Stránka 1 z 3

S coupe - Zadni dil vyfuku

Napsal: 28 pro 2006, 23:29
od radioactive-one
Koukal jsem na schema vyfuku pro scoupe bez turba, a koukam ze krom katu a zadniho dilu tam nic jinyho neni. Daval tam nekdo z vas misto toho zadniho tlumice trebas sportovni? Nedela to moc velkej kravaal? Mam tu jeden sportovni co byl na kadourovi, a bylo by mi lito, kdybych ho tam nemohl soupnout. Tak kdopak ma nejake ty zkusenosti? :o))

Akorat se pak muzu rozloucit s emisema, coo? :-/

Jeste takovej malej poznatek, vsimnul jsem si, ze z vyfuku (primo z koncovky) slysim takovej divnej zvuk (zni to stejne, jako kdybych u jinyho auta poslouchal benzinovy cerpadlo) , nevite co by to mohlo byt? ci je to normalni?

Napsal: 28 pro 2006, 23:35
od black_sheep
ja koupil vejfuk novej, celej.. origo, za 4500,- :wink: nechtel jsem zadnej kraval od tuningovejch a tahle dvojita koncovka je ok :)

Napsal: 29 pro 2006, 10:52
od Žluťasek
Ja jsem celej zadni dil dal do p....pryc akorat my mlatil o napravu a dal jsem tam rezonator a koncovku KN je to sic hlucnejsi ale zvuk se mi liby je to zas o necem jinem.Takze ma rada zni kdo nevyskousi neuvidi a neuslysi 8)

Napsal: 29 pro 2006, 16:57
od Yurii
K cemu sou dobry ty rezonatory? :?:

Napsal: 29 pro 2006, 19:52
od radioactive-one
Žlutásek : Heled, a je to fakt hodne hlucnyy? Kde bych te mohl s karou videt? Asi jenom nekde na srazku, coo?

Napsal: 30 pro 2006, 00:51
od MartasZ
Yurii píše:K cemu sou dobry ty rezonatory? :?:
Rezonátor by ti měl podle některých přidat deset procent výkonu.. se zvukem nedělá nic, pokud nemáš laděnej konec...

Napsal: 30 pro 2006, 09:06
od Žluťasek
radioactive-one
Žlutásek : Heled, a je to fakt hodne hlucnyy? Kde bych te mohl s karou videt? Asi jenom nekde na srazku, coo?

Jak se to vezme da se to vydrzet nejvetsi rachot to dela nad Tri tisice a videt me muzes asi na srazu pokud nejsi odnekud z okoli?

Napsal: 30 pro 2006, 10:12
od lubin1281
to cerpadlo je normalni zvuk pískavej

a na ladenej vejfuk se chystam taky kat mam vyhozenej necham jen koncovej ladenej vejfuk u turba plati zadnej vejfuk dobrej vejfuk

zkousel jsem projet auto jen ciste se svodama za turbem nebylo nic litaly s toho plameny ale to svezeni bylo uzasny turbo se roztocilo uz pri min. sellapnuti plynu v niskejch otackach to vynechavalo ale ve vyzzsich to melo brutalni zatah

u klasickyho je nejlepsi rezonator ale znackovej ty levnejsi vam nic nepridaji na vykonu kamos mel asi za 2500kč a koncovej od firmy demon asi za 2000kč a ma to zvuk jak zavodni auto vykon mu to mu to pridalo min. 10%
ale neverte tomu jak se pise u rezonatoru vykon 10% navic to jen u 2,0l motoru na 1,5 to tolik neudela uz je to odzkouseny

Napsal: 30 pro 2006, 10:20
od MartasZ
Já ho tam mám a řek bych že to znát je... ještě chci vycuknout katalyzátor.. ale nevim kvůli emisím

..

Napsal: 30 pro 2006, 11:13
od lubin1281
hele martaz ja vim ze ti to jelo moc dobre i pres tu spojku ale rezonator musis hodit misto katu aby to melo poradnej ucinek kat ti zbrdi vejfukovy plyny a rezonator ti je ma hnat pric takze kdyz ho das za az za kat tak to nema moc cenu dej tam jen rezonator a koncovej tlumic a pocejtis ten rozdil :wink: :twisted:

Napsal: 30 pro 2006, 16:44
od radioactive-one
Žluťasek : ja jsem z Chomutova, a urcite bych si te tu vsiml :o)) Ty preci jdes prehlidnout jen tezko :o) . A ty jsi z Doks u Český lipy, nebo u kladna?

Me to totiz u kadoura jeste trosku tisil prostredni dil vyfuku a kat. A na cesty na dalku se to dalo jakz takz preziiit. Tady u toho scoupeecka mam pulku katu pryc (pulku vnitrku) , jelikoz mi tam bez pobizeni lital :-)

Re: ..

Napsal: 31 pro 2006, 11:04
od MartasZ
lubin1281 píše:hele martaz ja vim ze ti to jelo moc dobre i pres tu spojku ale rezonator musis hodit misto katu aby to melo poradnej ucinek kat ti zbrdi vejfukovy plyny a rezonator ti je ma hnat pric takze kdyz ho das za az za kat tak to nema moc cenu dej tam jen rezonator a koncovej tlumic a pocejtis ten rozdil :wink: :twisted:
A když tam nebude středovej tlumič, tak ho pocejtim i na spotřebě ne? :-(

..

Napsal: 01 led 2007, 11:05
od lubin1281
pokud vyhodis kat tak uz je to cejtit na spotrebe prostredni dil je tam spis na utiseni tak ten bych vubec neresil pokud chces vykon tak to jinak nejde s vykonem roste spotreba

Napsal: 01 led 2007, 16:26
od Žluťasek
Cao Radioactive-one jsem z Doks u Česke lipy a prehlidnou asi nejdu a jelikoz uz me tu kazdej zna a nebo znaj otce tak je to docela opruz ale zatim se tim jen bavim.
Jinak ja mam rezonator misto koncaku a katak mam stale na svem miste pokud jeste fachci :lol:

Re: ..

Napsal: 01 led 2007, 20:45
od MartasZ
lubin1281 píše:pokud vyhodis kat tak uz je to cejtit na spotrebe prostredni dil je tam spis na utiseni tak ten bych vubec neresil pokud chces vykon tak to jinak nejde s vykonem roste spotreba
No nechci se hádat.. ale co sem se bavil s dost lidma, tak většinou převládá názor, že kat tě brzdí a když ho vyndáš, stoupne výkon a spotřeba klesne.. kdežto když vyndáš i středovej, tak rapidně stoupne.. Ono ty tlumiče tam nějakej důvod maj, dyk je přeci známo, že každej benzínovej motor potřebuje nějakej protitlak, aby správně fungoval a neměl spotřebu jak tank.. ale nevim jak je to u torbobenzínů.. Chtěl bych nějakej fundovanej názor.. nebudu vyndávat kat a středovej, aby mi to přidalo pár koní a tři litry na spotřebě.. o to fakt nestojim