Stránka 1 z 4

Negativa i30 III

Napsal: 08 říj 2019, 07:42
od Bifrost
Ahoj, procetl jsem skoro cele forum, protoze mam v planu poridit si novou i30. Chtel bych se Vas zeptat na nejake negativni zkusenosti, na ktere se mam pripravit. Uz jsem se z fora docetl o turbodire, aktuatoru a par lidi zminovalo spatny vyhled zadnim oknem pri nalozenem aute. Je na aute jeste neco "spatne"? Diky

Re: Negativa i30 III

Napsal: 08 říj 2019, 10:27
od Mr. HYUNDAI
To je těžký - každý potřebujeme a očekáváme něco jiného, každému sedí něco jiného. O turbodíře a hlučném aktuátoru turba jsem tady toho četl spoustu, ale zatím nás to na žádné naší benzínové i30 PDE nepotkalo :D/ . Výhled vzad je na pytel u fastu, to jednoznačně - prostě za krásu se platí :wink: .
Ale kdyby to nebylo, podle mých měřítek, dobré auto, tak jsem nevyměnil manželce druhou generaci i30 za třetí generaci a já nevyměnil HB třetí generace za fastback :mrgreen: .

Re: Negativa i30 III

Napsal: 08 říj 2019, 11:36
od dibarbora
Chýbajúce miesto pre roletku pod platom kufra (kia pri ceede - fakticky také isté auto to vie - marketing) - diskutabilné využitie priehradok na dne kufra - občas by sa hodila aj plná výška pod platom. Inak si treba otestovať viacero značiek a porovnať ceny. Dovolím si tvrdiť, že ponuka :hyu: je v oblasti pomeru cena/kvalita/materiály konkurencie-schopná. Kia má kvalitnejšie materiály vyvážené vyššou cenou a nie až tak výhodne poskladanou výbavou - aspoň na SK. Česko nemecká konkurencia je niekde úplne inde..........

Re: Negativa i30 III

Napsal: 08 říj 2019, 12:10
od kolemjdoucí
Prvních 18tkm mi cosi cvakalo u skla pod palubovkou (dost se to tu zde řešilo), ale pouze když byla teplota pod 15st. Nevím jestli to byla palubovka a nebo podvozek. Už to přestalo a tak ok :-)
Podařilo se mi promáčknout (!) palcem plech v místě kde zavírám kufr :-) Je tam malá dírka nic hrozného.
Ovládání telefonu na palubním počítači je také za trest:-), ale jde si na to zvyknout.

Re: Negativa i30 III

Napsal: 08 říj 2019, 15:42
od Tudy
Já bych přidal nedobře nastavené automatické podsvícení budíků a v mlze/hustším dešti/snežení nefunkční antikolizní systém (na palubce pak svítí žlutá kontrolka a hlavně v noci to pak otravuje).

Re: Negativa i30 III

Napsal: 08 říj 2019, 17:40
od asd111
od te doby co mi přehrali SW,tak uz mi tov nikdy nehlasilo vyrazeni systemu z duvodu spatne vyditelnosti.Za me drnci ten aktuator u turba,ale jen v urcitych otackach a v kabine to neslysim,na vykon to nema zadny vliv.Mozna to u novejsich verzí už trochu vychytali.Já mám model 2017,takze i s porodnimy bolestmy :-)

Re: Negativa i30 III

Napsal: 08 říj 2019, 17:58
od zulyk
este by som pridal, iba priemerne odhlucnenie kolies, na tom by mohli popracovat... :wink:

Re: Negativa i30 III

Napsal: 08 říj 2019, 18:25
od Mr. HYUNDAI
Tak mizerné odhlučnění podběhů a podvozku vůbec je obecnou slabinou :hyu: po celá léta. To už považuji jaksi za samozřejmý rys této značky :lol: .
A jak už bylo řečeno - po updatu SW problémy s výpadky antikolizního systému zmizely :wink: .

Re: Negativa i30 III

Napsal: 09 říj 2019, 04:37
od asd111
asd111 píše: 08 říj 2019, 17:40 od te doby co mi přehrali SW,tak uz mi tov nikdy nehlasilo vyrazeni systemu z duvodu spatne vyditelnosti.Za me drnci ten aktuator u turba,ale jen v urcitych otackach a v kabine to neslysim,na vykon to nema zadny vliv.Mozna to u novejsich verzí už trochu vychytali.Já mám model 2017,takze i s porodnimy bolestmy :-)
Samozřejmě v(i)ditelnost :-)

Re: Negativa i30 III

Napsal: 09 říj 2019, 07:04
od Axel.Foley
i30 jsem měl půjčenou jako náhradní vozidlo a
- jak napsáno výše, se základním rádiem s 5" čb displejem je výber z telefonního seznamu za trest ](*,)
- 15" kola na pneu 195/65 nedokážou využít potenciál podvozku, občas jsem měl pocit, že auto vyzuju z pneu
- u 1,0 T-GDI nelze brzdit motorem (dáno konstrukcí motoru)

Re: Negativa i30 III

Napsal: 09 říj 2019, 18:12
od dibarbora
To brzdenie motorom nie je hitparáda ani u 1,4 TGDI. Vlastnosť asi celej modernej produkcie benzínových motorov.

Re: Negativa i30 III

Napsal: 09 říj 2019, 18:13
od Mr. HYUNDAI
Čím menší vnitřní odpory, tím nižší spotřeba. Ale taky minimální schopnost brzdit motorem...

Re: Negativa i30 III

Napsal: 10 říj 2019, 16:12
od helou
S 1.4 TGDI v pohode brzdim motorom a to mam automat....

Re: Negativa i30 III

Napsal: 10 říj 2019, 22:10
od D_a_v_i_d
- měkká střecha
- nic moc design dveří
- malá nádrž
- přihrádky v kufru nevyužiju
- nevyužitý středový tunel. Žádný průduch ventilace s manuální ruční brzdou ani nabíjecí konektory
- není isoxif na předním sedadlu
- nic moc místa na předním sedadle při použití i-size sedačky na zadním sedadlu
- hlučné pneu z výroby
- blbá pověst
- řízení by mohlo být komunikativnější
- sedadla mohla být tvrdší
- pokud doleváš kapalinu do ostřikovačů a kapneš na hliníkové trubky tak trochu zoxiduji
- malá dostupnost doplňků
- odírající se modrá barva z gumových kobetečků
- hladký plast v přihrádce spolujezdce

Prkotiny

Re: Negativa i30 III

Napsal: 15 říj 2019, 08:46
od matejfck
D_a_v_i_d to pekne zhrnul. Este by som pridal nekvalitne audio (vybava so 6 repro).