Stránka 1 z 1
Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 15 bře 2019, 05:07
od Rejza
Ahoj,nenavyšoval jste někdo výkon na 1.6 CRDI 81KW? Kde a o kolik? Díky.
Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 27 dub 2020, 12:37
od copper5252
u Hu se na chipovani vykašli nastoji to za ty problémy ! ty motory nejsou na to stavěné
Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 27 dub 2020, 18:35
od petzl62
Ale notak
Zrovna u
dieslů se teda sakramentsky mýlíš
Jsou považovány za jedny z největších držáků co se dieslů týká na scéně
Pokud teda majitel(servis) není idiot a o motor se stará jak má, včetně tankování slušného paliva, event. s VIF em, a výměn oleje nejpozději po 15tis. km. Ne jak je doporučováno 30tis.
Atd., atd...
A chipnout na 94kW- 100kW není vůbec žádný problém
Samozřejmě v solidní firmě a ne u garážistů v BMW s laptopem
Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 01 kvě 2020, 06:28
od copper5252
no nevím jestli zrovna dysely od
jsou držáky
)) mini turbo a další komponenty, které jsou dělany na materialové mezi ,jen tak tak aby vydržely !
pišeš že 100Kw neni problem , neni to problem spíše zaleží kolik se přidá krouták ! dicky je z vhodno zisiti na jaké Nm je stavěná převodovka ! pokud to přeženeš z Nm tak se ti převodovka "poděkuje" ale silně pochybuji že tenhle udaj
ohledně převodovky zděli
ale klidně chipujte aspon , jak si psal kvalitni chcip by mněl být v pohodě ! jen že skoro každy raději dá 5000 kč za nahrani mapy na parkovišti , než aby něchal udělat chip na brzdě a to pořádně ! nap na dysely na severní moravě je dobry pan Hájek (pokud tedy ještě žije a dělá chipy
např fabie RS motor 1.9 TDI PD 96Kw má převodovku stavěnou (pokud si to pomatuji dobře ) na max 350 Nm kroutáku
osobně mám vyskoušené že 460 Nm už je moc na tohle převodovku chvily to vydrží ale pak se začně mrvit , začne jit tuho řadit , a pak se rozpadne
Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 01 kvě 2020, 10:47
od petzl62
A kdy jsi viděl turbo z dieslového
naposled?
Neposuzuj, podle turba na svém 3válcovém letadle
Myslíš pana Hájka z TDI Fun z Č.Těšína? Jo, tak to je jedna z nejlepších,ne-li nejlepší firma na chip dieslů u nás, ale problém jedna je, že se specializují na koncern a problém dvě je cena-pro mnoho rádoby pilotů
S převodovkou- respektive spojkou-máš pravdu,ale mnou uvedené výkony po chipu korespondují i s navýšením krouťáku,ono se to k sobě zpravidla váže, pokud nepoužiješ speciální spojkovou sadu
No a k tvé osobní zkušenosti s fóbií RS se snad není potřeba vyjadřovat,každý si úsudek udělá sám
Ale tahalo to krásně ocpodu,že?
Sice jenom chvilku, ale co už
Takže stručně a jasně, vůbec bych se nebál chipu dieslu u
, kvalitně s rozumen provedenému(mapa řj atd.) a na brzdě zdokladovanému s osobní přítomností. A hlavně, nezapomnět u toho myslet hlavou
Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 01 kvě 2020, 11:25
od Деревенский
Nějakého čipování bych se nebál. Stejně potom majitel zjistí že je mu to na houby. Včera jsem jel Jeseník- Opava skoro 3 hodiny, semafory, kolony atd. a přede mnou auto se 400 koňma pod kapotou co se plížilo úplně stejně jako já se 103koňmi
Co tak poslední dobou sleduji ohledně tuningu, je boj majitelů jak vypnout otravné asistenty. Mění sedačky za pohodlnější. Z jaké látky udělat potah na palubovku aby se neleskla v předním okně, musí se hýbat aby viděli přes sloupek za kterým se schová celý autobus do zatáčky a je toho ještě více
Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 01 kvě 2020, 16:30
od Boryš
A také čím dál víc přemýšlejí co s různými udělátky na záchranu planety, které mnoha lidem hlavně zvyšují tlak a hladinu stresu. A způsobují to že s autem jsou problémy, které dříve nebyly.
Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 01 kvě 2020, 17:09
od tempest
Co jsem tak zjišťoval, tak
nedělá Dieselpower ani TDI FUN. Ostatní v ČR jsou velká neznámá. Po mechanické stránce bych neměl obavy. Ale spíše bych se bál o DPF. Není problém auto nachipovat, ale běžný uživatel nezjistí, jak moc to hulí. Vše pochytá DPF. Ale když se to přežene s kouřivostí, tak DPF může odejít za mnohem kratší dobu jak se sériovým SW. A dá tu někdo záruku, že po 30 000km vymění DPF, když to špatně nachipuje? Spíše bych řekl, že zákazníkovi bude řečeno, že filtr odešel v důsledku toho, že auto má už něco najeto. A také řešit s někým případné problémy se SW, když je z druhého konce republiky, auto máte spadené v nouzáku a další den ho potřebujete do práce, taky není zrovna dobré. Netvrdím, že to auto je u nás neochipovatelné, ale zatím převažují rizika nad funkčností. Taky po chipování se úpravce musí zaručit, že projdu STK. Kdo jezdí občas do zahraničí a eventuelně by potkal mobilní STK tam, tak o to větší by to byl problém něco vysvětlovat.
Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 01 kvě 2020, 22:14
od copper5252
to petzl62: vubec nesrovnávám turbo z benzinu a nafty ! na to si přšel jak ?
nesrovnávám fabii RS z
, bylo to myšleno jako přirovnaní, jak si psal je třeba uvažovat hlavu , ale taky je třeba si pozištovat parametry jak motoru tak převodovky kolik snese !
jo nech být moji nesmrtelnou fabii RS
po vymněně převodovky jezdí do dneška ! i když ne u mně
)) chip na fabii mi dělal pan Hajek (tedy ten prvni absolutní spokojenost ) pak jsem dělal další upravy ale to už bylo jinde ! např hybrid turbo atd jinak spojka atd pak začala odchazet převodovka, to už jsem psal , tak jsem se fabie zbavil
nevím co si tim myslel že tahla ocpodu
)) zaleží na mapě jak je udělaná ! jen pro pořádek auto dicky prošlo normálně emisema (žadné uplacení žadní kamarádi) takže tak , ps žadná dýmovnice !
ps 2 : skuste napsat
https://motorpower.cz/ jestli by neskusil dysel
snim je to dicky o domluvě co jde a co nejde
Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW
Napsal: 08 kvě 2020, 11:29
od slabostka
bežný "čip" má zmysel ak je daný motor vyrábaný v rôznych výkonových verziách pričom je rozdiel len v RJ a "železo" je zhodné. Tam je to logické, za slušné peniaze zvýšiť výkon v medziach toho čo výrobca prepočítal.
To bývalo typicky pre VW pretože vieme že predávali rôzne verzie rovnakého motora.
Ostatné čipovanie už ide ruku v ruke s rizikami - či už výdrž zvyšku auta, STK a hlavne emisie.... takže to už treba viac zvažovať o výbere dielne nehovoriac.