i30kombi14tgdi
Napsal: 16 pro 2018, 20:13
Zdravim,
- prispejem tiez nejakym textom, kedze som hodne vyuzival toto forum pred kupou ...
- a pridavam sa k tym spokojnym vlastikom i30 kombi 14tgdi - zatial som s autom spokojny/mam ho par tyzdnov/mozem odporucat.
klady
+ pekny design, pekny tvar a stihly shape oproti ostatnym kombi, paci sa mi ze nema vzadu/nevlaci za sebou ten klasicky velky nemotorny a hrozne vypadajuci batoh
+ podvozok je OK , odhlucnenie OK, jazdne vlastnosti OK, podvozok ale mohol byt aj meksi, ved co ine zostava ak mam zivot prezit na znicenych, deravych cestach v nekonecnych kolonach (!a bude este horsie ...), mekky podvozok/komfort je asi to jedine co treba ....
+ jazdne vlastnosti su OK ale popravde vselijake -odhazovanie naprav prehazovanie odskakovenie uskakovanie nedotacavost vytacvost pretacavost a ine blbosti, to je vsetko na draka/na nic, to si jediny raz skusim daleko za mestom ked som sam, a potom sa slusne zaradim do kazdodennej 20km/h kolony ( a vtedy je dolezity len iba komfort/multimedia/odhlucnenie...)
+ infotainment/multimedia OK, parada, mobil sa automaticky pripoji cez bluetooth a da sa hned volat z auta, Android Auto nie je oficilne dostupne ale vpohode sa da nainstalovat apk priamo, rozchodil som aj AA mirroring podla dostupnych navodov i.e. cestujuci mozu na monitore pozerat nejaky dokumentarny film alebo fotky z dovolenky alebo ... super
+ jazda dialnica, mimo mesto, 6th gear shift je to skvele, ticha ekonomicka jazda, nizke otacky 2.0~2.5k, 6~7l, spokojne svisti, oproti predchazdz.vozidlam ked na 5-ke, motor reve a ide ho roztrhnut na prilis vysochych jalovych/neekonomickych otackach ...
+ cena/cenova politika je ok/prehladna( hladal som ekvivalent aj u koncernistov, ale system neprehladny, cena narastla do obludnych/nelogickych cisel
zapory
- viac ludi spomenulo za stara atmosfera 1.4( i30 I ) sa zda zivsi motor oproti tomuto euronormovanemu motoru, turbo nie je vobec citit ak jazdim ekonomicky oklo 2K otacok(akoby obycajna atmosfera), turbo ale mocne zatiahne a posadi do sedacky na 4k~6k otackach/ale to uz nie je ekonomicka j... (? mozno obyc 1.4 atmosfera je dobra volba motora...)( vkazdom pripade, ked zabudnem na spotrebu, viem dostat slusne zrychlenie/slusny vykon ako sa patri na 140hp
- spojka, rozbeh zo statia vyzaduje viac pozornosti ako je zvykom(turbo chce otacky aby naslo vykon, trpi ekonomika jazdy...), vyzaduje to jemnu ekvilibristiku oboma nohami(spojka/plyn) ale nie je to nijak dramaticke/skor zabavne, da sa rychlo zvyknut
- organizacia batozin.priestoru(boot space) nie je ok, napr. v starsej generacii sa da sklopit sedak a potom operadlo, a mozme spekulovat sbyciglom alebo kocikom, teraz uz nie, lebo operadno sa sklapa na sedak tym padom ulozny priestor zacina prilis vysoko, na dorovnanie je pouzite plno plastov.boxov a priestor degraduje na nejaku policu pre nakupne alebo cestovne tasky. Namiesto plastov treba intelig.system na sklapanie sedakov/operadiel a hned mame priestor ktory je od oka OK a netreba ani deklarovat vecie rozmery vpapieroch(vsetky plasty som vysroboval/vyhazal dal som tam koberec, teraz to ma trocha dojem priestoru kombi
- zadne operadla sa daju lahko odobrat(v pripade potreby), je tam len jedna sroba, presne mezi nimi, nastrk.kluc c.12
thats all folks
- prispejem tiez nejakym textom, kedze som hodne vyuzival toto forum pred kupou ...
