Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20297
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Ahoj, chci se zeptat, zda již někdo zjišťoval možnosti dodatečné zástavby nezávislého topení ať už obecně nebo konkrétně pro výše uvedený motor.
Nabídka, kterou mám, nezní moc pozitivně, 50 je zkrátka moc.
Nabídka, kterou mám, nezní moc pozitivně, 50 je zkrátka moc.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Zkousel jsi oslovit Eberspracher nebo Waeco?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
já dělal na II oktávku Eberspachera za 20, ale neměl jsem dálkový ovladač, jen programovatelnou variantu, ale je to 10 let . Je fakt, že to má obrovské výhody, auto vyhřáté, okna odmražená, no vzpomínám na to . Ale 50 je moc, zkus ještě ve Zlíně to dělá p. Sedlář (eberspächer), když to zadáš na netu, tak to vyskočí. Ale jakou bude mít cenu nevím,ale je tady vyhlášený...
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20297
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Díky za tipy, zkusím.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
K čemu toto,když máš výhřev sedadel a volantu? Zase taková zima u nás není.Axel.Foley píše:Díky za tipy, zkusím.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi Moon Rock
BMW GS 800 pro uvolnění a zábavu
Ford Transit Connect SportVan 110 Pracovní kočár
ex Daewoo Leganza 2.0 CDX
BMW GS 800 pro uvolnění a zábavu
Ford Transit Connect SportVan 110 Pracovní kočár
ex Daewoo Leganza 2.0 CDX
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Rika se tomu komfort.
A je to fajn vec, co bych za to dal.
A je to fajn vec, co bych za to dal.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Nezávislé topení jsem využil u služebního auta ve Finsku a u aut z půjčovny v Norsku, ale tam je zima úplně o něčem jiném. V Rusku jsem používal dálkový start vozu, 10-15 minut před odchodem z domu nastartoval a došel jsem do komfortního, trošku vyhřátého a rozmrzlého auta. A nebo když mrazy klesaly k -36, dvakrát za noc naprogramování startu a žádné problémy ani se zamrzáním nafty. Proto přemýšlím o této variantě, je to prostě o komfortu a je to levnější varianta.
Máte někdo zkušenosti u nás, například s Pandorou?
Máte někdo zkušenosti u nás, například s Pandorou?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi A/T PREMIUM 136kW "Tučňák"
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20297
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Petrsss: Pár výhod to má. I když, jak píšeš, zimy již nejsou, co bejvávaly. A zda do toho půjdu? Za 50 ne. S lepší cenou - v této chvíli možná. Vše je otázkou priorit.
raddy78: Co je Pandora?
raddy78: Co je Pandora?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Když já nevím, jestli to ohřívání na volnoběh je to pravé ořechové pro motor a navíc ohřeje se jen motor, ostatní jako převodovka atd. zůstává ledový.....
To už je dle mě lepší ten "bufík" ohřeje vodu v motoru a interier. Přijdeš, nastartuješ a za pár km můžeš využívat motor protože je ohřátý...... a těch 1/2l co na ohřev spotřebuješ se vrátí na kratším ohříváním motoru a navíc ve větší spolehlivosti a životnosti motoru
To už je dle mě lepší ten "bufík" ohřeje vodu v motoru a interier. Přijdeš, nastartuješ a za pár km můžeš využívat motor protože je ohřátý...... a těch 1/2l co na ohřev spotřebuješ se vrátí na kratším ohříváním motoru a navíc ve větší spolehlivosti a životnosti motoru
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Jako v ohrivani na neutral jen proto, aby bylo trochu tepleji v interieru, taky nevidim nic dobryho.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Když bude venku -40 tak na natočení auta 2x za noc nevidím nic špatnýho, naopak to asi zajistí ranní jízdu, ale u nás když je tak max. -10 a to ještě 2 dny v roce, to asi není nutné
Kdysi když jsem měl Moskviče s karburátorem a vzduchovou klapkou místo sytiče, jsem vždy dojel na místo, nechal vychladnout. Pak nastavil správně klapku sytiče (naplno a několik mm zpět) nastartoval a po několika sek. zas vypnul. Pak jsem si byl jistý že po týdnu stání přijdu k autu a po odemknutí (samo klíčem) pro zámky v Moskviči bylo -25C horké léto jsem startoval na cvrnk a to na teploměru v autě na které svítilo sluníčko v 11 hod dopoledne bylo -23C
Kdysi když jsem měl Moskviče s karburátorem a vzduchovou klapkou místo sytiče, jsem vždy dojel na místo, nechal vychladnout. Pak nastavil správně klapku sytiče (naplno a několik mm zpět) nastartoval a po několika sek. zas vypnul. Pak jsem si byl jistý že po týdnu stání přijdu k autu a po odemknutí (samo klíčem) pro zámky v Moskviči bylo -25C horké léto jsem startoval na cvrnk a to na teploměru v autě na které svítilo sluníčko v 11 hod dopoledne bylo -23C
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Tak teď je to stejně tak, že přijdu, nastartuju, zapnu vyhřívání všeho na volnoběh a jdu čistit auto od sněhu, námrazy, v létě trochu vychladit než když přijdeš a stojí to rozpálené na slunci, taky nastartuju vyvětrám a ochladím trochu auto než tam sednu nebo posadím dítě. Takže třeba těch 10 minut jede na volnoběh, pro motor žádná katastrofa a názory odborníků se liší. A je to o komfortu, že když se doma oblékáš v zimě auto už topí a v létě chladí. Nebo když jsi v létě na koupališti a začnu se balit, přijdu s nemusím čekat až se to rozpálené auto vyvětrá.Richard555 píše:Když já nevím, jestli to ohřívání na volnoběh je to pravé ořechové pro motor a navíc ohřeje se jen motor, ostatní jako převodovka atd. zůstává ledový.....
Hyundai Tucson 2.0 CRDi A/T PREMIUM 136kW "Tučňák"
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Systém ... alarmu, dálkového startu, kontroly a vzdálené info o vozidle v návaznosti co klient chce, od jednoduchých po složité, ovládání od obyčejného ovladače alarmu přes aplikaci v telefonu.Axel.Foley píše:raddy78: Co je Pandora?
http://dalkovystart.cz/pandora-smart/
Hyundai Tucson 2.0 CRDi A/T PREMIUM 136kW "Tučňák"
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20297
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nezávislé topení pro 1,7 CRDI 85 kW
Děkuji za vysvětlení.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek