Hyundai Veracruz
Napsal: 10 led 2007, 20:37
HYUNDAI VERACRUZ
Velikostně nejde o žádného obra. Naopak - můžeme mluvit o evropských rozměrech. Tento sedmimístný vůz by mohl uspět i na starém kontinentě, ale to je spíš spekulace, protože Veracruz je určen pouze pro americký trh.
Samozřejmě, že tamní trh si žádá své, takže i vzhled je trochu více přizpůsoben místním trendům, pod kapotou nenajdete tradiční "hyundajácký" 2.0 CRDi, ale pořádný článek 3,8 V6. Ten má největší výkon 194 kW a točivý moment 348 N.m.
V hlavě válců lze najít varoabilní časování ventilů, blok agregátu je vyroben z hliníku a jeho zavěšení je poloaktivní, tedy z části na pneumatických tlumičích. Pohon všech kol není stálý, ale jak je dnes u této kategorie zvykem, pouze elektronicky samočinně přiřaditelné. Pokud jedna náprava proklouzne, elektronika pohlídá přenos výkonu na "zadek".
Vůz disponuje nezávislým zavěšením všech kol, všemi elektronickými pomocníky (ABS, ESP, EBD...), šesticí airbagů v základní výbavě, aktivními opěrkami hlavy vpředu a jinými vymoženostmi. Výbava je ostatně velmi bohatá i co do komfortu - standardní výbava zahrnuje i přehrávač mp3, dvouzónovou klimatizaci či speciální vrstvená skla snižující hluk pronikající do interiéru
Velikostně nejde o žádného obra. Naopak - můžeme mluvit o evropských rozměrech. Tento sedmimístný vůz by mohl uspět i na starém kontinentě, ale to je spíš spekulace, protože Veracruz je určen pouze pro americký trh.
Samozřejmě, že tamní trh si žádá své, takže i vzhled je trochu více přizpůsoben místním trendům, pod kapotou nenajdete tradiční "hyundajácký" 2.0 CRDi, ale pořádný článek 3,8 V6. Ten má největší výkon 194 kW a točivý moment 348 N.m.
V hlavě válců lze najít varoabilní časování ventilů, blok agregátu je vyroben z hliníku a jeho zavěšení je poloaktivní, tedy z části na pneumatických tlumičích. Pohon všech kol není stálý, ale jak je dnes u této kategorie zvykem, pouze elektronicky samočinně přiřaditelné. Pokud jedna náprava proklouzne, elektronika pohlídá přenos výkonu na "zadek".
Vůz disponuje nezávislým zavěšením všech kol, všemi elektronickými pomocníky (ABS, ESP, EBD...), šesticí airbagů v základní výbavě, aktivními opěrkami hlavy vpředu a jinými vymoženostmi. Výbava je ostatně velmi bohatá i co do komfortu - standardní výbava zahrnuje i přehrávač mp3, dvouzónovou klimatizaci či speciální vrstvená skla snižující hluk pronikající do interiéru