SCOUPE POPRVÉ VE ŠTYCHU:( II.
Napsal: 21 led 2007, 18:32
Tak mám svý Scoupo teprve tejden a něco a už mam za sebou první vážnou závadu.
Včera odpoledne se mi podělalo řazení a ať jsem pákou lomcoval, jak chtěl, tak nešlo zařadit nic jinýho než 3. a 4. a s timhle bych v Praze oddělal spojku na třetích semtamforech. Konzultace po telefounu s Hujerem moc bohužel nepomohla protože po telefonu se to prostě vřešit nedá, každopádně děkuju za ochoti mi pomoct.
Neztratil jsem hlavu a zaběhnul za kamarádem co je vyučenej automechanik a za pár minut bylo jasno.
Pro představu sem hodim i obrázek:
Myslim že toi mam udělaný ještě trochu jinak než je to na tomhle obrázku, každopádně zdrojem mejch problémů byl tenhle váleček spojenej dole s tim kloubem kterej pomáhá měnit dráhy převodovky na 1., 2., 5. a zpátečku.
Takže stačily dva malinký sváry podle ruský normy a bylo vyřešeno. Jo Fanda to je borec
Ještě sem přidám obrázek jak to vypadá v reálu ale musim ho zejtra udělat.
Včera odpoledne se mi podělalo řazení a ať jsem pákou lomcoval, jak chtěl, tak nešlo zařadit nic jinýho než 3. a 4. a s timhle bych v Praze oddělal spojku na třetích semtamforech. Konzultace po telefounu s Hujerem moc bohužel nepomohla protože po telefonu se to prostě vřešit nedá, každopádně děkuju za ochoti mi pomoct.
Neztratil jsem hlavu a zaběhnul za kamarádem co je vyučenej automechanik a za pár minut bylo jasno.
Pro představu sem hodim i obrázek:
Myslim že toi mam udělaný ještě trochu jinak než je to na tomhle obrázku, každopádně zdrojem mejch problémů byl tenhle váleček spojenej dole s tim kloubem kterej pomáhá měnit dráhy převodovky na 1., 2., 5. a zpátečku.
Takže stačily dva malinký sváry podle ruský normy a bylo vyřešeno. Jo Fanda to je borec
Ještě sem přidám obrázek jak to vypadá v reálu ale musim ho zejtra udělat.