1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Zdravím všechny,
tož tak jsem zatím asi dojezdil a čekám na servis, až dá vědět co se vysypalo.
Tuhle v pátek sednu do auta, nastartuji a hned mě auto zdechlo, říkám si, to je divný, ale nedávám tomu žádný velký význam, nastartuji podruhé a hurá frčím domů, na první semaforu, kde byla červená sem dojížděl na červenou, vyřadil jsem na neutrál a v tom mě auto chcíplo.
Kua dyť baterku mám novou, to tím nemůže být.
Zastavím, chci nastartovat, startér točí, rádio hraje, kontrolky svítí, jen auto nenastartuje. A kuuaa, hodím tam blikačky, startuji podruhé, potřetí, počtvrté a nic, prostě nic. Stojím zrovna z mírného kopečka, tak nechám auto rozjet z kopca, hodím tam dvojku otočím klíčkem v zapalování, auto chytne a normálně jede,řadím 3, 4, 5, 6, kontrolka s chybou žádná nesvítí. Říkám si paráda, asi nějaká blbina, frčím si to k druhé křižovatce, vyřadím na neutrál, auto zdechlo, bohužel, na kopcu už jsem nestál, tak prostě musím chca nechca vylézt z auta a auto odtlačit bokem. Bez posilovače to jde pěkně blbě
Mno, ve finále to dopadlo tak, že jsem musel nechat auto odtáhnout do servisu a čekám na verdikt.
tož tak jsem zatím asi dojezdil a čekám na servis, až dá vědět co se vysypalo.
Tuhle v pátek sednu do auta, nastartuji a hned mě auto zdechlo, říkám si, to je divný, ale nedávám tomu žádný velký význam, nastartuji podruhé a hurá frčím domů, na první semaforu, kde byla červená sem dojížděl na červenou, vyřadil jsem na neutrál a v tom mě auto chcíplo.
Kua dyť baterku mám novou, to tím nemůže být.
Zastavím, chci nastartovat, startér točí, rádio hraje, kontrolky svítí, jen auto nenastartuje. A kuuaa, hodím tam blikačky, startuji podruhé, potřetí, počtvrté a nic, prostě nic. Stojím zrovna z mírného kopečka, tak nechám auto rozjet z kopca, hodím tam dvojku otočím klíčkem v zapalování, auto chytne a normálně jede,řadím 3, 4, 5, 6, kontrolka s chybou žádná nesvítí. Říkám si paráda, asi nějaká blbina, frčím si to k druhé křižovatce, vyřadím na neutrál, auto zdechlo, bohužel, na kopcu už jsem nestál, tak prostě musím chca nechca vylézt z auta a auto odtlačit bokem. Bez posilovače to jde pěkně blbě
Mno, ve finále to dopadlo tak, že jsem musel nechat auto odtáhnout do servisu a čekám na verdikt.
Hyundai i30, 2012, 1,6 CVVT/88kW combi, hazel brown (od 8/2012)
- Reklama
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
vyzera to skocene....
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Ze by další odepsanej motor. Je to ještě v zaruce?
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Škrtící klapka, zanesený EGR ventil, možná alternátor nebo nějaká jiná elektrika. Nemalujte čerta na zeď, samotným motorem to být nemusí.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Auto není v záruce, mám ho od nového 8/2012.
Na servisu zatím nic neví, jsou tajemní jak hrad v karpatech, testují nějaký časování ventilů a pak se přiklánějí k rozvodům, ale že zatím neví.
Na servisu zatím nic neví, jsou tajemní jak hrad v karpatech, testují nějaký časování ventilů a pak se přiklánějí k rozvodům, ale že zatím neví.
Hyundai i30, 2012, 1,6 CVVT/88kW combi, hazel brown (od 8/2012)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Myslím, že by to mohl být snímač otáček motoru. Bývá to na klikovce anebo na hlavním hřídeli v převodovce. Kde to má I 30 nevím. Nic až tak problematického.
Těch příčin ale může být samozřejmě i více.
Mně teď sporadicky něco podobného dělá Dacia, už bude mít 8 let, ale jen 68 tis. najeto. V nepravidelných intervalech, třeba jednou za 4 týdny, jednou za dva, jindy za 8, když je teplý motor nechce chytit, startér točí marně. Zpravidla postačí vypnout, chvilku počkat a pak znovu nastartovat a jede to. V servisu se to nikdy neprojevilo, takže prý musím počkat, až to klekne úplně. Na diagnostice se taky nic neukázalo. Než se to příště projeví, budu mít asi už nový I30.
Těch příčin ale může být samozřejmě i více.
Mně teď sporadicky něco podobného dělá Dacia, už bude mít 8 let, ale jen 68 tis. najeto. V nepravidelných intervalech, třeba jednou za 4 týdny, jednou za dva, jindy za 8, když je teplý motor nechce chytit, startér točí marně. Zpravidla postačí vypnout, chvilku počkat a pak znovu nastartovat a jede to. V servisu se to nikdy neprojevilo, takže prý musím počkat, až to klekne úplně. Na diagnostice se taky nic neukázalo. Než se to příště projeví, budu mít asi už nový I30.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Tak mě právě volali ze servisu.
