Stránka 1 z 1

hlásenie poruchy

Napsal: 17 pro 2018, 11:49
od pepego
Dnes moja pani zažila nepríjemný šok :shock: .Na diaľnici jej začala svietiť kontrolka oleja,tak zastala na najbližšej pumpe -Tekovské Nemce. Cez mobil ju navigujem, aby šla na kávu a keď to trocha ochladne nech pozrie mierku oleja. Na aute je nacválané cca 105000km. Po zvládnutí operácie s vytiahnutím mierky -olej po hornú rysku. Tak je to OK ,nech ti to teda pozrú v servise v Rakúsku (cieľ cesty). No po naštartovaní je ostala svietiť aj kontrolka dobíjania,aj po opätovnom vypnutí a naštartovaní motora. Tak nič ,zadaj do navi servis hyundai. Ukázalo jej servis Levice cca 20km. Cestou do servisu auto začalo vypisovať niečo o vybití akumulátora a že keď motor zastane , aby sa nezabudli pustiť výstražné smerovky. Naštastie došla až do servisu #-o .Diagnostika -porucha snímača hladiny oleja ,dobíjanie zresetovali a prestalo to svietiť. Tvrdili že sa s tým už stretli. Snímač oleja na sklade nemali ,kontrolka ostala aktívna.

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 18 pro 2018, 06:58
od Axel.Foley
Stane se, i elektronika má své mouchy. Hlavně, že to nebylo nic horšího.

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 02 led 2019, 14:15
od pepego
Tak po dvoch týždňoch sa to podarilo vyriešiť. V Raichu v servise rozhodli že stačí doliať olej ktorý bol pod vrchnou mierkou. 90€ stála táto "náročná" operácia ktorá samozrejme k ničomu neviedla ,kontrolka si svietila ďalej aj keď tvrdili že po 50km zhasne ](*,) . Tak pred sviatkami sme to skúsili v BB ,ale riešenie 0 bodov. Tak som volal do Zvolena ,kde chodím na garančky a tam mi tvrdili že sa im záručné opravy do konca roka nedajú vykonávať ,že ich nepustí systém a že mi neodporúčajú auto používať. Chápem, išli sviatky no mal som dojem že pokiaľ chodí človek s autom na garančky (nikdy som neriešil olej,na výmenu chodím aj nad rámec povinných prehliadok) a platí ,je vítaný no keď sa to otočí už je to ťažšie. Tak som písal importérovi mail čo s tým ,či sa mám 2 tyždne na auto len pozerať. Potom sa to pohlo- volali mi zo Zvolena aby som prišiel s autom. Urobili diagnostiku a na opravu objednali na dnes. Nakoniec to bol alternátor ,to dobíjanie by tomu zodpovedalo, ale hladina oleja? No ale už to nesvieti ,alternátor je nový.
Len chlapi nepozreli by ste niekto na prístrojovku či Vám pri štarte svieti alebo nesvieti kontrolka hladiny oleja (je to oranžová pod červenou tlaku oleja), lebo doteraz som si to nevšímal a teraz nesvieti. Nemali by sa pri štarte rozsvietiť všetky kontrolky?
Dík

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 02 led 2019, 15:12
od Axel.Foley
Ach jo, servisy a jejich přístup :? ](*,) Vidím, že v Rakousku jsou ještě větší odborníci než u nás ](*,) ](*,) ](*,)

Hlavně, že je vyřešeno a vše funguje.

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 03 led 2019, 17:15
od 09freds
pepego: kontrolka hladiny oleje skutečně nesvítí [-X

Obrázek

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 03 led 2019, 22:09
od pepego
Kámo, ďakujem.

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 06 led 2019, 10:54
od Gyngy
Mam teoriu, preco svietila kontrolka oleja - nizke napatie (kvoli vadnemu alternatoru), pripadne nejake zvlnenie napatia v kombinacii so senzorom hladiny oleja, ktory je nachylny na napatie.

Vela stastnych km!

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 06 led 2019, 21:30
od pepego
Áno, vyzerá to že s tým napätím to má súvis . Len toto by mala podľa mňa prioritne riešit kontrolka dobíjania ,ktorá aj svietila do zresetovania. Takto je to celé zavádzajúce.

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 13 úno 2019, 19:26
od pepego
Takže, by sa to začalo po 100000km nenápadne sypať :oops: ? Teraz preventívne prestali ísť ostrekovače , samozrejme sa to stalo pani pri ceste do Austrie. Nasledovalo uistenie, či tam nenaliala letnú zmes prípadne či náhodou nevyblikuje ľavou páčkou protiidúcim vozidlám (táto moja poznámka bola prijatá dosť mrzuto :lol: ). Tak opäť návšteva rakúskeho servisu hyundai kde jej tvrdili že treba niečo vymeniť. Poistka to nebude, občas to údajne má snahu niečo na sklo vychrstnúť. Či už na predné alebo zadné. No nechcú to robiť v rámci garancie. Tak ako je to vlastne s garančkou?, je to platné len na Slovensku alebo je to neochota rakúšanov. Zajtra sa pokúsi volať na nejakú infolinku Hyundai, nech jej to objasnia.

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 14 úno 2019, 06:34
od Axel.Foley
Řekl bych, že blbci rakušani.

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 12 zář 2019, 16:12
od pepego
Tak tucson zase ďalšia porucha :oops: . Začínam mať podozrenie, že sa mu v servise začína páčiť. Po prejdení cca 135000 km absolvoval výmenu automatickej prevodovky ](*,) . Niečo začalo jemne šúchať pri pridávaní plynu a tak pri výmene bŕzd som v servise nechal pozrieť aj na to. Všetka česť servisu, na rovinu povedali že to môže byť buď prevodovka alebo diferák žiadne vyhováračky. Objednali má o týžden (2.9), že to všetko musia pozrieť a rozobrať. Hneď na druhý deň volali že je to prevodovka a idú objednávať ND.
Dnes telefonovali že je to hotové . Bolo rozpadnuté nejaké ložisko a úlomky boli po prevodovke,tak sa s tým ani nehrali a vymenili celú prevodovku.
A som naozaj rád že všetky garančky aj výmenu oleja v automate som robil u nich. Netvrdím že by sa teraz hádzali a vyhovárali no táto možnosť padla.
Trocha smutné je ,že 3,5 ročné auto za 30000€ a 130000km má za sebou tieto poruchy : výmena alternátora, porucha ostrekovačov a čerešnička v podobe prevodovky. Ešteže je to v rámci záruky.
Na Tucsone jazdí manželka ,ja mám VW Caddy 2008 (cez 300000 km) a okrem spotrebných súčiastok som menil len motorček kúrenia a voľnobežku na alternátor. A to dostáva zabrať oveľa viac ako Tucsík.

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 12 zář 2019, 20:06
od Axel.Foley
Skvělý přístup servisu =D> klobouk dolů.

Re: hlásenie poruchy

Napsal: 16 zář 2019, 10:48
od sarin007
To taky koukám =D> Na druhou stranu máš ve 130 tisíc. fungl novou převodovku, takže to dopadlo nakonec velmi dobře.