problem s RJ
Napsal: 20 pro 2006, 23:52
Zdravim vsetkych clenov tohoto fora, akurat som sa zaregistroval.
Vlastnim Hyundai Coupe 1. Gen 1,6 16V a mam velmi velky problem:
Auto najprv zacalo na jednotke .. dvojke pocas jazdy skakat ako zaciatocnikovi v autoskole, po asi 5km prestali uplne ist 2 valce (druhy a treti) prvy a stvrty valec ide bez problemov.
Nikto v okoli sa mi do toho nechcel pustit, tak som sa porucal swiniam nenazranym do znackoveho Hyundai servisu v jednóm juzanskom meste. Vysvetlil som co je problem, ale zda sa uz od prveho pohladu ze technicke znalosti maju vsetci na rovnakej urovni, ci uz sekretarka alebo veduci technik: znalost 0bodov.
Napichli na diagnostiku ( 660SKK za 3 minuty roboty) a tu nasleduje prepis dialogu"
Ja: "tak, kde je problem?"
Technik "Vadna cievka"
J: "aha, je to 100 percent ta cievka?"
T: "ano, vsak to ukazal pocitac, ten sa nemyli"
J: " za kolko ?"
T: "neviem takto povedat..."
J: " tak hadam odhad viete povedat?"
T: " tak, nooo, objedname a uvidime kolko pride cena zo skladu... ale hadam sa zmestime do nejakych 12 000SKK."
J: "Si robite srandu, za jednu cievku?"
T: "nie"
J: "Dovidenia..."
Nakoniec som po niekolkych hodinach objednal u nemenovaneho predajcu !original! za 2900skk. Dal som to namontovat svojmu znamemu a vysledok: auto ide na 2 valce, prekvapivo opat na 1 a 4.
Teraz uz bez dialogov a urychlene:
Naspat do Hyundai, s tym ze to ta draha cievka nebola. Znova som platil odtah, opat do napichli na pocitac, povedali ze to teda ta cievka nebola ( preco to nezistili predtym?) a ze skontroluju komplet kabelaz na vozidle. druhy den mi zavolali ze to nevyzera dobre, ze mam odidenu RIADIACU JEDNOTKU. A mam si prist pre auto ( videli ze zo mna deal na opravu nevyzmykaju ) zo srandy som sa opytal kolko ze by ma taka sranda vysla: 24 000skk + praca + ...
Vysledok : auto uz 2 tyzdne pod plachtou na dvore a ja sycim a kypim od nervov co mam robit.
uz som pred registraciou prelistoval forum, zistil som ze niekto menom CARy alebo tak nejak ( za pripadne skomolenie sa ospravedlnujem) tu ma servisny manual, je nejaka moznost aby som ho stiahol??? viete mi nejako pomoct, eventualne aspon z tychto symptomov povedat ci je to na 100percent RJ??
Uz zhanam burane Coupe s tymto motorom aby som prehodil RJ do mojho. Nebude tam problem s kodom imobilizeru eventualne nejaky podobny zadrhel???
sorry za mnozstvo otazok, ale uz som zufaly, momentalne uz auto stoji na dvore cely mesiac ( tento prispevok som skopiroval z ineho fora co som pisal uz davnejsie a veci sa nehybu tym spravnym smeron...)hladam teda pomoc tu, medzi profikmi, bratmi vlastniacimi tohoto korejskeho draka...
dakujem
mio
Vlastnim Hyundai Coupe 1. Gen 1,6 16V a mam velmi velky problem:
Auto najprv zacalo na jednotke .. dvojke pocas jazdy skakat ako zaciatocnikovi v autoskole, po asi 5km prestali uplne ist 2 valce (druhy a treti) prvy a stvrty valec ide bez problemov.
Nikto v okoli sa mi do toho nechcel pustit, tak som sa porucal swiniam nenazranym do znackoveho Hyundai servisu v jednóm juzanskom meste. Vysvetlil som co je problem, ale zda sa uz od prveho pohladu ze technicke znalosti maju vsetci na rovnakej urovni, ci uz sekretarka alebo veduci technik: znalost 0bodov.
Napichli na diagnostiku ( 660SKK za 3 minuty roboty) a tu nasleduje prepis dialogu"
Ja: "tak, kde je problem?"
Technik "Vadna cievka"
J: "aha, je to 100 percent ta cievka?"
T: "ano, vsak to ukazal pocitac, ten sa nemyli"
J: " za kolko ?"
T: "neviem takto povedat..."
J: " tak hadam odhad viete povedat?"
T: " tak, nooo, objedname a uvidime kolko pride cena zo skladu... ale hadam sa zmestime do nejakych 12 000SKK."
J: "Si robite srandu, za jednu cievku?"
T: "nie"
J: "Dovidenia..."
Nakoniec som po niekolkych hodinach objednal u nemenovaneho predajcu !original! za 2900skk. Dal som to namontovat svojmu znamemu a vysledok: auto ide na 2 valce, prekvapivo opat na 1 a 4.
Teraz uz bez dialogov a urychlene:
Naspat do Hyundai, s tym ze to ta draha cievka nebola. Znova som platil odtah, opat do napichli na pocitac, povedali ze to teda ta cievka nebola ( preco to nezistili predtym?) a ze skontroluju komplet kabelaz na vozidle. druhy den mi zavolali ze to nevyzera dobre, ze mam odidenu RIADIACU JEDNOTKU. A mam si prist pre auto ( videli ze zo mna deal na opravu nevyzmykaju ) zo srandy som sa opytal kolko ze by ma taka sranda vysla: 24 000skk + praca + ...
Vysledok : auto uz 2 tyzdne pod plachtou na dvore a ja sycim a kypim od nervov co mam robit.
uz som pred registraciou prelistoval forum, zistil som ze niekto menom CARy alebo tak nejak ( za pripadne skomolenie sa ospravedlnujem) tu ma servisny manual, je nejaka moznost aby som ho stiahol??? viete mi nejako pomoct, eventualne aspon z tychto symptomov povedat ci je to na 100percent RJ??
Uz zhanam burane Coupe s tymto motorom aby som prehodil RJ do mojho. Nebude tam problem s kodom imobilizeru eventualne nejaky podobny zadrhel???
sorry za mnozstvo otazok, ale uz som zufaly, momentalne uz auto stoji na dvore cely mesiac ( tento prispevok som skopiroval z ineho fora co som pisal uz davnejsie a veci sa nehybu tym spravnym smeron...)hladam teda pomoc tu, medzi profikmi, bratmi vlastniacimi tohoto korejskeho draka...
dakujem
mio