Jagger - i30 kombi Micron grey - 1,4 T-Gdi
Napsal: 09 črc 2018, 00:51
Tak jsem od 14.6.2018 majitelem i30 kombiku v plne vybave. Chybi jen automat a stresni okno, oboji jsem nechtel. Style+ packet premium.
K dnesku najeto 3tis km, takze uz si dovolim par dojmu.
Barva krasna, trochu jsem se toho bal, kdyz jsem videl par Micronu v zakladu, ale v premium vybave to tomu autu hrozne slusi. Hlavne kdyz sviti slunicko. Stribrne listicky kolem oken, cerna zrcatka, stribrnocerna maska atd.
Motor tahne, na tom aute je hrozne videt, jak by chtelo jet a jak se musim krotit. Na to, ze slapnu na plyn a 2sekundy musim pockat, nez se neco stane, jsem si rychle zvyknul, je to vykompenzovano vykonem, ktery se pak dostavi. V zatackach auto perfektne sedi, jizda po okrskach je zabava pro mne, bohuzel deti trpi. Dnes se mi pozvracela vzadu dcera.
Odhlucneni je perfektni, na volnobeh musim kontrolovat otacky, protoze podle zvuku nejde poznat, jestli motor bezi nebo nebo ne.
Celkove jsem z auta nadseny, je to obrovsky skok oproti Meganu, ktery jsem mel predtim.
Co mi ale vadi - neco vic, neco mene. Kufr je tak o tretinu mensi nez v Meganu predtim. Aluminiove kolejnice, ktere byly v kufru, jsem ihned strcil na pudu a nenapada mne situace, kdy bych je pouzil. Mam dve male deti, takze se hodi kazdy centimetr. Pod kobercem je nekolik prihradek, ktere ale clovek skoro v realu nevyuzije. Je to pekne na pohled, ale hrozne neprakticke.
V zadu je hrozne malo mista. Kdyz si nastavim sedadlo podle sebe a jdu si za sebe sednout, zustava tak 20cm mista na nohy. Zadny velky komfort.
Zadni okno se v podstate neda na benzince poradne umyt. 1.neda se zvednout sterac, 2.se neda dostat klasickou hubkou na klacku pod strechu auta. Takze tak 10%horni casti okna se neda umyt. Ten kdo tohle vymyslel to nikdy nevidel v realu.
LED svetla sviti paradne, maji jen jednu chybu. V rezimu Auto zapnu dalkove, ale nedaji se vypnout. Jen zapnout dalkove natvrdo, nebo ponechat auto. Ve vetsine situaci to nevadi, ale nekdy jdou v tmavem miste po krajnici chodci, tak je nechci zbytecne oslnovat, ale bohuzel musim, protoze autodalkove se nedaji snadno vypnout. Ano daji, musi se svetla prepnout do manual rezimu a pak sachovat s dalkovyma, ale to uz jsem davno pryc. A jeste se nesoustredim na jizdu.
Pak mam pochybnosti, jestli funguje ten brzdny asistent. Za cele 3 tydny provozu mne jeste nikdy na nic neupozornil, natoz ze by sam zabrzdil. I jsem zkousel se nekomu prilepit na prdel, nic. Mam nastaveno tu nejcitlivejsi polohu.
Pak mne stve, ze kdyz je zatazena automaticka rucni brzda, tak se auto neodbrzdi a nerozjede, pokud nemam zapnuty pas. Rozumim myslence, ale kdyz otevru branu, potrebuju vyjet 2metry pred dum a zavrit branu, tak je to hrozny oser se na ty dva metry zapinat a za dve sekundy se zase odepinat, protoze lezu ven z auta.
Mam jeste par veci, jako Android auto a Radio, ale o tom nekdy priste.
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
K dnesku najeto 3tis km, takze uz si dovolim par dojmu.
Barva krasna, trochu jsem se toho bal, kdyz jsem videl par Micronu v zakladu, ale v premium vybave to tomu autu hrozne slusi. Hlavne kdyz sviti slunicko. Stribrne listicky kolem oken, cerna zrcatka, stribrnocerna maska atd.
Motor tahne, na tom aute je hrozne videt, jak by chtelo jet a jak se musim krotit. Na to, ze slapnu na plyn a 2sekundy musim pockat, nez se neco stane, jsem si rychle zvyknul, je to vykompenzovano vykonem, ktery se pak dostavi. V zatackach auto perfektne sedi, jizda po okrskach je zabava pro mne, bohuzel deti trpi. Dnes se mi pozvracela vzadu dcera.
Odhlucneni je perfektni, na volnobeh musim kontrolovat otacky, protoze podle zvuku nejde poznat, jestli motor bezi nebo nebo ne.
Celkove jsem z auta nadseny, je to obrovsky skok oproti Meganu, ktery jsem mel predtim.
Co mi ale vadi - neco vic, neco mene. Kufr je tak o tretinu mensi nez v Meganu predtim. Aluminiove kolejnice, ktere byly v kufru, jsem ihned strcil na pudu a nenapada mne situace, kdy bych je pouzil. Mam dve male deti, takze se hodi kazdy centimetr. Pod kobercem je nekolik prihradek, ktere ale clovek skoro v realu nevyuzije. Je to pekne na pohled, ale hrozne neprakticke.
V zadu je hrozne malo mista. Kdyz si nastavim sedadlo podle sebe a jdu si za sebe sednout, zustava tak 20cm mista na nohy. Zadny velky komfort.
Zadni okno se v podstate neda na benzince poradne umyt. 1.neda se zvednout sterac, 2.se neda dostat klasickou hubkou na klacku pod strechu auta. Takze tak 10%horni casti okna se neda umyt. Ten kdo tohle vymyslel to nikdy nevidel v realu.
LED svetla sviti paradne, maji jen jednu chybu. V rezimu Auto zapnu dalkove, ale nedaji se vypnout. Jen zapnout dalkove natvrdo, nebo ponechat auto. Ve vetsine situaci to nevadi, ale nekdy jdou v tmavem miste po krajnici chodci, tak je nechci zbytecne oslnovat, ale bohuzel musim, protoze autodalkove se nedaji snadno vypnout. Ano daji, musi se svetla prepnout do manual rezimu a pak sachovat s dalkovyma, ale to uz jsem davno pryc. A jeste se nesoustredim na jizdu.
Pak mam pochybnosti, jestli funguje ten brzdny asistent. Za cele 3 tydny provozu mne jeste nikdy na nic neupozornil, natoz ze by sam zabrzdil. I jsem zkousel se nekomu prilepit na prdel, nic. Mam nastaveno tu nejcitlivejsi polohu.
Pak mne stve, ze kdyz je zatazena automaticka rucni brzda, tak se auto neodbrzdi a nerozjede, pokud nemam zapnuty pas. Rozumim myslence, ale kdyz otevru branu, potrebuju vyjet 2metry pred dum a zavrit branu, tak je to hrozny oser se na ty dva metry zapinat a za dve sekundy se zase odepinat, protoze lezu ven z auta.
Mam jeste par veci, jako Android auto a Radio, ale o tom nekdy priste.
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk