Stránka 1 z 1

DPF

Napsal: 24 črc 2019, 20:55
od correll
je nebo není instalován u modelu 110kW, r.v. 2003? Dle tabulek na emisích tam má být, ale při fyzické kontrole celého výfukového systému jsme ho nenašli. Kouřivost byla 3,6% :O.
Dá se třeba zjistit co všechno bylo namontováno v továrně dle čísla karoserie nebo VIN?

Děkuji za jakékoliv rady / info.

Re: DPF

Napsal: 25 črc 2019, 13:26
od Richard555
Určitě ti tohle sdělí zastoupení :hyu: když jim poskytneš VIN. Nicméně asi by tam být neměl - podle mě je to Euro 3 a tam DPF ještě nebyl. My ho v Santa Fe 2005 VGT s Euro 3 taky nemáme. Nemám ho ani já v IX55 s Euro 4 z roku 2009 - ověřoval jsem si to u :hyu: dle VIN......

Re: DPF

Napsal: 25 črc 2019, 13:31
od Mexican
sosobne si nemyslim, ze tam DPF ma byt. Hyundai nedaval DPF ani u modelov s Euro 4 (napr moj Accent ho nema)
BTW kourivost 3,6% je hrozna, to je uz solidna lokomotiva. Tam by som to zacal seriozne riesit (medzichladic, turbo, EGR)

Re: DPF

Napsal: 25 črc 2019, 18:37
od correll
Díky za komentáře, nicméně na kapotě zevnitř je originál štítek k emisím kde je určena kourivost max 0,56%.
Ohledně turba, mezichladice a EGR - auto má najeto originál 42xxx km. Kupoval jsem ho od hasičů a bylo jako velitelské vozidlo. Ano, vím ze občas mohli jet pomalu a někdy naopak “vystřelili” k zásahu, ale ze by to takhle rychle odešlo?
Je i se serviskou a viděl jsem knihy jízd od 56 km až do doby kdy jsem ho kupoval (38xxx km).

Re: DPF

Napsal: 06 pro 2020, 19:10
od LuKyss
Obecně Terracan má na emisích docela problémy. Je to dané tím, že limity byly na tento motor nastaveny dost nízko.

Jak jsi to vyřešil?

Re: DPF

Napsal: 07 pro 2020, 01:27
od slabostka
auto po záchranných zložkách je to naj-horšie čo sa asi dá kúpiť - studený štart a rovno plná poľná, žiadne ohrievanie žiadne dochladzovanie striedanie vodičov.... jedine žeby to jazdilo ako služobák ala volga či 603.