Rozvody přeskočeny o 3 zuby. Vypadá to, že se nic s ničím nepotkalo, oprava 10 500 kč.
Moc pěkný, ale mohlo to dopadnou opoznání hůř.
Ještě bych napsal, kdyby něco dalšího objevili.
Rozvody přeskočeny o 3 zuby. Vypadá to, že se nic s ničím nepotkalo, oprava 10 500 kč.
Moc pěkný, ale mohlo to dopadnou opoznání hůř.
Ještě bych napsal, kdyby něco dalšího objevili.
Hyundai i30, 2012, 1,6 CVVT/88kW combi, hazel brown (od 8/2012)
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
a čo u teba spôsobilo preskočenie o 3 zuby , lebo u mňa to bolo jednoznačné, krízová situácia , brzdenie na ľade / ABS + ESP / zdochnutie auta a prebrzdenie na asfalte - cuk, cuk ,cuk a už to bolo, napínak reťaze nefungoval poriadne a skočilo to , zistili to až po 9 mesiacoch bádania po rôznych servisoch a na 4 diagnostikách , už som bol , ale pomohli mi chlapci z Bardejov , za čo im veľká vďaka a obdiv , cena opravy dohodou / 130 € / Od opravy jazdíííme ako za "mlada"
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f ... 33#p151033
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f ... 33#p151033
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
som rad ze som mal pravdu, ale nerad, ze sa ti to vobec stalo. Povedali ti, kvoli comu to skocilo? zly napinak, malo caste vymeny oleja, konstrukcna vada napinaku, malo oleja, vytahana retaz.... Predpokladam, ze cena zahrna komplet nove rozvody. Hlavne nech to jazdi k dalsej tvojej spokojnosti
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
pro rudolf.tomka
Nevím nic vyjímečného jsem nezaregistroval, ráno jedu do práce (25 km) a odpoledne když chci jet domů, tak jsem nastartoval a zdechlo to, startuji po druhé a normálně vše šlapalo, ujel jsem cca 2 km a zdechlo mě to na semaforu na červené při vyřazeni na neutrál. Zbytek viz první příspěvek.
pro Harvi
měl jsi pravdu, proč se to stalo nevím, to mě neřekli, zkusím samozřejmě zjisti vícet, je mě řekli že mě objednají materiál na rozvody a že to bude 10 500 kč. Jinak samozřejmě jsem asi blbej, ale jezdím pořád do stejnýho servisu ke globusu. Každý rok pravidelně jezdím na servis, tak si říkám, že z mé strany pečuji o auto maximálně. Ročně najedu max 15 tis km.
Nevím nic vyjímečného jsem nezaregistroval, ráno jedu do práce (25 km) a odpoledne když chci jet domů, tak jsem nastartoval a zdechlo to, startuji po druhé a normálně vše šlapalo, ujel jsem cca 2 km a zdechlo mě to na semaforu na červené při vyřazeni na neutrál. Zbytek viz první příspěvek.
pro Harvi
měl jsi pravdu, proč se to stalo nevím, to mě neřekli, zkusím samozřejmě zjisti vícet, je mě řekli že mě objednají materiál na rozvody a že to bude 10 500 kč. Jinak samozřejmě jsem asi blbej, ale jezdím pořád do stejnýho servisu ke globusu. Každý rok pravidelně jezdím na servis, tak si říkám, že z mé strany pečuji o auto maximálně. Ročně najedu max 15 tis km.
Hyundai i30, 2012, 1,6 CVVT/88kW combi, hazel brown (od 8/2012)
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
raz sa stalo jednomu znamemu ze normalne prisiel na fabii htp, vypol motor a o par hodin uz nenastartoval. skocilo to zjavne pri vypinani, pri poklese tlaku oleja. malo to niekolko 'vyvojovych verzii' napinakov a voditiek. bohuzial sa mu to vtedy stretlo, takze menil radsej cely motor za iny.
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Přesně to se stalo na Fabii 1.2 htp mě. Ráno jsem přijel normálně do práce a odpoledne už jsem nenastartoval. Akorát venku bylo -17°C. Taky jsem měnil celý motor.
ix35 1,6 GDI 2013 Cool Brown
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP
ex Citroen BX 1.9 TD
ex Opel Kadett 1.8 GSI
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP
ex Citroen BX 1.9 TD
ex Opel Kadett 1.8 GSI
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Který Globus máš na mysli? V republice je jich několik.Gamerlu píše:...jezdím pořád do stejnýho servisu ke globusu...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Axel.Foley píše:Který Globus máš na mysli? V republice je jich několik.Gamerlu píše:...jezdím pořád do stejnýho servisu ke globusu...
Soráč, jsem z Brna, tak jezdím co auto mám ke globusu k Pokornýmu
Hyundai i30, 2012, 1,6 CVVT/88kW combi, hazel brown (od 8/2012)
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Ono nejlepší cesta jak skočit rozvody bude to startovani přes rychlost z kopecka ne?
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105