Stránka 1 z 4
vačková reťaz
Napsal: 28 pro 2006, 01:23
od kopir
Zdravím vás, páni. Jednu radu by som potreboval, na obrázku šípkou označené, je daná taká kovová streška, na ktorej je nalisovaný plast, asi budem mať vyťahanú reťaz, lebo v tom plaste je drážka od reťaze a pri chode motora mi to hrčí. na čo to tam je, aby sa reťaz nezhodila ? Čo by sa stalo keby som to dal preč ? Myslím, že by sa odstránil ten hrkot....
Napsal: 28 pro 2006, 14:54
od kokroff
Caff kolega, ja mam ten isty problem, este som nedal kryt ventilov dole ale myslim ze tam budem mat tiez dajaky kryt na retazku cize by ma to tiez zaujemalo, co to spravi, abo ci je to dolezite.
Panove, poradi nekdo??
diky
Napsal: 28 pro 2006, 15:17
od Vita
Mam dojem, ze toto uz se tu resilo ... ale rozhodne nez neco oddelavat, tak bych radeji vymenil ten retez ...
Napsal: 28 pro 2006, 15:23
od Felotron
Ja bych vymenil radsi retez i ten plechoplast nad tim. Mozna to bez toho pojede, ale neriskoval bych to. Kdyby to tambyt nemuselo, tak by to tam nebylo...
Napsal: 28 pro 2006, 15:46
od kokroff
no jo ale jak se ten plechoplast jmenuje, uz jsem objednal novy retizek...
uvidime, to se potom zase musi nastavoat rozvody, no na to si netroufnu...necham to automechanikovi, ale nevypada to ze by to bylo neco vodiciho nebo tak.
Napsal: 28 pro 2006, 15:56
od Tomikp
Koupil bych k novýmu řetězu i nový pastorky. jestli ten řetěz je vytahanej, budou vyčvachtaný i zuby a novej řetěz v tom sedět nebude, daleko dřív odejde jak on, tak i pastorky.
Napsal: 28 pro 2006, 16:28
od kokroff
Nejakej napad kde by to mohli mit?Neni to totiz zrovna standartni nahradni dil...Je fakt ze muzou byt uz opotrebovane, ale myslim ze ten retez bude mekci nez kolecka, uvidime dam dolu ventilove viko a v jakem to bude stavu.
Napsal: 28 pro 2006, 16:50
od Tomikp
kokroff píše:Nejakej napad kde by to mohli mit?Neni to totiz zrovna standartni nahradni dil...Je fakt ze muzou byt uz opotrebovane, ale myslim ze ten retez bude mekci nez kolecka, uvidime dam dolu ventilove viko a v jakem to bude stavu.
jen tak sem zkoušel na netu a nikde sem na to nenarazil. Zkusil bych kontaktovat /-/ servis, musej to mít v katalogu dílů. Jenom zkušenost z jízdních kol - jak se vymění řetěz a dá se novej, už to na pastorkách nesedí, někdy to chvilku střílí a pak si to sedne, někdy už si to nesedne a je na výměnu i celá zadní kazeta, případně přední převodníky. Záleží jak dlouho se na tom jezdilo a v jakym je řetěz stavu. U auta pochybuju že to někdo mění dřív, než se to začne samo ozývat, zvlášť pokud má auto víc majitelů.
Napsal: 28 pro 2006, 18:31
od kokroff
Taky jezdim na kole ale material pastorku v kazete nemuzes porovnavat s tim co je v aute. vim co to dela, kdyz preskakuje retez.Kazdopadne kdyz jsou vymlete zuby je to videt ze nejsou symetricke, ze jsou vydlabane ve smeru otaceni, podle toho to poznas.Jo u Hyu to mit asi budou ale s jakou dodaci lhutou moc tomu neverim no, uvidim.Tedka to davat dolu nebudu pac je hnusny pocasi a nemam na to cas, zatim to bude lezet doma.
Napsal: 28 pro 2006, 18:49
od Tomikp
jasně že v autě je to trochu jiná váhová kategorie součástek. To je pravda. Ale třeba takovej vytahanej řetěz na motorce taky neni nic neobvyklýho. No každopádně jsem se na netu koukal a nic pořádnýho nevyskočilo. Teda co se týče lantry. je ale možný, že by se tam dal dát řetěz z jinýho auta, musel by mít stejný parametry. Možná třeba to dělá i českej ČZ, nějaký řetězy co se používaj do aut a na vačky. kdybys věděl parametry (třeba by je prodejce /-/ sdělil, pak by se dalo hledat v daleko širším kruhu a možná ne jenom pro Hyundajky.
Napsal: 28 pro 2006, 18:55
od ivan
No ono to tak pravda být nemusí,že by se ty kolečka nadměrně o jížděla,záleží na tom z jakého materiálu,jsou vyrobené!!
Mám dvojsloupovou zviž,která je poháněná elektromotorem(na jednom sloupu) a na ten druhý je řetěz,který po vytahání začne skákat a mlatit a tak!! Každý rok ho měním ,protože občas to přetížím
a řetěz to nevydrží a roztáhne se a když dám nový řetěz,tak zvedák krásně vrní a jezdí potichu,už se nemůžu dočkat až tam bude nový řetízek!!
Napsal: 28 pro 2006, 22:48
od MartasZ
ivan píše:No ono to tak pravda být nemusí,že by se ty kolečka nadměrně o jížděla,záleží na tom z jakého materiálu,jsou vyrobené!!
Mám dvojsloupovou zviž,která je poháněná elektromotorem(na jednom sloupu) a na ten druhý je řetěz,který po vytahání začne skákat a mlatit a tak!! Každý rok ho měním ,protože občas to přetížím
a řetěz to nevydrží a roztáhne se a když dám nový řetěz,tak zvedák krásně vrní a jezdí potichu,už se nemůžu dočkat až tam bude nový řetízek!!
Jo už by to chtělo.. ten řetěz dělá hroznej bordel.. měl sem strach když si mi zvedal káru
Jinak ten řetěz mezi vačkama se urkitě musí vyměnit a ne že budete něco dávat pryč, že to tam bejt nemusí.. naopak.. nejen řetěz, ale ještě hydraulický napínák a spodní a vrchní vodítko.. to budou zřejmě ty věci co byste chtěli vyhodit.. jen orientačně.. nechal sem to dělat minulý léto na svym Coupe.. motory jsou podobný, takže to stálo..
řetěz: 1870,- napínák: 2566,- a vodítka: 419,- vrchní a 230,- spodní
Napsal: 29 pro 2006, 10:12
od kopir
Veľmi pekne ďakujem, za vyčerpávajúce odpovede. Takže, reťaz už mám kúpenú, musím teda dokúpiť ten napínák a vodítka, po novom roku si to dám vymeniť. Urobil som si už na aute veľa vecí, ale na toto si netrúfam.
Napsal: 30 pro 2006, 00:31
od MartasZ
Ty se máš.. já na ten řetěz čekal tři tejdny.. zrovna byl všude vyprodanej a musel se poslat přímo z Koreje, nejdřív do Belgie do centrálního skladu a pak k nám.. no hrůza...
Napsal: 30 pro 2006, 10:04
od kopir
Jak je to možné, mne to doviezli z centrálneho skladu v Prahe a viem, že ju majú aj v servise Hyundai - Hodonín