Hyundai Sonata NF/2,4i - G4KC - Váha vduchu
Napsal: 29 kvě 2018, 20:15
Zdravím všechny,
prosím byla by tu dobrá duše co by měla na zapůjčení váhu vzduchu, viz předmět příspěvku? Případně pouze na test, vymontovat ze své Sonaty?
Popíši problém, třeba jste se s tím setkaly, třeba mi někdo ostřílený poradí.
Často mi škube motor při rozjezdech, nebo se motor v nízkých otáčkách dost dusí a akcelerace je velmi pomalá.
Svítí kontrolka motoru, diagnostika vypisuje jednou bohatou, jednou chudou směs.
Auto má od začátku namontované LPG najeto cca 165tis, při "testování" vždy jezdím pouze na benzín (i na LPG chyba vyskakuje)
Takže kontrolovali se cívky
Měnili se Svíčky
Měnila se 2x lambda
Těsnění pod škrtící klapkou
Těsnění sacího potrubí
Všechny těsnění (O kroužky) vstřikovačů
Kontrolovalo se přisávání vzduchu všude možně
Měřili se jednou komprese motoru výsledek:
1. válec 12,5
2. válec 9,5
3. válec 12,5
4. válec 9,5
(Měření se bude opakovat s jiným měřícím přístrojem (pro sichr))
Autem se zabývali dva servisy, s různými závěry, ale nikdo neřekl s jistotou co to je.
Takže verze špatné vstřiky, cena opravy = 20 000,-
Nebo špatná váha vzduchu, cena opravy = 10 500,-
Tato sranda už mě stála skoro 10 000,- a odstavené auto 4 týdny
Tak jestli máte někdo radu, nebo možnost mi pomoct budu rád.
Samozřejmě zapůjčení Váhy vzduchu nechci zadarmo...
Díky za pozornost
(Jo a jsem z Prahy)
prosím byla by tu dobrá duše co by měla na zapůjčení váhu vzduchu, viz předmět příspěvku? Případně pouze na test, vymontovat ze své Sonaty?
Popíši problém, třeba jste se s tím setkaly, třeba mi někdo ostřílený poradí.
Často mi škube motor při rozjezdech, nebo se motor v nízkých otáčkách dost dusí a akcelerace je velmi pomalá.
Svítí kontrolka motoru, diagnostika vypisuje jednou bohatou, jednou chudou směs.
Auto má od začátku namontované LPG najeto cca 165tis, při "testování" vždy jezdím pouze na benzín (i na LPG chyba vyskakuje)
Takže kontrolovali se cívky
Měnili se Svíčky
Měnila se 2x lambda
Těsnění pod škrtící klapkou
Těsnění sacího potrubí
Všechny těsnění (O kroužky) vstřikovačů
Kontrolovalo se přisávání vzduchu všude možně
Měřili se jednou komprese motoru výsledek:
1. válec 12,5
2. válec 9,5
3. válec 12,5
4. válec 9,5
(Měření se bude opakovat s jiným měřícím přístrojem (pro sichr))
Autem se zabývali dva servisy, s různými závěry, ale nikdo neřekl s jistotou co to je.
Takže verze špatné vstřiky, cena opravy = 20 000,-
Nebo špatná váha vzduchu, cena opravy = 10 500,-
Tato sranda už mě stála skoro 10 000,- a odstavené auto 4 týdny
Tak jestli máte někdo radu, nebo možnost mi pomoct budu rád.
Samozřejmě zapůjčení Váhy vzduchu nechci zadarmo...
Díky za pozornost
(Jo a jsem z Prahy)