Stránka 1 z 5
Lantra "chcipla" a uz nenastartovala ...
Napsal: 04 led 2007, 10:26
od vladinko-SK
Cafte borci.
Mam Lantru 1,8 GT rok 94. Dnes rano som v pohode nastartoval, pohol som sa a o 10 metrov motor zdochol. Pri opatovnom pokuse o start uz nesvietili kontrolky ABS, ABG, olej ani dobijanie, v podstate nesvietilo nic okrem indikacie dveri a osvetlenia pristrojov. Starter sa toci v pohode ale motor nenaskoci ...
Co moze byt? Vsetky poistky aj v kabine aj v motore su OK.
Dakujem vopred za rady. Dost by mi to pomohlo:-) ako platit v servise 2000 len za to ze otvoria kapotu:-)
Napsal: 04 led 2007, 11:39
od have
budes muset vzít nějakou " vadasku" a změřit kde se ztrácí elektrika, že nedojde až do ECU
Napsal: 04 led 2007, 12:45
od kokroff
Cau, no mne se to jevi jako imobilizer, treba, ale jestli ti nesviti ani kontrolky, to je divne, mopzna ti vypadl nekde nejaky vodic, to by bylo reseni pokud pises ze VSECHNY pojistky jsou OK. Zkontroloval bych vodice ktere jsou dostupne a pojistky pro jistotu promeril. No a pokud na nic neprijdes tak ti asi nezbyde nic jineho a budes muset na diagnostiku...
Napsal: 04 led 2007, 12:57
od adys
Zdar
Taky bych se přikláněl k tomu, že ti nejde napětí Do ŘJ.kámošovi jednou zkratoval kabel od čidla a odpálilo mu to ŘJ a to se chovalo uplně stejně jako tobě...Dopadlo to ale dobře,ŘJ jsme rozebraly a zjistily jsme že byla pouze přepálená folie na plošnáku...
Napsal: 04 led 2007, 17:00
od Ampér
Ahoj
mě se dnska stalo něco podobného ráno,nastartoval jsem a ujel asi tak dvacet metru a auto chcíplo,ale kontrolky svítíli v pohodě ,tak jsem auto nechal a šel jsem pěšky ,když jsem přišel šel jsem se nato podívat s kámošem a zjistili jsme ře mi spadlo rozvodové kolo s vačkového hřídele,zítra to vezu do servisu na reklamaci kde dělali rozvody
Napsal: 05 led 2007, 10:34
od vladinko-SK
Tak borci, vcera som bol v servise ale diagnostika nic neukazala. Okrem ineho mi mali robit vyfuk tak po diagnostike zavolali zvaraca a ten to varil ... ked dali auto zo zdvihaku dole, vsetko kontrolky nabehly a auto nastartovalo, ti servisaci boli s toho hotovi ale najhorsie bolo ze ked to ide nemaju sancu najst poruchu ... tak teraz poradte ...
Napsal: 05 led 2007, 10:36
od vladinko-SK
kokroff píše:Cau, no mne se to jevi jako imobilizer, treba, ale jestli ti nesviti ani kontrolky, to je divne, mopzna ti vypadl nekde nejaky vodic, to by bylo reseni pokud pises ze VSECHNY pojistky jsou OK. Zkontroloval bych vodice ktere jsou dostupne a pojistky pro jistotu promeril. No a pokud na nic neprijdes tak ti asi nezbyde nic jineho a budes muset na diagnostiku...
toto auto IMO zial nema, len alarm a ten prerusuje nejake relatka pod volantom a ked ich servisaci vytiahli a pretestovali boli vsetky OK a aj alarma bol OK
Napsal: 05 led 2007, 11:07
od have
nějak mě uniká "diagnostika nic neukazala". tzn, že šlo načíst záznamník chyb z ECU i když auto nestartovalo? Pokud ano, tak aspon dobrá zpráva, že UCU má napětí. Jinak, blbá závada. Než ti to udělá znovu, tak si sežen autoelektrikáře, který se vyzná v HYU, mechanici ti vědí většinou o autoelektrice prd.
