ze to mechanik pri kontrole nezjistil. Myslite, ze to opravdu bude kabelem? A ma cenu menit vsechny?Do 3tisic to cuka, pak uz to jede v pohode. Mam najeto 103000 a kabely jsou jeste puvodni. Svicky 13000km, platinove jo a mam LPG. Diky za rady. Petr
Napsal: 18 pro 2006, 12:27
od ryba
jednoducha pomoc, zkusit nejakej univerzal, nebo jestli se ti doma vali kabel navic, prehodit a zkusit a uvidis.
Napsal: 18 pro 2006, 12:32
od Felotron
Klasicky cukani plynu maji vetsinou na svedomi svicky... Ale cert vi...
Napsal: 18 pro 2006, 12:37
od Hujer
Ahoj!
Koupil bych radeji vsechny nove!Auto lip pojede,malinko i spotreba bude nisi a hlavne mas jistotu ze ti neodejde jinej kdyz to budes nejmin potrebovat.
Hujer
Napsal: 18 pro 2006, 14:07
od hlobilp
kluci diky.... zkusim jestli se nekomu v dilne nebude nejaky kabel "valet". Svicky bych nerad menil... maji najeto jen 13tisic a staly me 3500....
Napsal: 18 pro 2006, 14:37
od Borek
To jsi se pořádně plácl přes kapsu.
Možná by to jelo lépe na svíčky za 160,-Kč.
Co jsi to tam narval-to jsou kostelní svíce i se svícnem
Napsal: 18 pro 2006, 14:48
od Tommas33
No jo! platinum je drahý.Proto jsem2.5 nechtěl.Jestě dražší ůdržba jak u 2.0.O mnoho dražší!
Napsal: 18 pro 2006, 16:49
od Borek
Ještě jsem svíčky neměnil,ale jen pro zajímavost jsem juknul na platinové Brisk DR17YPP1-výměna doporučena po 90000km-cena 136,-Kč/1ks
.To snad za 3500Kč koupil Hlobilp i s fabrikou
.
Napsal: 18 pro 2006, 17:42
od hlobilp
jsou to Denso svicky... normalni cena za ne.... koukl jsem na net a cena je kolem 580kc za kus... docela rozdil proti brisku..... ale patri to tam, tak co....
Napsal: 18 pro 2006, 18:14
od Felotron
Ja uz bych si Brisk asi nekoupil... nemam s nima moc dobry zkusenosti... Ale cas plyne
Napsal: 18 pro 2006, 18:32
od Borek
U Hyundaie nemám zkušenost,ale na jiných autech jsem vyzkoušel Brisk,Bosch a Champion a zdálo se mě to všechno stejné.
Napsal: 18 pro 2006, 19:01
od hlobilp
Mozna jsem udelal chybu, ze jsem tam ty svicky nechal dat, ale ted uz je to pase.... To je tak ze nemyslim dopredu. Snad to bude kabelama bude to v pohode... jinak budu nasr....
Napsal: 19 pro 2006, 11:31
od Tommas33
Borek píše:U Hyundaie nemám zkušenost,ale na jiných autech jsem vyzkoušel Brisk,Bosch a Champion a zdálo se mě to všechno stejné.
Já dával do accenta taky Brisk a dobrý.Borku ty máš 2.5 nebo 2.0?Pokud vím tak u 2.0 je předepsaná výměna po 45000km,ale žáleží co udává výrobce svíček nebo je to jinak?
Napsal: 19 pro 2006, 18:23
od Borek
Výměnné termíny udává výrobce(svíček),podle provedení svíčky(ne podle značky motoru.Já mám 2,0l-tam je psaná výměna svíček ve 40000km,do motoru 2,7l V6 se už z výroby dávají platinové(dle servisní knížky-výměna po 90000km).
Když se ještě vrátím k Brisku-typ SUPER(měděné jádro,standardní typ-cenově+-30,-Kč/ks:třeba na moje Coupe-DR17YC-1 = 28,-Kč)-výměna u olovnatého benzínu po 20000km,u bezolovnatého-30000km.
Typ Brisk EXTRA(měděné jádro,3 vnější elektrody,běžný provoz,vhodné pro vstřikování,cena kolem 80Kč/ks,u Coupe 2,0l-typ DR17TC-1 = 73,-Kč)-výměna po 60000km.
Typ Brisk SILVER-speciální stříbrná střední elektroda,vyšší izolační pevnost(speciálně pro provoz na LPG)-výměna 30000km.
Typ Brisk PLATIN-platinové kontakty na činných částech elektrod,vysoká odolnost proti opalování.Jsou určeny pro náročnější provoz(např.časté delší jízdy po dálnici).Pro moje Coupe-typ DR17YPP-1(136,-Kč/ks).Výměna po 90000km.
Typ Brisk PREMIUM-LGS,IR,ZC/ZS,TS-sportovní a tuningové svíčky,LGS-kruhové jiskřiště,IR-iridium,ZC-3 plazivé jiskry 360 stupňů.Použití pro běžný i těžký závodní provoz,využití plného výkonu motoru.Výměna-20-30000 km.(Opět pro příklad-moje Coupe 2,0l-DOR15LGS-cena kolem 160Kč/ks).
Typ Brisk řada A-LINE Yttrium-nejnovější typ svíček s elektrodami ze slitiny Yttria-pro běžný i náročný provoz-výměna až 100 000km(to slůvko až znamená podle provedení svíčky při použití Yttria-svíčka s 1 elektrodou-výměna po 45000km,se 2 elekt.-výměna po 55000km,se 3 elektr.-po 70000km a v provedení:střední elektroda platinová a vnější Yttrium(1 elektr.)-výměna po 100 000km.Opět přílklad ceny u Coupe-Brisk A-Line-36=Brisk DR 17YCY-1 - 60Kč.
A už mě bolí prst od toho datlování
,tak padla.
Napsal: 20 pro 2006, 07:53
od Tommas33
Jseš prostě nabitej borec Borku.Díky.