Stránka 1 z 1

Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 14:05
od Mr. HYUNDAI
Dnes jsem narazil na velice zajímavý rozhovor o tom co vlastně pro výrobce vydávání dalších emisních norem znamená a znamenat bude. Docela jsem čučel jak moc se systém zkomplikoval a ještě zkomplikuje - https://auto.idnes.cz/rozhovor-martin-h ... tomoto_fdv .

Re: Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 14:46
od idam.i
Celkom husté, dúfam že ma s mojou Euro 6 nechajú ešte dlho jazdiť. [-o<
Kým vychytajú všetky muchy pár zákazníkov si to cellkom odserie. ](*,)

Re: Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 15:19
od Mr. HYUNDAI
Já si nemyslím, že budou mít výrobci problémy s technikou a technologií samotných aut. Ale ten homologační proces je strašný masakr. A v konečném důsledku to bohužel povede k osekání možných kombinací motorů, převodovek, pohonů a karosérií. A to je prostě blbě :( .

Re: Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 15:23
od idam.i
Nechcem ti odporovať,no ešte mám v pamäti ak to bolo keď začali katalyzátory.
Dnes bezproblémová vec.

Re: Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 16:40
od mnkk
V článku ma zaujalo toto:
Zkratkou ISC se označuje anglické in-service conformity testing, tedy přeměřování spotřeby u aut používaných v provozu. Majitele i několik let starých aut bude oslovovat nezávislá autorita, která po nich bude výměnou za nějakou výhodu žádat zapůjčení jejich aut. Našim úkolem je zajistit, aby i takto náhodně vybraná auta po desítkách tisíc najetých kilometrů stále splňovala emisní limity.
Potom mi je jasné prečo sa po servisnej prehliadke dejú čudné veci... ...emisné limity u starých áut...

Re: Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 16:43
od Chasnik
Automobilový průmysl v Evropě, v součtu s přidruženými dodavatelskými odvětvími, je významnou součástí evropské ekonomiky. Pokud by automobilky měly skutečně zájem přitáhnout uzdu bruselským zeleným mozkům, tak mají tak silný lobbystický potenciál, že by to jistě zvládly.

Bohužel, takto mi vychází jediné vysvětlení, že se třesou na elektromobily prodávané s výraznými dotacemi - a vzhledem k limitům ve výrobních prostorech je potřeba některým spalovacím motorům udělat definitivně pá pá.

Boj o miligramy oxidů čehokoli v Evropě u osobních aut má minimální význam, o hodně problematičtější jsou rychle se rozvíjející "nové" trhy na Dálném Východě a v Jižní Americe, později možná i v Africe, kde platí rozdílné emisní normy. A tam má každý vložený dolar do zlepšení emisních parametrů, násobně vyšší efekt!

Automobilky si za to tedy částečně mohou samy a bit bude nakonec zákazník v podobě vyšších cen, omezené konkurence (některé automobilky to prostě v Evropě zabalí) a snížené spolehlivosti vozidlel z důvodu jejich složitosti. A o fízlování v podobě online sledování spotřeby vozidel už radši ani nemluvím.

Re: Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 17:01
od mnkk
Píšeš múdro, má to hlavu a pätu. :wink:

Re: Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 17:23
od Axel.Foley
Někde jsem četl, že s auty to díky unifikaci (viz Chasnikova a Mr. :hyu: slova výše) může klidně dopadnout jako s velkými dopravními letadly - jsou si tak podobná, že konkurence prakticky neexistuje, zůstaly pouze dvě firmy.

Re: Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 18:08
od mnkk
A nakoniec zostane koncern VW/ :hyu: . To bude paráda, i30 1,5 TSI. :D :D

Re: Euro6c a výš

Napsal: 07 zář 2018, 20:40
od Chasnik
Zapomeň, všichni asiati a amerikánci z Evropy zdrhnou, nehledě na to, že normální praktická auta už jsou aut, takže na tebe zbyde Karoq 1.2 PureTech s báječnou dodací lhůtou 8 měsíců.
Anebo dokonce budeš stát frontu na pořadník jako na fávo před třiceti lety :evil:

Re: Euro6c a výš

Napsal: 08 zář 2018, 06:41
od Axel.Foley
I to se, bohužel, může stát :?

Re: Euro6c a výš

Napsal: 08 zář 2018, 06:45
od mnkk
:mrgreen: