Stránka 1 z 1
Teplotni cislo pro ECU
Napsal: 30 pro 2006, 19:44
od Felotron
Je toto teplotni cidlo pro ECU?
Nebo je to nejaky jiny? ...treba neco levnejsi?
Napsal: 30 pro 2006, 20:08
od black_sheep
neni, alespon tak nevypada, tohle spis vypada jako snimac otacek kliky..
mrkni na
www.autokelly.cz do e-shopu, je tam nipparts za 580,-
Napsal: 30 pro 2006, 20:11
od Felotron
no uvidim, zitra to testnu, jestli je to mrtvy a uvidim...
Napsal: 30 pro 2006, 21:06
od weena
v auto kelly by Tě stál 501kč s DPH foto tam nemaji. Se Ti rozsvěcí kontrolka CHECK ENGINE? a otáčky se Ti zvyšují a chcípá motor jak kdy??... Mě tohle dělal snímač teploty na ponýskovi. Už je to OK
Přitom to čidlo je takovej malej zmetek.. a jak dokáže pozlobit... eště že mám spoustu dílů na to...
Napsal: 30 pro 2006, 21:10
od Felotron
No ja mam jinej problem - je to liny a moc to zere
Napsal: 30 pro 2006, 21:16
od weena
Aha.. No tak to zkus proměřit za tepla a za studena jaký dává miliampéry... Píšu správně..?
Napsal: 30 pro 2006, 21:24
od Felotron
no spis jakej to ma odpor - nastesti to mam s kym porovnat
Napsal: 30 pro 2006, 22:04
od weena
Felotron píše:no spis jakej to ma odpor - nastesti to mam s kym porovnat
Tak odpor...
mno... sem se trosku sekl..
Napsal: 31 pro 2006, 14:33
od zhrado
ak je zle cidlo nasavania vzduchu riadiaca jednitka sa sama prepne do rezimu ako by bolo 20 stupnov. To cidlo sa da jednoducho odmerat a malo by mat pri 20 stupnov odpor 2.0-3.0 kohm... Ked to mas lenive a vela to zere mohla by to byt lambda sonda alebo sviecky, vzduch. filter, vyfuk......
Inac ja som skusal minulu zimu oklamat RJ tym, ze namiesto cidla nasavaneho vzduchu som tam dal rezistor s odpovedajucou hodnotou 20 stupnou aby mi to menej zralo v zime a jedina vec co bola, ze auto bolo pri zrychlovani "nesvoje" lebo pri velkej zatazi sa neberu udaje lambda sondy a tym padom bola chudobnejsia zmes a autu sa nechcelo velmi. A ani spotreba neklesla lebo vacssinou sa zmes robi podla lambda sondy..
čidlo
Napsal: 31 pro 2006, 16:11
od rade622
Podle hodnoty odporu to bude standartní PTC sonda, při 0 ° - 799 Ohm, 10°- 877, 20° - 951, 30° - 1029 Ohm. Není problém změřit a posoudit stav. Náhrada je možná, běžně toto čidlo stojí tak 150 kč, musela by se upravit základna stávající sondy a trochu si s tím pohrát. Jestli to ovšem stojí za to.
Rade622
Napsal: 31 pro 2006, 17:35
od Felotron
Dneska jsem menil kabely, vzduchac a vahu a zadna zmena... aspon ne znatelna
Tak uvidim,co dal. Kde presne najdu to teplotni cidlo? To je to u termostatu?
....zadny 2 dratovy jsem nenasel
a na hmaservis se mi nedari prihlasit
Napsal: 31 pro 2006, 18:36
od weena
Felotron píše:Dneska jsem menil kabely, vzduchac a vahu a zadna zmena... aspon ne znatelna
Tak uvidim,co dal. Kde presne najdu to teplotni cidlo? To je to u termostatu?
....zadny 2 dratovy jsem nenasel
a na hmaservis se mi nedari prihlasit
bude u termostatu no... mely by k nemu jit 3 dratky.. ale nemusi to tak byt... u mě snímač teploty - 1 drat a 2 s tim plastovim deklem je snímač teploty pro ECU..
čidlo
Napsal: 31 pro 2006, 18:42
od rade622
Jak piše weena. Ten jednodratový s fastonem je pro palubní desku, ten s konektorem je pro ECU.
Rade622
Re: čidlo
Napsal: 01 led 2007, 13:58
od black_sheep
rade622 píše:Jak piše weena. Ten jednodratový s fastonem je pro palubní desku, ten s konektorem je pro ECU.
Rade622
ted se to tady resi snad porad