Stránka 1 z 1
Vibrace motoru
Napsal: 17 čer 2018, 21:35
od FlashJack
Dobry den
Potreboval bych poradit ohledne vibraci do volantu a sedacky.
Pokud kdyz zastavim tak jsou nekdy silne a nekdy zadne.
Kdyz pri jizde motor hodne vytacim tak nekdy nejsou zadne.
Re: Vibrace motoru
Napsal: 10 pro 2018, 14:52
od Monikacibulka
Dobrý den , mám úplně stejný problém.... Vybrace při jízdě a když zastavím a auto jede na volnoběh ,tak tam jakože něco klepe ...... Co to může být?
Re: Vibrace motoru
Napsal: 09 led 2019, 14:40
od Commpact
Asi nikdo neodpovi. Mam stejny problem. Zastavim na svetlech a je klid, bez vibraci. Na dalsich svetlech uz vibrace. Otacky se zdaji byt stejne. Jedine me napadlo, nechat si zvysit volnobezne otacky. Delal jsem to i na Superbu.
Re: Vibrace motoru
Napsal: 09 led 2019, 15:46
od Axel.Foley
Setrvačník?
Re: Vibrace motoru
Napsal: 07 bře 2019, 06:03
od Commpact
To se mi nezda pri 96tis km. Ten motor je tichej i pri mrazech. V superbu jsem ho menil a zadny vibrace jsem nemel, jen me sr*lo, ze kdyz byla zima, tak ten motor delal hrozny zvuky. Po vymene mi nikdo (nevěřil) ze to ma najeto pres 260tis
Re: Vibrace motoru
Napsal: 07 bře 2019, 23:35
od idam.i
Commpact píše:Asi nikdo neodpovi. Mam stejny problem. Zastavim na svetlech a je klid, bez vibraci. Na dalsich svetlech uz vibrace. Otacky se zdaji byt stejne. Jedine me napadlo, nechat si zvysit volnobezne otacky. Delal jsem to i na Superbu.
Nebežala ti náhodou klima ?
Re: Vibrace motoru
Napsal: 23 bře 2019, 11:58
od Mortis
No nejpravděpodobnější je opravdu dvouhmota anebo silentbloky.
Re: Vibrace motoru
Napsal: 26 říj 2020, 15:32
od Brio
Divam se, ze mam uplne stejnej problem jako ostatni. Zastavim na svetlech a zacne se trast volant, snad i vyfuk, takze da se rict cely auto
Dela to jen kdyz je motor zahraty. Nekdy jo, nekdy ne, nekdy jen trochu jdou citet ty vibrace. Kdyz otevřu kapotu tak se me zda, ze na pravo motor se vice chveje v prostoru kolem baterky. Udajne pod ni jsou 2 silentbloky - jeden od motoru a pak od prevodovky... Zkousel jsem to googlit a většinou byl problem silentbloku ale u 2.0 benzin na strane spolujezdce... Nevi nekdo neco?
Re: Vibrace motoru
Napsal: 26 říj 2020, 16:17
od Gunmaker
Mě to dělalo na i30 II taky.. na neutral vibrace do volantu, když sem šlápl na plyn tak to ustalo... nevím co přesně to bylo, ale prej něco povoleného na podvozku a opíralo se to o nějaké vedení nebo trubky.. už nevím..
Re: Vibrace motoru
Napsal: 15 pro 2020, 22:17
od Dupik
Ahoj všem, máte prosím k těm vibracím nějaká další zjištění? Pomohlo vám něco konkrétního?
Já to nyní začínám pozorovat také (i40 kombi po faceliftu, 104kW, DCT, 2017, 52tis.).
Na to že mám v podstatě "zánovní" auto mě to trochu děsí...
Ještě dodám, že to pozoruji až když se motor zahřeje a běží na "neutrál" (neutrál v uvozovkách - myslím, když je to na "D" a na brzdě - např. při čekání na semaforu na zelenou).
Resp. - když je motor studený, tak na volnoběh má vyšší otáčky (těsně pod 1000). Po zahřátí jsou volnoběžné otáčky nižší (těsně pod 750) a celé to vibruje do volantu a do sedačky. Po sešlápnutí plynu, jakmile se otáčky zvýší, tak to už nevibruje.
Měl jsem podobný projev i na první i40 (to byl manuál z roku 2013). Začalo se to projevovat zhruba po šesti letech (v zimě 2019, při 120tis.). No a pak jsem ji prodal (samozřejmě kupující na to byl upozorněn).
A teď se mi to začalo projevovat i na té druhé i40, která je tedy ale výrazně mladší a po faceliftu - trochu jsem si dělal naděje, že to na ni nebude a už je to tam
U té první jsem si tak nějak říkal, že by to mohla být dvouhmota (při těch 120 tis. by možná již chtěla vyměnit), ale u té novější při 52 tis. je to na dvouhmotu snad příliš brzy... Tak teď přemýšlím, že to možná ta dvouhmota nebyla ani u té první...
Děkuji za jakékoli info.
Re: Vibrace motoru
Napsal: 16 pro 2020, 06:18
od slabostka
nech ťa to nedesí.... sám tam píšeš otáčky 750min. plus automat to zvykne držať tiež čo najnižšie čiže zotrvačník zrejme dostáva zabrať...
Re: Vibrace motoru
Napsal: 16 pro 2020, 16:13
od Brio
Dneska me menili silenblok motoru na strane ridice, ktery je pod baterkou a zda se, ze se konecne povedlo vyřešit ty neskutečně nepříjemné vibrace(kdo to zazil, tak vi o cem mluvim). Co vim, tak vymenu tohoto silenbloku je ta nejhorší varianta, protoze se musi rozdelat spousta veci jako baterka, sani, kolo protoze je přichycen ze strany podbehu... Cekam jeste na druhy silenblok, kterej je uvizlej nekde v Madarsku. Jeste budu testovat, takze brzy dam vedet.
Tady jsou cisla dilu na predface a face i40 s dieselovym motorem. Mozna bych zacal s tim co je od prevodovky hned u deklu od motoru. Je k mani v nahrade za cca 1.000kc a asi ze vymena bude nejjednodušší.