- a pridavam sa k tym spokojnym vlastikom i30 kombi 14tgdi - zatial som s autom spokojny/mam ho par tyzdnov/mozem odporucat.
klady
+ pekny design, pekny tvar a stihly shape oproti ostatnym kombi, paci sa mi ze nema vzadu/nevlaci za sebou ten klasicky velky nemotorny a hrozne vypadajuci batoh
+ podvozok je OK , odhlucnenie OK, jazdne vlastnosti OK, podvozok ale mohol byt aj meksi, ved co ine zostava ak mam zivot prezit na znicenych, deravych cestach v nekonecnych kolonach (!a bude este horsie ...), mekky podvozok/komfort je asi to jedine co treba ....
+ jazdne vlastnosti su OK ale popravde vselijake -odhazovanie naprav prehazovanie odskakovenie uskakovanie nedotacavost vytacvost pretacavost a ine blbosti, to je vsetko na draka/na nic, to si jediny raz skusim daleko za mestom ked som sam, a potom sa slusne zaradim do kazdodennej 20km/h kolony ( a vtedy je dolezity len iba komfort/multimedia/odhlucnenie...)
+ infotainment/multimedia OK, parada, mobil sa automaticky pripoji cez bluetooth a da sa hned volat z auta, Android Auto nie je oficilne dostupne ale vpohode sa da nainstalovat apk priamo, rozchodil som aj AA mirroring podla dostupnych navodov i.e. cestujuci mozu na monitore pozerat nejaky dokumentarny film alebo fotky z dovolenky alebo ... super
+ jazda dialnica, mimo mesto, 6th gear shift je to skvele, ticha ekonomicka jazda, nizke otacky 2.0~2.5k, 6~7l, spokojne svisti, oproti predchazdz.vozidlam ked na 5-ke, motor reve a ide ho roztrhnut na prilis vysochych jalovych/neekonomickych otackach ...
+ cena/cenova politika je ok/prehladna( hladal som ekvivalent aj u koncernistov, ale system neprehladny, cena narastla do obludnych/nelogickych cisel
zapory
- viac ludi spomenulo za stara atmosfera 1.4( i30 I ) sa zda zivsi motor oproti tomuto euronormovanemu motoru, turbo nie je vobec citit ak jazdim ekonomicky oklo 2K otacok(akoby obycajna atmosfera), turbo ale mocne zatiahne a posadi do sedacky na 4k~6k otackach/ale to uz nie je ekonomicka j... (? mozno obyc 1.4 atmosfera je dobra volba motora...)( vkazdom pripade, ked zabudnem na spotrebu, viem dostat slusne zrychlenie/slusny vykon ako sa patri na 140hp
- spojka, rozbeh zo statia vyzaduje viac pozornosti ako je zvykom(turbo chce otacky aby naslo vykon, trpi ekonomika jazdy...), vyzaduje to jemnu ekvilibristiku oboma nohami(spojka/plyn) ale nie je to nijak dramaticke/skor zabavne, da sa rychlo zvyknut
- organizacia batozin.priestoru(boot space) nie je ok, napr. v starsej generacii sa da sklopit sedak a potom operadlo, a mozme spekulovat sbyciglom alebo kocikom, teraz uz nie, lebo operadno sa sklapa na sedak tym padom ulozny priestor zacina prilis vysoko, na dorovnanie je pouzite plno plastov.boxov a priestor degraduje na nejaku policu pre nakupne alebo cestovne tasky. Namiesto plastov treba intelig.system na sklapanie sedakov/operadiel a hned mame priestor ktory je od oka OK a netreba ani deklarovat vecie rozmery vpapieroch(vsetky plasty som vysroboval/vyhazal dal som tam koberec, teraz to ma trocha dojem priestoru kombi
- zadne operadla sa daju lahko odobrat(v pripade potreby), je tam len jedna sroba, presne mezi nimi, nastrk.kluc c.12
thats all folks