Stránka 1 z 1
Dotaz na čidlo
Napsal: 14 čer 2019, 12:57
od PavlikS
Zdravím ve spolek. Může mi někdo prosím říct co je to za čidlo u levého předního sloupku (viz foto)? V manuálu o tom není zmínky. Auto bylo koupeno z bazaru , tak nevím, jestli to tam nedomontoval předchozí majitel nebo to tam má být (plná výbava Ultimate+panorama) a k čemu to slouží.
Re: Dotaz na čidlo
Napsal: 14 čer 2019, 13:18
od Axel.Foley
Safe Line od Uniqa. Domontováno na žádost majitele při pojištění auta přes uvedenou pojišťovnu. Tuším nouzové tlačítko.
Re: Dotaz na čidlo
Napsal: 14 čer 2019, 13:20
od Mr. HYUNDAI
Přesně tak, nouzové tlačítko. Otázka je, zda máš pojistku od UNIQA pojišťovny a v ní SafeLine nebo to v autě zůstalo. Já jsem při prodeji minulého manželčina auta velmi pečlivě ohlídal demontáž a vrácení jednotky pojišťovně.
Re: Dotaz na čidlo
Napsal: 14 čer 2019, 13:31
od PavlikS
Aha, díky za odpovědi. Právě že jsem ho zahlídl v nějaké i30 na videu na Youtubu. To auto dostala manželka jako služební a jejich firma má pojistky u Kooperativy. Takže to asi nebude funkční.
Re: Dotaz na čidlo
Napsal: 14 čer 2019, 18:14
od pekoz
Při přepisu auta (předváděčka) jsem se rozhodl si již namontovanou štěnici SafeLine v rámci bonusu pojištění a referencí Mr Hyundai (díky

) nechat.
Jde mi hlavně o sledování zaparkovaného odstaveného vozidla ale i ty ostatní funkce se mi docela hodí .
Ale vznikla chybička

někde při komunikaci prodejce - pojišťovna a tak jsem šmíroval pár dní úplně jinou také původně předváděcí Konu (paradoxně tu žlutou

co se zpočátku líbila ženě) ve které ta "krabička" taky "nějak" zůstala. Její majitel si ale systém nenechal reaktivovat na sebe. Takže o tom zcela určitě nevěděl. Pokud by mi systém v aplikaci na mobilu neudělil status "řidič závodník" což jsem nechápal asi bych si ničeho nevšiml a později se divil.
Takže proč o tom píšu. Vzhledem k tomu jak se ty krabičky různě pohybují mezi lidmi, tak bych (pokud nemám speciální zájem na funkci) se snažil se toho zbavit.
Komunikace s pojišťovnou (nebo spíše s operátorem Cebia) při řešení tohoto problému byla velmi dobrá a rychlá. asi vědí svoje.....

Provoz SafeLine (pojišťovna Uniqua) zajišťuje Cebia a Optotelematics.it ...
Mr. Hyundai má pravdu....

Pokud to nepotřebuješ (a firma to nevyužívá - ta kniha jízd na PC je docela dobrá

) tak bych to radši (pokud to jde) dal pryč.