Stránka 1 z 1
Tuhé řízení
Napsal: 06 říj 2018, 17:45
od x-sat
Nepodařilo se mi toto téma najít, proto se ptám. Při jízdě na rovině jsem si všiml, že při potřebě pohybu s volantem (korekci směru jízdy) musím použít vcelku dost síly, abych s ním "hnul". Nic takového jsem zatím v jiných autech nezaznamenal. Je to u ix20 normální? Nebo mám hledat nějakou chybu v řízení? Děkuji.
Re: Tuhé řízení
Napsal: 06 říj 2018, 18:18
od ims
iX20 má podľa niektorých preposilované riadenie, ide veľmi ľahko a niekomu vadí slabá odozva na vozovku.
Ak ide riadenie ztuha asi nebude všetko v poriadku v posilňovači.
Re: Tuhé řízení
Napsal: 06 říj 2018, 20:31
od mmv
myslím, že mu nejde o volný pohyb volantu v celém spektru, ale o ten první (dva) milimetr, na který se musí doopravdy použít x násobně více síly aby posilovač začal posilovat, i u mého IX se to takhle chová ... u koncernových vozů se nic takového neděje , na druhou stranu se na to dá zvyknout a připomene mi to jenom přesedání do služebního vw nebo druhého domácího auta
Re: Tuhé řízení
Napsal: 06 říj 2018, 20:37
od x-sat
mmv píše:myslím, že mu nejde o volný pohyb volantu v celém spektru, ale o ten první (dva) milimetr, na který se musí doopravdy použít x násobně více síly aby posilovač začal posilovat, i u mého IX se to takhle chová ... u koncernových vozů se nic takového neděje , na druhou stranu se na to dá zvyknout a připomene mi to jenom přesedání do služebního vw nebo druhého domácího auta
Přesně tak.
A přitom, když auto stojí (nastartováno), tak mám pocit, že je ve volantu jakási vůle, při lehkém pohybu do stran volantem.