Stránka 1 z 1

Dotaz na čidlo

Napsal: 14 čer 2019, 12:57
od PavlikS
Zdravím ve spolek. Může mi někdo prosím říct co je to za čidlo u levého předního sloupku (viz foto)? V manuálu o tom není zmínky. Auto bylo koupeno z bazaru , tak nevím, jestli to tam nedomontoval předchozí majitel nebo to tam má být (plná výbava Ultimate+panorama) a k čemu to slouží.

Re: Dotaz na čidlo

Napsal: 14 čer 2019, 13:18
od Axel.Foley
Safe Line od Uniqa. Domontováno na žádost majitele při pojištění auta přes uvedenou pojišťovnu. Tuším nouzové tlačítko.

Re: Dotaz na čidlo

Napsal: 14 čer 2019, 13:20
od Mr. HYUNDAI
Přesně tak, nouzové tlačítko. Otázka je, zda máš pojistku od UNIQA pojišťovny a v ní SafeLine nebo to v autě zůstalo. Já jsem při prodeji minulého manželčina auta velmi pečlivě ohlídal demontáž a vrácení jednotky pojišťovně.

Re: Dotaz na čidlo

Napsal: 14 čer 2019, 13:31
od PavlikS
Aha, díky za odpovědi. Právě že jsem ho zahlídl v nějaké i30 na videu na Youtubu. To auto dostala manželka jako služební a jejich firma má pojistky u Kooperativy. Takže to asi nebude funkční.

Re: Dotaz na čidlo

Napsal: 14 čer 2019, 18:14
od pekoz
Při přepisu auta (předváděčka) jsem se rozhodl si již namontovanou štěnici SafeLine v rámci bonusu pojištění a referencí Mr Hyundai (díky :) ) nechat.
Jde mi hlavně o sledování zaparkovaného odstaveného vozidla ale i ty ostatní funkce se mi docela hodí .
Ale vznikla chybička :roll: :-k někde při komunikaci prodejce - pojišťovna a tak jsem šmíroval pár dní úplně jinou také původně předváděcí Konu (paradoxně tu žlutou :lol: co se zpočátku líbila ženě) ve které ta "krabička" taky "nějak" zůstala. Její majitel si ale systém nenechal reaktivovat na sebe. Takže o tom zcela určitě nevěděl. Pokud by mi systém v aplikaci na mobilu neudělil status "řidič závodník" což jsem nechápal asi bych si ničeho nevšiml a později se divil.
Takže proč o tom píšu. Vzhledem k tomu jak se ty krabičky různě pohybují mezi lidmi, tak bych (pokud nemám speciální zájem na funkci) se snažil se toho zbavit.
Komunikace s pojišťovnou (nebo spíše s operátorem Cebia) při řešení tohoto problému byla velmi dobrá a rychlá. asi vědí svoje..... :)
Provoz SafeLine (pojišťovna Uniqua) zajišťuje Cebia a Optotelematics.it ...
Mr. Hyundai má pravdu.... :) Pokud to nepotřebuješ (a firma to nevyužívá - ta kniha jízd na PC je docela dobrá :) ) tak bych to radši (pokud to jde) dal pryč.