Stránka 1 z 1
1.4T-GDi
Napsal: 05 úno 2018, 08:01
od fox0903
Ahojte
zvazujem kupu i30 resp i40
i40 tam nie je ocom 1.7 crdi
i30 ale ma 1.4 T-GDi motor a toho sa obavam kedze je to vraj cca 1-2 roky v produkcii, obavam sa preto lebo ja mam teraz 1.2 TSI ten problemovy motor s retazou a tiez sa na to prislo cca az 3 roky od vyroby bola zvolavacka...
ale aktualne vdaka vw dieselgate zamiesala karty a vzhladom ze auto planujem cca po 7r predat tak mam obavu ze i40 s dieselom nebude mat hodnotu a mozno horsie este bude ze este ja zazijem zakaz vjazdu do miest.
Takze otazka na vas ake mate realne skusenosti s 1.4 T-GDI idealne aspon 30tis km a viac. Pripadne vas nazor na diesel. (diesel sa u mna uzivi) Dakujem
Re: 1.4T-GDi
Napsal: 05 úno 2018, 08:18
od only_one
Opravdu vybíráš auto tak, aby jsi měl co největší zůstatkovou hodnotu po 7letech? Jako fakt ?
Tak snad musíš vědět, kde budeš auto provozovat a jestli na to potřebuješ střední třídu nebo kompaktní třídu a jestli uživíš dízla se všemi jeho neduhy a nebo poměrně povededený turbo benzín opět se všemi jeho vlastnosmi danými typem jednotky. Takže si nejdřív ujasni jak velké auto a na jaký provoz to chceš, protože to jsou dvě nesrovnatelné auta
Re: 1.4T-GDi
Napsal: 05 úno 2018, 08:22
od tomasko007
https://www.hyundaiclub.net/viewforum.php?f=198
Tu myslim najdes o 1.4 t-gdi dostatok info a skusenosti
Re: 1.4T-GDi
Napsal: 05 úno 2018, 09:31
od doktorbartollo
mam 43000km a zatial OK
Re: 1.4T-GDi
Napsal: 05 úno 2018, 12:36
od fox0903
only_one píše:Opravdu vybíráš auto tak, aby jsi měl co největší zůstatkovou hodnotu po 7letech? Jako fakt ?
Tak snad musíš vědět, kde budeš auto provozovat a jestli na to potřebuješ střední třídu nebo kompaktní třídu a jestli uživíš dízla se všemi jeho neduhy a nebo poměrně povededený turbo benzín opět se všemi jeho vlastnosmi danými typem jednotky. Takže si nejdřív ujasni jak velké auto a na jaký provoz to chceš, protože to jsou dvě nesrovnatelné auta
zial ano resp skor aby to bolo predajne a nie ako u sucasneho ze kazdy sa toho boji
i30 a i40 kufor maju podobny dokonca i30 vacsi jediny rozdiel i30 a i40 je ze do i40 sa za mna dokaze posadit clovek ako mojom sucasnom aute ale v i30 zostava zalostne malo miesta.
ak i40 vyhrava pohodlie a pristor v kabine a jedno auto stym motorom uz v rodine mame takze ten motor poznam ale zas dva diesle mat?
i30 benzin lepsia cena...
Re: 1.4T-GDi
Napsal: 05 úno 2018, 13:41
od Chasnik
only_one píše:Opravdu vybíráš auto tak, aby jsi měl co největší zůstatkovou hodnotu po 7letech? Jako fakt ?
Tak snad musíš vědět, kde budeš auto provozovat a jestli na to potřebuješ střední třídu nebo kompaktní třídu a jestli uživíš dízla se všemi jeho neduhy a nebo poměrně povededený turbo benzín opět se všemi jeho vlastnosmi danými typem jednotky. Takže si nejdřív ujasni jak velké auto a na jaký provoz to chceš, protože to jsou dvě nesrovnatelné auta
Já foxovi rozumím, často kombinuješ několik požadavků na vozidlo a každý výběr je svým způsobem kompromis nějakou stranu, protože optimální aut neexistuje
fox0903: Zůstatková hodnota po 7 letech se fakt těžko odhaduje, obě rizika, která zvažuješ, můžou nastat.
Mít dvě auta se stejným motorem (nebo stejným typem motoru) je řidičsky jednodušší, přesedat pořád z benzínu do nafty není žádná extáze.
Na druhou stranu, pokud budeš mít jednu naftu a jeden benzín, diverzifikuješ riziko snížení ceny z důvodů, kterých se obáváš.
Tak jako tak, furt to vychází tak 50:50, takže bude nejlepší, když si koupíš to auto, které se ti víc líbí
Re: 1.4T-GDi
Napsal: 06 úno 2018, 09:47
od fox0903
tym padom mansie bude asi bude s benzinom, citam fora a ludia si ten motor chvalia tak snad sa tam nic neobjavi a nedomrvi.
ok dakujem vam za pomoc vsetkym.