Napsal: 05 led 2007, 11:19
od Tommas33
have píše:nějak mě uniká "diagnostika nic neukazala". tzn, že šlo načíst záznamník chyb z ECU i když auto nestartovalo? Pokud ano, tak aspon dobrá zpráva, že UCU má napětí. Jinak, blbá závada. Než ti to udělá znovu, tak si sežen autoelektrikáře, který se vyzná v HYU, mechanici ti vědí většinou o autoelektrice prd.
Některý čidla nejsou napojený na okruh.Proto,když je třeba špatný snímač kliky nesvítí CHEEK ENGINE a neodhalí to ano diagnostika.
Napsal: 05 led 2007, 11:32
od have
ještě se poptám, čtu, že máš chiptuning, a to ti dělali kde? Přehranej soft, nebo výměna paměti?
Napsal: 05 led 2007, 11:39
od have
Tommas33 píše:have píše:nějak mě uniká "diagnostika nic neukazala". tzn, že šlo načíst záznamník chyb z ECU i když auto nestartovalo? Pokud ano, tak aspon dobrá zpráva, že UCU má napětí. Jinak, blbá závada. Než ti to udělá znovu, tak si sežen autoelektrikáře, který se vyzná v HYU, mechanici ti vědí většinou o autoelektrice prd.
Některý čidla nejsou napojený na okruh.Proto,když je třeba špatný snímač kliky nesvítí CHEEK ENGINE a neodhalí to ano diagnostika.
mě by totiž zajímalo o jaké diagnostice je řeč, když auto nešlo nastartovat. Jinak Lantry 92-95 mají poměrně blbuvzdornou diagnostiku.
Napsal: 05 led 2007, 12:52
od Tommas33
have píše:Tommas33 píše:have píše:nějak mě uniká "diagnostika nic neukazala". tzn, že šlo načíst záznamník chyb z ECU i když auto nestartovalo? Pokud ano, tak aspon dobrá zpráva, že UCU má napětí. Jinak, blbá závada. Než ti to udělá znovu, tak si sežen autoelektrikáře, který se vyzná v HYU, mechanici ti vědí většinou o autoelektrice prd.
Některý čidla nejsou napojený na okruh.Proto,když je třeba špatný snímač kliky nesvítí CHEEK ENGINE a neodhalí to ano diagnostika.
mě by totiž zajímalo o jaké diagnostice je řeč, když auto nešlo nastartovat. Jinak Lantry 92-95 mají poměrně blbuvzdornou diagnostiku.
Samozdřejmě se bavíme o diagnostice na identifikaci závad.Nebo existuje nějaká jiná?
Napsal: 05 led 2007, 14:22
od have
Snad vyčtení chyb z ECU není diagnostika.
Diagnostika je souhrn měření, nastavení a kontrola veličin při provozu auta jako celku řízeného ECU... velice zjednodušeně, pomocí externího vyhodnocovacího zařízení. Vždy ve spolupráci s ECU.
Napsal: 05 led 2007, 14:45
od have
have píše:Snad vyčtení chyb z ECU není diagnostika.
Diagnostika je souhrn měření, nastavení a kontrola veličin při provozu auta jako celku řízeného ECU... velice zjednodušeně, pomocí externího vyhodnocovacího zařízení. Vždy ve spolupráci s ECU.
pro doplnění :
http://www.pc-autodiagnostika.cz/co_je_ ... ostika.php
Napsal: 05 led 2007, 16:39
od Tommas33
have píše:have píše:Snad vyčtení chyb z ECU není diagnostika.
Diagnostika je souhrn měření, nastavení a kontrola veličin při provozu auta jako celku řízeného ECU... velice zjednodušeně, pomocí externího vyhodnocovacího zařízení. Vždy ve spolupráci s ECU.
pro doplnění :
http://www.pc-autodiagnostika.cz/co_je_ ... ostika.php
Jasně,takže ne diagnostika,ale Hi-scan test!