Body zdvihnutia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- rychlyzadok
- **
- Příspěvky: 179
- Registrován: 09 zář 2018, 16:29
Body zdvihnutia
Ahoj. Mam jednoduchú otázku. Nová i30 pokiaľ viem by mala mať samonosnu karosériu. Je možné auto zdvihnúť tak, že sa umiestni hever po boku do stredu auta? Bod B stĺpik? Tzn ze sa zdvihne celá polka auta naraz.
I30 Fastback 1,4 T-GDi
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Body zdvihnutia
Řekl bych, že zvedat za střed prahu není dobrý nápad, místa pro zvedání za předním kolem a před zadním kolem jsou pro zvednutí vyztužena, což práh ve středu určitě není. Když měním kola vyheveruju předek a druhým heverem si přizvednu i zadek, dokonce někdy i na zvednutí zadku stačí pořádně zvednout předek. Těžiště auta určitě není někde v okolí středního sloupku, ale spíš směrem dopředu k motoru zhruba v polovině předních dveří.......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Body zdvihnutia
Já bych to taky neriskoval za B sloupek.
Re: Body zdvihnutia
Jde o velikost styčné plochy při zvedání. Čím větší, tím menší bodová zátěž. Občas zvedám auto nafukovacím pytlem, strčím ho do poloviny předních dveří a zvednu celou půlku auta. Ale s tím malým terčem, který bývá na panenkách, nebo s tím zaháknutím za práh, co se používá u nůžkových zvedáků, bych si to rozmyslel.
[/quote]
[/quote]
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)