Reklamce - obecně
Napsal: 20 úno 2019, 06:40
Ahoj. Když řešíte nějakou závadu během záruky jak to máte zaznamenané servisem? Přijedete a servis sepíše reklamační protokol,nebo to píše jako běžnou zakázku opravy jenom při vyúčtování uvede že se jednalo o záruční opravu? Nikde na stránkách Hyundai se mě nedaří najít záruční podmínky. Skutečné záruční podmínky ne ty reklamní žvásty co tam mají...
Myslím si že správný postup je reklamační protokol, už třeba proto že pokud budu 4x reklamovat to samé tak teoreticky vzniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale bez reklamačního protokolu není reklamace a zakázkový list není reklamační protokol. Ano asi to bude slovíčkaření, ale pokud by došlo na lámání chleba tak....
Jaké máte zkušenosti? Jak to vidíte? Díky za názory a postřehy.
Myslím si že správný postup je reklamační protokol, už třeba proto že pokud budu 4x reklamovat to samé tak teoreticky vzniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale bez reklamačního protokolu není reklamace a zakázkový list není reklamační protokol. Ano asi to bude slovíčkaření, ale pokud by došlo na lámání chleba tak....
Jaké máte zkušenosti? Jak to vidíte? Díky za názory a postřehy.