Stránka 1 z 1
servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 10 dub 2018, 19:43
od aldator
Ahoj chci se zeptat na zkusenosti s vymenou ruznych dilu pri najezdu 100 000 km ktere je jeste v záruce?Servis vymeni olej a pokud si majitel nestěžuje tak nic vic?Diky Ales
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 11 dub 2018, 19:44
od Axel.Foley
Pro platný servisní plán viz manuál k autu. A ano, je to tak, jak píšeš.
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 12 dub 2018, 11:24
od Chasnik
Zkontrolovat brzdy, při stovce už může být jejich čas (pokud už nebyly měněné dřív), ale ty se samozřejmě nemění na záruku. Poslechnout si za jízdy při vypnutém rádiu, jestli něco neklepe od náprav. Mohly by to být tyčky stabilizátorů, ale byla to spíš slabost první generace, teď už o nich nevím.
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 12 dub 2018, 11:48
od Tudy
A možná preventivně vyměnit rozvody, pokud si auto hodláš nechat déle. Já osobně si je příští týden nechávám měnit, při 130 000 km.
http://www.kralmotoru.cz/media/po-kolik ... it-rozvody
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 12 dub 2018, 20:28
od petzl62
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 12 dub 2018, 20:41
od Tudy
Jo, mě nenapadlo, že to nevymění, mohli se alespoň zeptat, klidně bych si připlatil. Mám nový jen polomotor. V tom servisu jsem skončil.
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 12 dub 2018, 20:51
od Axel.Foley
COŽE???
Podívej se do zakázky, zda si je vyfakturovali.
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 12 dub 2018, 20:59
od Tudy
Už to neřeším, auto je po záruce, výměna polomotoru mě stála jen čas, nic jsem neplatil a teď jsem přešel ke svému dlouholetému garážníkovi.
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 12 dub 2018, 20:59
od petzl62
Pane Bože
Kam ten "autorizovaný
" servis spěje. To už je normálně na zveřejnění v médiích
Nový polomotor a staré rozvody
Ty jsi neměl co doplácet
Vždyť je snad úplně normální a logické,že k novému polomotoru patří nové rozvody.
A to ti jako nechali tu prachem z katu vybroušenou hlavu
,tvl. já už asi nechápu nic.
Kolegům taky vyměnili jen písty,které ve válci lítaly jak šlauch v demijonu-po 32tis. km
.Ovalitu nikdo neřešil-takže auto je pryč(protiúčet) a na place nové.Ale fakt někdy nechápu,co za "odborníky" tam nahoře sedí a rozhoduje o reklamacích
Já se ti vůbec nedivím,že prcháš k Seatu-i když...držím pěsti,ať máš štěstí na kus a i na servis.
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Napsal: 12 dub 2018, 21:05
od Tudy
Hlava je také naštěstí vyměněna. Prostě vyměnily jen ty díly, které byly přímo poškozeny vysypaným katem, střední a zadní část výfukového potrubí je také původní.
Edit: aktuální 1.8 TSi je už 3. generace a měla by mít vychytané všechny mouchy, ale podělat se může samozřejmě cokoliv - čím je věc složitější, tím pravděpodobněji.
U VW všechny tyhle motory objemu od 1.2 přes 1.4 atd. letos končí a budou nahrazeny 1.5 a 2.0 l , postupně s filtry pevných částic